kengdal Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Hvor får man kjøpt Dahlbalds? Finner det ikke på nettet. Ser bare at folk handler det, når de er i Sverige. 650,- for 4 kg er jo ikke så galt. 6093056[/snapback] Power-Nutrition Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 Henger meg på her Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 faen!, er syk for tiden. får ikke trent . forbanna irriterende Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Hei! Jeg har et treningsopplegg som ser slik ut: Mandag: Karate-trening først, deretter styrke. Tirsdag: Akkuratt samme som mandagen. Onsdag: Karate-trening først, deretter løpe/jogge-tur. Torsdag: Karate-trening først, deretter fotballtrening, så styrketrening. Fredag: Fri. Lørdag: Styrketrening, kan være jeg legger inn en løpe/jogge-tur her av og til. Søndag: Fri. Løpe/jogge-tur består av en tur på 6-8 km. der jeg har variabelt tempo 2/4 av veien. 1/4 av veien jogger jeg rolig, siste 1/4 er det intervall (Inkluderer ikke oppvarming). Styrketrening består av armhevinger, sit-ups, og spensthopp/eksplosivitet/spenst-trening. 15 armhevinger - 20 sit-ups - 15 "eksplosivitetsgreier" x 3. Øker med 2 sit-ups annenhver uke og 2 armhevinger og "eksplosivitetsgreier" tredjehver uke. (Hender det kommer en fotball-kamp hoppende innom i uka og, spiller fotball på hobbybasis). Lurer litt på om det er for mye trening for en som blir 14 år om en time og et kvarter Takker for svar Edit1: Kutta ut en litt unødvedig del Edit2: Jeg får ofte vondt i kneet og leggen når jeg trener (voksesmerter), noen som har en idé om no som kan gjøre det bedre? Har tenkt litt på sånne hæler man tar ned i skoen. Endret 16. mai 2006 av Hansa92 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Fikk 6 på styrketest i gymmen i dag. Klart 49 pushups (uten noe juks) og 37 situps (suger egentlig). Men det morsomste var en som tok pushups så feil som man kan ta det (bevegde seg bare 5-10 cm opp og ned, og nikket litt på hodet..), han tok 39 av hva enn det nå var han drev med og fikk 6- elns.. enten er læreren skutt i hue ellers er han veeldig snill. pushups er egentlig veldig bra trening, tror jeg må begynne med det Endret 16. mai 2006 av andesam Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 @andesam: Dessverre finnes det tonnevis av ubrukelige gymlærere, og etter hva jeg har erfart jobber flest av dem i de videregående skolene.. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 @andesam: Dessverre finnes det tonnevis av ubrukelige gymlærere, og etter hva jeg har erfart jobber flest av dem i de videregående skolene.. 6118955[/snapback] Sitter igjen med inntrykket av at flere gymlærere er personer som ikke kom inn på politiskolen, omtrent som flere som kommanderer i millitæret. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Hørtes uansett ut som et litt merkelig opplegg med karrakterer ut i fra prestasjonen. Håper innsats og personlig forbedring spilte inn på karrakteren. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Andesam: Tok dere ikke bicepscurl ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Andesam: Tok dere ikke bicepscurl ? 6119533[/snapback] Haha, den dagen man inkluderer curls i gymkarakteren snør det i helvete. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Haha, den dagen man inkluderer curls i gymkarakteren snør det i helvete. ? Det er inkludert i vår gymkarakter... Kravet for å få 6 er 25 reps på 22kg tror jeg... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Haha, seriøst? :O 25 reps à 22kg på hver hånd hørtes forresten ganske tungt ut for de aller fleste vgs'ere. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Han mener sikkert stang curl. Ikke ne hantel på 22. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Haha, seriøst? :O 25 reps à 22kg på hver hånd hørtes forresten ganske tungt ut for de aller fleste vgs'ere. 6120053[/snapback] EZ-stang, ikke hantler :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Ahh, sånn at forstå. Da ble det fort litt lettere ja. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Ahh, sånn at forstå. Da ble det fort litt lettere ja. 6120195[/snapback] Han skrev da "hver hånd", så skjønte heller ikke noe. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Ahh, sånn at forstå. Da ble det fort litt lettere ja. 6120195[/snapback] Han skrev da "hver hånd", så skjønte heller ikke noe. 6120232[/snapback] Tror du bør lese det om igjen, for jeg skrev ikke "hver hånd"... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Ahh, sånn at forstå. Da ble det fort litt lettere ja. 6120195[/snapback] Han skrev da "hver hånd", så skjønte heller ikke noe. 6120232[/snapback] Tror du bør lese det om igjen, for jeg skrev ikke "hver hånd"... 6120322[/snapback] 16 mai har satt sine spor, det var lars som skrev det Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 16 mai har satt sine spor, det var lars som skrev det Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 17. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2006 Noen som har vært plaget med betennelse i skulder? Beste og raskeste måte å bli kvitt det på? Noen måter uten å gå til lege å få noe medikament som sikkert ikke virker eller er bra nok. Tryna i påska og førslo noen muskler i rygg og skulder, var mørbanket men ikke så ille at æ for til lege. Men va vel kansje litt tilig ute å trena igjen så er blitt betennt, gjør jævlig vondt bare å ta på baksiden av skuldra. Noen som har prøvd noe som virker hurtig og hjelper? Har veldig dårlig med tid til å slappe av å ta det rolig, men er vel det som må til å slappe av og få fysioterapi, men får ikke tid de neste 5 måndene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå