Notatblokk Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ref. artikkelen i VG: Overvektig siden han var seks år gammel?? Kanskje på tide å finne ut av hva som feiler ham, evt. om familien har feilet i forhold til mat og gode vaner. Om han ikke har noe fysisk i veien med seg og det er familien som har "gjort feil" og han fremdeles bor der så blir det nok vanskelig å gå ned. En smart PT burde gi ham grisebillige timer og bruke ham som godt eksempel, hehe! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Ref. artikkelen i VG: Overvektig siden han var seks år gammel?? Kanskje på tide å finne ut av hva som feiler ham, evt. om familien har feilet i forhold til mat og gode vaner. Om han ikke har noe fysisk i veien med seg og det er familien som har "gjort feil" og han fremdeles bor der så blir det nok vanskelig å gå ned. En smart PT burde gi ham grisebillige timer og bruke ham som godt eksempel, hehe! Du er så vidt jeg vet en smart PT. Gi han grisebillige timer og bruk han som et godt eksempel, da, vel! :-) Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ho gidder sikkert ikkje å flytte tilbake til Norge bare for å gjere det Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Å, var han norsk, fyren? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Det er ikke akkurat manko på tjukkaser i Storbritannia heller. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Å, var han norsk, fyren? Regnar med at han er norsk sidan det er snakk om nav. Har ikkje lest noko særleg av artikkelen eigentleg. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10046479 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Støtte til lavkarbo?! Wtf? Spis mindre så blir det lavkarbo. Ein treng ikkje MEIR peng for å spise MINDRE pasta! Har dei råa te å ete seg opp til 180kg, har dei råa te litt grønnsaker og! 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hvor i england holder du til Juliess? Jeg tar i mot billige PT-timer med glede! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg tar imot JULIESS med glede 3 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Gutter... over til noe helt annet; Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=LazUZz3K6IY&feature=related Thats the ticket! No pain, no gain Endret 28. september 2012 av medlem-105476 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=CP0X9EXgOR4&feature=g-all-c Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Aldri tenkt over dette før jeg nå ser følgende i programmet: - Bicepscurl variant. 3 sett 8-10 reps - Biceps isolasjon øvelse. dropp sett Tips til biceps-isolasjonsøvelser? Takk Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Tips til biceps-isolasjonsøvelser? Takk Jeg liker godt bicep concentration curl. River godt selv med små vekter Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Innveiing Trondheim Open Er det bare meg eller ser over halvparten av damene ut som om de har blitt funnet på gaten, smurt inn med brunkrem og ikledd restlageret til Pacific Blue? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Innveiing Trondheim Open Er det bare meg eller ser over halvparten av damene ut som om de har blitt funnet på gaten, smurt inn med brunkrem og ikledd restlageret til Pacific Blue? Er nesten en vits med en del av årets deltakere. ALLE SKAL STILLE. Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hahahaha, dette beviser det jeg har sagt det siste halve året. De fleste jentene på fitnessbloggen er blotta for intelligens Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 De tror det er nok å bare deffe av seg fettet og puppene. Fuck hypertrofi liksom... Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Mang gode ansiktsuttrykk da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå