Orbo Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Hvor får man kjøpt Dahlbalds? Finner det ikke på nettet. Ser bare at folk handler det, når de er i Sverige. 650,- for 4 kg er jo ikke så galt. 6093056[/snapback] Power-Nutrition 6105991[/snapback] Svindyrt, jo! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Noen som vet om gode alternativer til å trene vekk fett? Jeg har begynt med å ta litt sit-up og push-up trening 10 min hver dag, eller skal begyne. Jeg har desverre riksvegen som min nærmeste nabo så jeg får ikke benyttet meg av jogging. Noen som har efaringer med trenings-belte?, slike som bruke elktriske impulser for å stramme musklene.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Noen som vet om gode alternativer til å trene vekk fett? Jeg har begynt med å ta litt sit-up og push-up trening 10 min hver dag, eller skal begyne. Jeg har desverre riksvegen som min nærmeste nabo så jeg får ikke benyttet meg av jogging. Noen som har efaringer med trenings-belte?, slike som bruke elktriske impulser for å stramme musklene.. 6121916[/snapback] Det er først og fremst kostholdet du må forandre. Kutt ned på karbohydtarer, øk inntaket av proteiner. Og de elektriske apparatene som stimulerer musklene er nok bare bullshit. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg er litt usikker på hva som er poenget med proteinene, disse er jo det en bruke for å bygge opp musklene, karbohydratene er fett? eller hva er poenget med å spise proteiner om en ikke trener? Jeg har brukt et slik belte et par dager for å teste, jeg må si at jeg kjenner det i magemuskelene.. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Og de elektriske apparatene som stimulerer musklene er nok bare bullshit. 6121954[/snapback] Er slettes ikke bullshit, vet du ikke at skjelettmusklene våre styres av elektriske impulser som kommer fra CNS (sentralnervesystemet) og går via det perifere nervesystemet? Slik elektrisk stimulering fra utsiden brukes ofte av f.eks leger og andre helsepersonell når de skal se om forskjellige nerver fungerer som de skal eller ikke. Problemet med slike belter er at musklene vil jo ikke få nok motstand, riktignok vil de arbeide kontinuerlig over lang tid, men de vil jo aldri ha noe behov for å utvide seg i noen særlig grad. Dessuten måtte du jo til slutt hatt beltet på deg konstant for at musklene skulle få lengre arbeidsperioder. Med andre ord, alt for enkel løsning som ikke vil fungere så bra i det lange løp. Endret 17. mai 2006 av dimdal Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg kjenner at hvis jeg bruker beltet på full styrke så kjenner jeg det egentlig en del når jeg strekker meg, at det et litt stivt i magen.. jeg lurer litt på om dette kan kombineres med vanlig mage-trening? Alik at jeg bruker beltet 2x39 min per dag og 10 min med har mage trening hver dag, vil jeg kunne se resultater? Hvordan kan jeg forbrenne fett uten å jogge/løpe? Lenke til kommentar
2ern Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Hvordan kan jeg forbrenne fett uten å jogge/løpe? 6122250[/snapback] Gå, svømme, sykle osv. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg kjenner at hvis jeg bruker beltet på full styrke så kjenner jeg det egentlig en del når jeg strekker meg, at det et litt stivt i magen.. jeg lurer litt på om dette kan kombineres med vanlig mage-trening? Alik at jeg bruker beltet 2x39 min per dag og 10 min med har mage trening hver dag, vil jeg kunne se resultater? Hvordan kan jeg forbrenne fett uten å jogge/løpe? 6122250[/snapback] Som alle andre muskler trenger også magemusklene restitusjon, og kan også overtrenes. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Men med vanlig magetrening vil man ikke kunne forbrenne fett? Lenke til kommentar
2ern Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Men med vanlig magetrening vil man ikke kunne forbrenne fett? 6123295[/snapback] Man forbrenner selvfølgelig litt, men tilnærmet ingenting sammenlignet med f.eks turgåing. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Har lest noe om at punktforbrenning er mulig, folk har klart det. Men jeg har uansett mye mer tro på rolige jogge/gå turene for å forbrenne fett.. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Punktforbrenning er ikke mulig. @BaX: Det er litt dyrt ja, billigere hvis du kjøper det i Svergie. Man får like bra kvalitet til en mye mindre pris i Norge å. Endret 18. mai 2006 av kengdal Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Som sagt magemuskelen, er helt lik som andre muskler. De trenger like lang restutisjons tid som alle de andre. Kjør f.eks situps 4 x 12 annenhver dag, legg på litt vekter på brystet etterhvert du blir sterkere. Tren med progresjon. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Når en ikke har vekter blir det litt vrient, jeg kan lett nå legge 20 kg på brystet å ta 4x12. Jeg har trent litt mage, jeg trenger ne ffektive måte å forbrenne fett på, så jeg antar 4x12 annenhverdag, med litt gåing/jobbing så aer jeg at jeg må passe kostholdet å få i meg proteiner, ikke at jeg har fått noen forklaring på hvorfor.. Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Musklene er lagd av proteiner. Når du trener bryter du ned musklene. For å bygge musklene opp igjen må du ha proteiner. Der har du forklaringa Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Aha, da skjønte jeg litt mer på hvorfor jeg måtte spise proteiner... Hjelper proteinene på fett forbrenningen og? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Jepp. Proteiner bidar til bedre fettforbrenning. Proteiner gir også en bedre metthets følese en fett og karbohydrater, kcal tatt i betrektning. Proteiner er byggeklossene til alt liv på jorden. Spis på Lenke til kommentar
andesam Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Man kan fint trene situps hver dag, kanskje ikke når man er nybegynner da. Men hvis man skal trene mage hver dag så burde man ikke ha så stor belastning, heller flere reps og sett. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Å trene mage hverdag blir det samme som å trene biceps hver dag. Personlig har jeg langt bedre erfaring med å trene en og samme muskel annenhverdag med gradevis belastning av muskelen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg vil nok si meg ening her, ja.. Det er nok bedre å trene fysisk annehverdag, men du kan jo ta for deg ulike deler av magen... Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå