Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart det. Men et variert kosthold er for mye mat i, for lite kcal og protein i, for dyrt og på alle måter fælt. Hadde jeg hatt pengene og magesekken til det så hadde livet vært en lek.

 

Noen som vet om det går an å kjøpe den avkuttede magesekken til folk som tar fedmeoperasjoner, og bare putte den på min? :tease:

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Kommer an på øyet som ser; jeg har overhodet ikke problemer med å få dekt alt via maten, men nå er jeg latterlig glad i mat så om noe må jeg "passe på" Går som regel en boks cottage cheese + en mager kesam + noe melk per dag og det alene er 50kr i avgifter, i tillegg blir det vel noen filér her og der og latterlig mye havregryn. Men nå har jeg med vilje lagt på meg mer eller mindre usunn fettfri masse. -_-

 

Men ser problemet som du og så mange andre sliter med, er så mye lettere å få dekket via shakes om apetitten ikke er tilstede eller tiden er tilstrekkelig.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Jeg har sett mye mer rart på treningssenteret her i Bergen enn jeg gjorde da jeg trente i Ski. Jeg har blant annet sett ei jente som gjorde en slags blanding av knebøy og spensthopp. Jeg har fortsatt litt vondt i korsryggen etter at jeg så den gamlingen som fortsatte å øke til 100 kg i knebøy, selv om teknikken ble dårlig allerede på 60 kg.

 

Den knebøy-spensthopp greia er det veldig mange som gjør der jeg trener. Så mange at jeg trodde det var en egen øvelse. Mainly sykkelfolk. Er det altså bare en tulle-øvelse dette også? :D

Den øvelsen jeg kjenner som "vekselhopp" - ikke for pingler! ;-)

Lenke til kommentar

Jeg har aldri spist så billig som etter at jeg begynte å studere. Jeg bruker ca 1200 kroner på mat i måneden, hvis jeg ser bort fra øl og potetgull.

 

Øl er juksekalorier :tease:

 

Hva spiser du da, som er så sinnsykt billig? Tunfisk, havregryn og melk?

Jeg spiser for nærmere 2000 i mnd... Ofte over.

 

Det jeg spiser mest av må være kylling- eller svinekjøttdeig med spaghetti. Jeg spiser også mye karbonader, ofte sammen med hamburgerbrød, salat og tomat. Pomfri med kylling og fiskegrateng er også ting som går igjen i kostholdet mitt. På fredager unner jeg meg pizza. Frokost, lunsj og kveldsmat består vanligvis av kneipbrød, gjerne med en proteinshake.

 

Øl drikker jeg for å kose meg, ikke for næringens skyld.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...