Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle deltakerne har gjort en god jobb, men jeg synes likefullt at det burde vært et slags minstekrav for å delta på et såpass stort stevne. Å betale 300,- (eller noe i den duren) for lisensen burde ikke være nok. Dersom kvaliteten på deltakerne er såpass ujevn, så går det utover kredibiliteten til stevnet.

 

All honør til jentene, men jeg mener at stevnet/forbundet burde gjort en bedre jobb når det kommer til utsilingen av deltakerne.

Lenke til kommentar

Innveiing Trondheim Open

 

Er det bare meg eller ser over halvparten av damene ut som om de har blitt funnet på gaten, smurt inn med brunkrem og ikledd restlageret til Pacific Blue?

 

Er nesten en vits med en del av årets deltakere. ALLE SKAL STILLE.

 

tumblr_m44cilDRor1r1msej.png

 

Hehe, det er en vits at "alle" finner det som god motivasjon å konkurrere seg i bedre form? :hmm:

 

Forskjell på å motivere seg og stille.

Blir litt som at jeg bruker VM i langrenn som motivasjon og stiller der med nortug. Kommer inn 4 timer etter sistemann i mål...

Lenke til kommentar

Hvor i england holder du til Juliess? Jeg tar i mot billige PT-timer med glede!

Sør-London :)

 

Jeg tror bikiniklassen dessverre har fått en del deltakere som kun har deffet seg ned og ikke har trent noe særlig. Ser man f. eks på bikinklassen her i UK og i USA har de jo fremdeles muskler, men ikke så mye og ikke like harde (fettprosentmessig) som de andre klassene.

Lenke til kommentar

Får ikke tatt markløft og knebøy lengre, og må derfor ty til andre øvelser for underkroppen.

Blir trening 4 dager i uken fremover og de ser så langt sånn ut:

 

A:

 

Benk 5x5

Dips 5xF

Roing - apparat

Triceps pulldown 5x12

 

B:

 

Leg extensions

Leg curl

Leg press

 

C:

 

Press 5x5

Dumbbell press 5x5 (Endrer sannsynligvis til 5x12 etterhvert)

Pull/chinups 5xF

Skull 5x13

 

D:

 

Samme som B

 

Noen forslag? Har kun variert mellom A og C en stund nå. Fant ut først i dag at de har apparater til øvelsene i B og D, så må få prøve å holde beina i form. Har aldri vært borti apparater før, og lurer litt på om det er flere ting jeg burde legge til på B og D?

 

Det som mangler er er vel kjernemuskelaturen. Vet ikke hvordan jeg skal få trent den noe særlig uten mark/knebøy. Benk og press er vel bra det, men skulle sannsynligvis vært noen flere tunge løft.

Lenke til kommentar

Kan eg spørre kvifor du ikkje kan trene knebøy eller markløft? Det er nok ingen øvingar som kan samanlikne seg med dei når det kjem til kjerne.

Kan du trene frontbøy? Hugsar eg måtte det ein periode pga problem med leggane mine.

 

Edit: Ville ha tatt med militærpress og barbellrows (som Lars nevnte).

Endret av Thor - God Of Thunder
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller ser over halvparten av damene ut som om de har blitt funnet på gaten, smurt inn med brunkrem og ikledd restlageret til Pacific Blue?

Er nesten en vits med en del av årets deltakere. ALLE SKAL STILLE.

 

Det er bare pga dere ikke vet hva dere snakker om.

Det er første gang bikini-fitness kjøres i norge og det er ikke de damene som bygger og det er ikke muskler de ser etter.

 

Jeg var der å så på dem idag, bra form på en del av de.

Endret av War
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel... HVA FAEN bruker de olje og krem for da????

 

For en patetisk konkurranse i så fall. Alt for å sette det i relasjon/maskere det til noe annet enn det det er for å tekkes politisk korrekthet.

 

De kunne like godt kalt det for en missekonkurranse og latt de heller være solariumsbrune med dullet hår og bikinier på med bilvaskekonkurranse og gjennomiktige hvite t-skjorte.

 

Jeg kjenner igjen halvparten fra fitnessbloggen med "åses vei til af 2012" eller "lises vei til af høsten 2012, nå med formbilder og masse bilder av trynet mitt hvor jeg smiler så påtatt at en treåring hadde blitt vettskremt"...

 

LATTERLIG konkurranse for kun å tjene penger og gi folk heeeelt feil bilde av sporten. Enkelte av de gutta på lineupen var så åpenbart et resultat av GH/testo/deca/winstrol etc at det bare blir dumt...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...