Akse Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 1,5 fuckings liter pepsi max? Kanskje meir, har ikkje oversikten akkurat nå. Average 1,5-2l dagen, nokon dagar kanskje 3 liter. Pepsi max er godt. Avhengig! HVER DAG? Ja! Men må prøve å avvenne meg...er dyrt og er nok ikkje heilt bra. Har drikke så mykje kvar dag i ca 3-4 år. Har like fine tennar - aldri hatt hull og tannlegen seier emaljen er god. Kanskje eg har utvikla ein slags resistans? Ingen kan utvikle resistans mot brus. Men det er nok sukkeret i brusen som forårsaker tannråte, og lightbrus har jo bare andre søtningsmidler. Lightbrus er sikkert mindre sur enn vanlig brus også. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Dere er jo crazy, lettbrus er jo livsfarlig... http://pluss.vg.no/2012/09/09/951/951_20272397 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Pepsi max er godt. Smaker kreft. Endret 9. september 2012 av Nopros 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Pepsi max er godt. Smaker kreft. Og hvorfor i alle dager redigerte du innlegget mitt til at jeg sa det smaker godt? 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Forresten, vet noen om en fysisk butikk i Bergen der jeg kan kjøpe meg løftehansker? Edit: For å være grei og svare på spørsmålet ditt, tror jeg de har på XXL. http://www.xxl.no/hjemmetrening/kampsport/competition-weightlifting-glove-1057931 Tipper de har samme utvalg i butikk som på nett. Endret 9. september 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Tror jeg kan begynne med knebøy igjen! Har sliti med det eine kneet mitt i en god stund nå. Har ikke fått kjørt tung knebøy siden desember i fjor. For en liten stund siden startet jeg på 50kg, har økt 5 kg i uken siden da. Men, kneet har vært vondt nesten hver eneste gang. Har skjerpet inn teknikken for hver gang, men til ingen nytte. Bestemte meg i dag, for at jeg aldri mer skulle kjøre bøy, siden det enda ikke var bra i dag.. (har kjørt lettt siden juli) Det rare er at det ikke har vært vondt under beinpress eller noen andre øvelser for bein. Så tenkte jeg litt over hvorfor det i all verden var vondt under bøy og ikke ellers. Kom frem til at det kanskje har noe med beinstillingen, da jeg står litt breiere under bøy enn ellers. Prøvde så litt knebøy med smal beinstilling, merket ingen ting! La på 85kg, kjørte 3x5 reps. Det gikk kjempe lett, uten noen smerte at all. Så, nå har psyken min gått opp 10 hakk, da jeg har sliti så lenge med beina nå at jeg begynte å gå skikkelig lei all trening! Er snakk om en nokså liten fix også, sto ikke veldig bredt fra før, så forskjellen fra vondt til ingen smerte var mikroskopisk! Endret 9. september 2012 av Kjetil_90 2 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Dere er jo crazy, lettbrus er jo livsfarlig... http://pluss.vg.no/2...51/951_20272397 Mer crazy å betale for VG+... 6 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Dere er jo crazy, lettbrus er jo livsfarlig... http://pluss.vg.no/2...51/951_20272397 Mer crazy å betale for VG+... Den artikkelen var tilgjengelig tidligere... Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Kjetil: I feel your feel! Endret 9. september 2012 av wingeer 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 I kinda feel your feel. Problemet mitt er at jeg ikke gidder dra ræva mi til fysioterapeut. Ikke det at jeg har råd, heller... Lenke til kommentar
Thieves Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Hvordan ser dette programmet ut? Kjører 3 sett med 8 reps på alle. Øker 2,5kg hver gang jeg fullfører settene i øvelsene. Knebøy Markløft Skråbenk Decline cablecross T-Bar Row Shrugs Militærpress Bicepscurl stang Nedtrekk Endret 9. september 2012 av JackyChan Lenke til kommentar
War Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Husk å kutt 2,5kg på neste sett og trening om du ikke klarer 6 rep. Lenke til kommentar
Thieves Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Det skal jeg gjøre! Kommer til å kjøre dette 3 ganger i uken. Declined cablecross og bicepscurl i kabel er noe de fleste kanskje fraråder om, men har hatt god fremgang med disse øvelsene tidligere, og velger derfor å fortsette med det. Lenke til kommentar
Thieves Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Vist den er rettet mot meg så har jeg med både Squats og Deadlift. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Neinei, synes bare den var morsom. Ikke ment mot noen. Lenke til kommentar
Thieves Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hjelper det å bytte ut vanlig brus med Cola Zero f.eks? Er vel mye mindre kalorier, men har hørt at det bare er tull og at det ikke har noe betydning. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Forresten, vet noen om en fysisk butikk i Bergen der jeg kan kjøpe meg løftehansker? Edit: For å være grei og svare på spørsmålet ditt, tror jeg de har på XXL. http://www.xxl.no/hj...g-glove-1057931 Tipper de har samme utvalg i butikk som på nett. Hehe, jeg var litt redd for at noen ville poste det bildet. Jeg mener selvfølgelig at det beste er å trene uten løftehansker, men jeg har begynt å få problemer med grepet i markløft. Jeg merker selv at jeg må anstrenge meg veldig for å ikke miste stanga, og det fører til at konsentrasjonen faller rundt resten av kroppen, slik at teknikken min blir dårlig. Hvis alternativet er å skade korsryggen, går jeg helt klart for løftehansker, selv om jeg må finne meg ei passende veske. Jeg vet at man kan bruke kalk, men det er ikke de ansatte på treningssenteret noe glade i. Dessuten er det en forbruksvare, mens løftehanskene bare må kjøpes en gang. Jeg bruker også krokgrepet som alle anbefaler på oppvarmingssettene, men det gjør vondt og fungerer foreløpig ikke på arbeidssettene. Det var forsvaret mitt. Uansett, takk for svar. Jeg var innom G-sport på storsenteret for noen dager siden og fant ikke hansker der. Denne G-sporten er mye mer laber enn den som er hjemme i Ski. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Pepsi max er godt. Smaker kreft. Og hvorfor i alle dager redigerte du innlegget mitt til at jeg sa det smaker godt? Trøtt. Kan du tilgi meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå