Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Jørgen Foss sa vel i fjor at HAN ikke hadde noe problem med å være tjukk, men tydeligvis er det kanskje ikke så lett da, i og med at han nå har operert seg?

 

Jeg liker Kari jeg, hun sier det som det er. At hun sammenligner ekstremt overvektige med narkomane, spilleavhengige osv er vel mer for å si at de har større problemer og at de trenger hjelp, ikke for å være slem og personlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor sammenligning med narkotika noe tjukkasene skal ta negativt? Det virker for meg som at det da verdsettes at de har et problem dypere enn at de "liker å spise mye" og bare er verdens lateste.

 

Go Kari!

Herlig unorsk å tørre å være politisk ukorrekt uten å sy armene under på alle som (i mange tilfeller) selv kan ordne opp i egne problemer, men ikke gjør det. Det er mine skattepenger som betaler for ekstra MR-maskin på sykehuset i strl. XXL som vi ellers aldri ville trengt! Aner dere hva slikt koster??

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor sammenligning med narkotika noe tjukkasene skal ta negativt? Det virker for meg som at det da verdsettes at de har et problem dypere enn at de "liker å spise mye" og bare er verdens lateste.

 

Go Kari!

Herlig unorsk å tørre å være politisk ukorrekt uten å sy armene under på alle som (i mange tilfeller) selv kan ordne opp i egne problemer, men ikke gjør det. Det er mine skattepenger som betaler for ekstra MR-maskin på sykehuset i strl. XXL som vi ellers aldri ville trengt! Aner dere hva slikt koster??

 

Så lenge pengene skattepengene dine brukes innenriks skal du vel være fornøyd. Jeg synes det er for mye penger som går ut av landet vårt til heller tvilsomme prosjekter.

Lenke til kommentar

Forresten, angående Aksel Hennie og å være bra trent. Om det stemmer at han har gjort mer fysisk arbeid enn å dra på gymmet for å få den kroppen så syns jeg han faktisk har gjort en bra jobb :) .

 

Det er jo begrenset hvor mye en får trent for å forberede seg til en film. Det er vel bare snakk om en voldsom deff.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor sammenligning med narkotika noe tjukkasene skal ta negativt? Det virker for meg som at det da verdsettes at de har et problem dypere enn at de "liker å spise mye" og bare er verdens lateste.

 

Go Kari!

Herlig unorsk å tørre å være politisk ukorrekt uten å sy armene under på alle som (i mange tilfeller) selv kan ordne opp i egne problemer, men ikke gjør det. Det er mine skattepenger som betaler for ekstra MR-maskin på sykehuset i strl. XXL som vi ellers aldri ville trengt! Aner dere hva slikt koster??

 

Så lenge pengene skattepengene dine brukes innenriks skal du vel være fornøyd. Jeg synes det er for mye penger som går ut av landet vårt til heller tvilsomme prosjekter.

Det er jeg forøvrig også helt fullstendig enig i.

 

En ting denne saken fører med seg er hvertfall en god slump helt herlige puns i diverse nettaviser. Smask smask!

Lenke til kommentar

Joda, sikkert mest "deff", men du kan jo ikke ta fra ham at han er i god form? Sånn jeg ser det så har han igjen bra med muskler på overkroppen (vanskelig å si noe om beina eller egentlig generelt ut ifra et knøttlite bilde) og han ser ikke bare tynn og liten ut.

 

God form har liksom blitt synonymt med sceneform eller atlet virker det som :) .

Lenke til kommentar
Politisk korrekthet er et helt reelt politisk verktøy som brukes for å unngå å snakke om viktige problemer, under dekke av å skulle beskytte følelsene til ukjente og/eller vagt definerte mennesker og grupper.

 

Foss kommer ikke til å bli bedre, han blir å gjemme seg bak folk som ser på sitatet som et mantra uten at de vil innrømme det.

 

Jeg skulle gjerne utfordra ham i en tvsendt debatt, men siden det aldri blir å skje vil jeg invitere ham til det her. Evt på fitnessbloggen, iform.no,eller andre fora hvor flest mulig kan komme til å kommentere...

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10046281

 

Ny artikkel om Foss og Jaquesson. Foss' kommentar på facebook:

Ny kveld og da er hun i gang igjen.... Jeg ønsker debatt om sak, men hun fortsetter en vandetta mot meg... hva vil hun oppnå?

 

Jeg synes at Jaquesson er vel innenfor rimelighetens grenser ved å peke på disse poengene. Det er ikke noe i nærheten av personangrep. Jeg synes at Foss heller bør svare på utsagnene hennes istedenfor å ynke seg og søke sympati på sosiale medier.

Lenke til kommentar

Helt sikkert ikke. Når man er den type person som er villig til å operere for å gå ned i vekt, da har man ikke mye ryggrad. Det er den type person som i de fleste tilfeller tar den enkleste veien til mål.

Jørgen Foss er kanskje kvalmende tjukk og usympatisk, men manglende ryggrad har han ikke. Trass i at han tar i mot dritt fra halve Norge, lever med stygge blikk og kommentarer, står han for det han mener er riktig. Det er ikke annet enn imponerende at han kan si seg fornøyd med meg selv, selv etter all den motbøren han får. Greit nok, stikker man hodet frem så kan man ikke forvente annet, men ikke kom og hevd at han ikke har mye ryggrad.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...