Kevlar Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hvem vet. Jeg visste ikke at vi fikk i oss østrogen gjennom matvarer en gang. http://pubs.niaaa.nih.gov/publications/arh22-3/220.pdf Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 På forskjellige youtube-videoer ser jeg at folk ofte trener i bar overkropp. Er det noe de bare gjør da for å vise seg fram, eller finnes det raringer som har for vane å trene i baris? Spørs hvor varmt det er der man trener, det. Hvis det er varmt, så setter i hvert fall jeg pris på at alle har på seg tøy, så jeg slipper å ligge i en dam av svette når jeg bruker benker og liknende etterpå. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Pleier da folk å tørke av benker og lignende regner eg med. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hvem vet. Jeg visste ikke at vi fikk i oss østrogen gjennom matvarer en gang. http://pubs.niaaa.ni...arh22-3/220.pdf Orker ikke lese det nå, men hvis det i hovedsak er snakk om alkohol er vel ikke det et stort problem for de fleste kroppsbyggere. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Pleier da folk å tørke av benker og lignende regner eg med. Dessverre gjør ikke alle det. Jeg husker en gang jeg var på trening for en god stund siden. Ei dame hadde brukt en benk og tørket av den. Da hun gikk, kom jeg fram og gjorde meg klar til å bruke den. Hun så at jeg skulle sette meg ned, så da kom hun tilbake og presiserte at den blanke flekken var antibac. Det visste jeg så klart, men hun var vel redd for at jeg skulle tro at det var svetten hennes og at hun ikke hadde tørket benken etter seg. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hvem vet. Jeg visste ikke at vi fikk i oss østrogen gjennom matvarer en gang. http://pubs.niaaa.ni...arh22-3/220.pdf Orker ikke lese det nå, men hvis det i hovedsak er snakk om alkohol er vel ikke det et stort problem for de fleste kroppsbyggere. Haha, kjønnshormoner har nok bodybuildere kontroll på Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hvis det er varmt, så setter i hvert fall jeg pris på at alle har på seg tøy, så jeg slipper å ligge i en dam av svette når jeg bruker benker og liknende etterpå. Men selvfølgelig! Skal man ligge på benk (apparater gidder jeg ikke ta med en gang; Folk har vel såpass med vett her inne) har man klær på. Det er regelen. Ellers er det fritt frem for min del. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Etter litt selvdiagnostisering er det meget stor sjanse for at jeg sliter med stiv stortå. Ser ut til at det blir en ufrivillig treningspause, men det passer egentlig bra da overtråkket mitt må få litt hvile. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Stiv stortå? Det hørtes nokså døvt ut. 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Den latinske betegnelsen er hallux rigidus. Høres det bedre ut? Stiv stortå er også bedre kjent som en form for podagra. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Nå er jeg klar for Tech Nutrition sitt RYP-program for ekstrem muskelvekst. Kjørte grunnprogrammet 2 ganger for 4-5 år siden, men klarte aldri å henge med på den siste uken. Men nå føler jeg at det må gå Lenke til kommentar
per_kAre Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hva tenker dere om det å trene alle muskelgrupper på en dag, framfor å dele det opp i to dager? Gymlærern min sa det beste var å trene alt på en dag, ta en dag pause også det samme igjenn. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Helkropps program fungerer bra det. Jeg ville trent 3 dager i uken, fremfor 2 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg kjører nå: 1. Bryst + Biceps 2. Rygg, triceps og mage 3. Bein å skuldre Jeg kjører 2-3 dager på rad med 1 dags pause. Synes det blir for lenge mellom hver lik økt så nå ser jeg fram til helkroppsprogram Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Kjørte knebøy i går etter en lang pause fra det. Kan det stemme at teknikken min er bedre når det er første gang jeg virkelig kjenner glutes jobbe? Jeg kjørte dypt med helt rett rygg. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Er det ikke de som faktisk skal gjøre mesteparten av arbeidet da? Kjenner det iallefall rimelig godt når jeg kjører knebøy. Er det forresten noen som har noen bra øvelser/program for skuldre og/eller triceps? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Er det ikke de som faktisk skal gjøre mesteparten av arbeidet da? Kjenner det iallefall rimelig godt når jeg kjører knebøy. Er det forresten noen som har noen bra øvelser/program for skuldre og/eller triceps? Bøy er vel stort sett en rumpeøvelse, ja. Avhengig av flere faktorer vil du kjenne det der. Avhengig av aktivering, dybde, osv. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Etter litt selvdiagnostisering er det meget stor sjanse for at jeg sliter med stiv stortå. Ser ut til at det blir en ufrivillig treningspause, men det passer egentlig bra da overtråkket mitt må få litt hvile. Du kan da fint trene resten av kroppen? Bare ta en pause fra løping og... tåhev. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Er det ikke de som faktisk skal gjøre mesteparten av arbeidet da? Kjenner det iallefall rimelig godt når jeg kjører knebøy. Er det forresten noen som har noen bra øvelser/program for skuldre og/eller triceps? Bøy er vel stort sett en rumpeøvelse, ja. Avhengig av flere faktorer vil du kjenne det der. Avhengig av aktivering, dybde, osv. Ikke at det gjør noe, men bøy er da først en quad-øvelse (i overkant mye for enkelte) Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ikke at det gjør noe, men bøy er da først en quad-øvelse (i overkant mye for enkelte) Har det herfra at det er for dem glutes: http://exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/BBSquat.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå