Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så man er enda ikke lei dette aesthetics-opplegget? Merker jeg har sett nok "sick cunts" og "brahs" som "mirer" til å bli lei.

Ga faen i begynnelsen, men er lei av at hver gang jeg makser i noe så får jeg bare "men du er jo feit" som svar av kompiser, samtidlig som jeg alltid har vært litt lubben helt siden jeg var liten kid.

Så nå er det kun deffing og aesthetics som står på agendaen fram til jeg har 10% kropsfett samt en skikkelig badass tan, sånn at jeg kan være både sterkere OG ha mindre fluff på kroppen enn dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg ett spørmål til alle dere treningskyndige.

Begynner å bli greit trent nå, men jeg sliter meg den såkalte "bollemagen". De 4 øverste magemuslkene er greie, men de 4 nederste vises ikke i det heletatt. For mye fett i veien (ikke det at jeg skal skryte på meg at jeg har mye fett).

What to do? Er det bare å løpe å satse på at det forsvinner? Eller hjelper det å trene mage annenhver dag?

Jeg tar noen situps på hver ryggøkt.

Har lagt til ett illustrasjonsbilde :p

post-69923-0-50865400-1346997304_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det er genetisk kodet hvor det er store variasjoner; for å gjøre en lang historie kort - Godeste Arnold uansett hvor lavt han gikk ned i % og enn hvor mye han trente fikk han aldri fram hele rutene, han kompanserte dette med å ha en poserings-stil på scenen hvor han skjulte dette samtidig som han fremhevet sine fordeler. ( Med forbehold om atdu ikke har mye endogent fett fra vannvittig mye øl-drikking og chips da)

Lenke til kommentar

Ok, da er det kanskje ikke mulig for meg å få frem rutene på magen sikkelig.

Jeg drikker ikke øl, og spiser ikke chips annet enn på lørdager. Men når det er sagt så spiser jeg alt jeg kommer over (altså alt mulig av vanlig mat). Jeg prøver å begrense karboinntaket til etter trening.

På vintern går jeg ufattelig mye på skøyteski uten noe særlig økning i fettforbrenning. På sommeren gjør jeg ingenting annet enn styrke.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor i Oslo jeg kan få kjøpt lakseolje/selolje og BCAA for en rimelig penge? Norkost har jo så forbanna dyr frakt, tenkte kanskje noe er tilgjengelig i butikk her i byen.

Gymgrossisten har en fysisk butikk like ved Aker brygge.

[edit] Adresse:

Tordenskioldsgate 8-10

0301 OSLO

Tel: 22414010

Hverdager 11.00 - 18.00

Lørdager 11.00 - 16.00

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

107 i frakt på 600 i varer er for mye. Skal sjekke ut gymgrossisten.

Så du mener at fraktsatsen skal være relevant til varekosten? Hva tror du speditøren tar hensyn til. Vekt og volum, eller varekost? Nettbutikken må jo betale det som det faktisk koster å sende ut varen, dette beløpet blir kunden naturlig nok belastet for. Hvis du mener at nettbutikken skal sponse kunden med lavere frakt på små bestillinger så vil jo det spise opp hele inntjeningen deres på disse ordrene. Rimelig bakvendt. Du får handle større volum eller kjøpe i fysisk butikk om du ikke er villig til å betale frakt.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ett spørmål til alle dere treningskyndige.

Begynner å bli greit trent nå, men jeg sliter meg den såkalte "bollemagen". De 4 øverste magemuslkene er greie, men de 4 nederste vises ikke i det heletatt. For mye fett i veien (ikke det at jeg skal skryte på meg at jeg har mye fett).

What to do? Er det bare å løpe å satse på at det forsvinner? Eller hjelper det å trene mage annenhver dag?

Jeg tar noen situps på hver ryggøkt.

Har lagt til ett illustrasjonsbilde :p

post-69923-0-50865400-1346997304_thumb.jpg

Kostholdet avgjør om mage-musklene synes eller ikke. Dropp løping, tren styrke - baseøvelser + magerulle/planken holder. Bygg muskler og reduser fett %. Ja, ting tar tid.

Men for all del: Dropp sit-ups. Det har ikke noe med mage trening og gjøre, bare en skikkelig rygg-killer. Hofte-killer.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Jeg klager ikke på norkost eller speditør, jeg konstaterer at så lenge jeg skal ha såpass få varer så er det ugunstig for meg å betale frakt, da det gjør ordren så mye dyrere. Da er det mulig det er billigere for meg å handle i butikk med noe dyrere enhetspris, men uten frakt.

Alle pakketilbudene gir fri frakt fra Norkost. Kjøp en tipakning olje så sparer du samtidig penger ;)

Lenke til kommentar

^Nei, det gjør det verre. Da tenker du hvorfor i helvette er det ikke du som sjefer over han.

Er dette den generelle holdningen blant folk? Er de nødvendigvis de som er fysisk store og sterke som passer best som ledere? Da lurer jeg på om noen hadde hatt godt av å lære seg lydighet, respekt og disiplin, samt hvordan det ville gått med forsvaret vårt hvis dette var tilfelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...