Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er målet ditt med øvelsene?

Det er faktisk et jævla godt spørsmål. For benøkten er det jo for ROM i knebøy, men jeg sliter ikke med noen andre bevegelsesmønstre. For skadeprevensjon, for eksempel? Skuldre er jo blant annet utsatt. Bør man ikke tøye og bøye overkroppen litt også, selv om man ikke sliter veldig med bevegelighet der?

Lenke til kommentar

Gooood morgen. Først PT-time og deretter må jeg jogge (blehh). Er vel på tide å dra seg ut av senga da :p .

Vikingen: her tar de alt mellom 6-12 pund for en mma-klasse så jeg syns prisen var bra.

Det er vell ikkje per time håpar eg?

Ja, ser ut til at det er ein god pris. Skal ha ein time til på Torsdag før eg bestemmer meg.

Herregud, angrer så hardt på at jeg spiste en diger bakt potet med tomatbønner og ost 1,5 time før jeg jogget. :sick:

Haha!

Hadde samme problemet i dag på styrketreninga. 400g kjøttdeig, nesten 600g pastasaus og rundt 200-250g spagetti. Aaaaaalt for masse mat. Hadde problemer med å gå. Knebøy var ingen drøm då akkurat.

Lenke til kommentar

Du må forklare...

Brukar dette grepet nå, som kallast hock grip:

IMG_1826-900x599.jpg

Du tenker kanskje på reverse hockgrip?

IMG_1830-900x599.jpg

Har hørt ein del negativt ang. reverse, noko med at det ikkje er heldig for ryggen. Brukte den metoden før, når eg trente med rundt 130kg, men syns å ha lest at ein burde vente så lenge som mulig med å benytte eit slik grep.

Ingen sannhet i det?

Lenke til kommentar

Uten og ha lest noe mer enn overskriften http://www.dagbladet...helse/23464488/

Hoho for noen idioter!

Det vil for eksempel si å spise 100 gram med rent kjøtt eller fisk eller drikke en halv liter melk.

En halv liter melk er jo for faen vitterlig bare 15gram-ish protein?

Skulle ikke vært lov til å skrive en artikkel om macro`s og trening om man ikke har mer peiling enn det der.

Samme gjelder mange av idiotene i kommentarfeltet. Blir mindfucked over hvor mye broscience det er!

Lenke til kommentar

Hvis du bruker hook grip, og er for svak i grepet må du gjøre noe veldig galt, eller isåfall ekstremt svak i grepet. Bruker du kalk?

Brukar det du ser på øverste bilde. Veit ikkje kva eg gjer gale i såfall. Prøvde med hanskar i dag, men sklei meir og meir ut av grepet...

Brukar ikkje kalk nei.

Mye dårlige vektstenger rundt om kring i landet, som gjør det svært vanskelig å holde grepet om man svetter litt. Prøv kalk(jeg foretrekker flytende, mye mindre søl) før du begynner å legge om grep

Er vell ikkje beste stanga for å sei det slik, men ser ikkje grunnen til at eg mistar grepet. Er ganske sterk i klypa...forbanna frusterande, fordi når eg begynnar å miste grepet, så sklir teknikken ut også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...