Akse Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hei en venn av meg har stagnert på benkpress, og vil nå 100kg i benkpress. Han benker sånn 70-75 kg eller noe i benkpress 5x5. Har noen tips til hvordan han kan øke? Nye treningsprogram/rutiner? Tviler på at han har stagnert på den vekta. Kanskje han kjører feil teknikk? Kan høre med ham. Han sier at han har kjørt det i 6mnd, men useriøs i starten og hadde mange "pauser" i sommererien. Jeg har ikke trent noe særlig med ham, så jeg ikke bedømme det. Husker at jeg prøvde å lære dem knebøy da, men det gikk ikke så fint ettersom at de (han og andre) nektet og lære seg skikkelig teknikk og starte på lave vekter. Har du noen bra treningsprogram? Eller burde han lære seg korrekt teknikk? Tviler på at han kommer til å innrømme at han har dårlig teknikk. Det er mange gode treningsprogram. I utgangspunktet bør jo et program inneholde knebøy, markløft, benk/skråbenk, pullups og dips. Om han ikke vil høre på deg får du bare la han stå og stange på 70 kilo. Det er jo ikke ditt tap. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Proteinpannekaker..smaker ikke sånn voldsomt digg, men med noe syltetøy greier med tagatose så ble det ikke så ille. Står dog at man skal bruke vann i "røren". Blir det noe bedre smak med en variant av melk? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Hei en venn av meg har stagnert på benkpress, og vil nå 100kg i benkpress. Han benker sånn 70-75 kg eller noe i benkpress 5x5. Har noen tips til hvordan han kan øke? Nye treningsprogram/rutiner? Tviler på at han har stagnert på den vekta. Kanskje han kjører feil teknikk? Kan høre med ham. Han sier at han har kjørt det i 6mnd, men useriøs i starten og hadde mange "pauser" i sommererien. Jeg har ikke trent noe særlig med ham, så jeg ikke bedømme det. Husker at jeg prøvde å lære dem knebøy da, men det gikk ikke så fint ettersom at de (han og andre) nektet og lære seg skikkelig teknikk og starte på lave vekter. Har du noen bra treningsprogram? Eller burde han lære seg korrekt teknikk? Tviler på at han kommer til å innrømme at han har dårlig teknikk. Det er mange gode treningsprogram. I utgangspunktet bør jo et program inneholde knebøy, markløft, benk/skråbenk, pullups og dips. Om han ikke vil høre på deg får du bare la han stå og stange på 70 kilo. Det er jo ikke ditt tap. få han til å spise mer. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Løp bak ei jente i dag på turen min. Hadde passert hun lett som bare det, men ble direkte fascinert av å løpe bak henne... Dat løpestil! Bambi på isen hadde sett ut som en ballerina i forhold. Armer og ben overalt! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Dat løpestil? Var vel mer dat ass du holdt deg bak for? 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Dat løpestil med litt attåt. 3 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) noe sånt? Endret 6. september 2012 av Kevlar Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 JA! Beina er de eksakt samme! Tenkte på akkurat det samme når jeg løp etter Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Da fikk jeg brev fra forsvaret angående sesjon 1. Fikk lyst til å gå ut å løpe noen mil for å føle meg litt badass. Blir rått! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Trenger ikke akuratt være fit freak for en sesjon. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Selvfølgelig, men det er en av hovedgrunnene til at jeg faktisk trener. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hva om han tenker å gå befalskolen? Hadde jeg vært ung igjen hadde nok jeg vurdert det. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har vurdert befalskolen lenge. Ser ut som at dette blir mer og mer populært og kravene blir høynet. Får se det litt ann, men drømmen forblir å leve på en båt med div. plikter. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Er jo en av landets beste "lederutdanninger", og er imo det eneste innenfor millitæret jeg hadde vurdert. Båt virker helt jævlig, men sånt er jo subjektivt. Slapp å møte til sesjon jeg, pga svarene mine på del 1. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Forstår ikke dette, bare bedre og bedre pump med mindre og mindre energi/trøkk på treningene for tiden, styrken går forøvrig sakte fremover. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Er veldig enig med deg der, men jeg er usikker på om jeg har de kravene som stilles og med tanke på at denne utdanningen blir mer og mer populær og at jeg har 2 år til på skole, blir det spennende å se hvilken vei det går Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Fin instilling Hugol Du kommer nok til å få en bra førstegangstjeneste Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Slapp å møte til sesjon jeg, pga svarene mine på del 1. Ser du dårlig eller noe? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Nope. Faktisk ingenting galt hverken fysisk eller psykisk. Jeg oppfyllte visst alle krav sånn sett, men de valgte og ikke kalle meg inn til sesjon. I fjor var første året med en internett-test der man kunne skrive om man var motivert osv for millitæret. Ganske greit. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Nope. Faktisk ingenting galt hverken fysisk eller psykisk. Jeg oppfyllte visst alle krav sånn sett, men de valgte og ikke kalle meg inn til sesjon. I fjor var første året med en internett-test der man kunne skrive om man var motivert osv for millitæret. Ganske greit. Slik i år også! Fin instilling Hugol Du kommer nok til å få en bra førstegangstjeneste ! Du skal nok se at hvis jeg klarer kravene har både du og mange andre her vært til stor hjelp noe jeg setter stor pris på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå