Patrick123 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Har en matchvekt på ca. 52kg og er fornøyd Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Har en matchvekt på ca. 52kg og er fornøyd Og du er tre epler høy? 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Trodde det bare var jenter som veide 60kg og var tilbøyelig til å være fornøyd med det, jeg? Du har helt rett, bare jenter bryr seg om vekt Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hey, er ikke for ingenting at cardio kills gains Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Er du sinna? Edit: Akse: du skal få lov å kommentere når du drar 2,5xbw i mark og bøyer mer enn 2,3xbw! 150kg i mark og 138kg i bøy er jo uansett ikke noen ville tall? Kroppsvekt tatt i betraktning så er det det... Maur kan løfte 50 ganger sin egen vekt. Likevel dauer hver eneste en av dem når jeg tråkker på dem. 7 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Er du sinna? Edit: Akse: du skal få lov å kommentere når du drar 2,5xbw i mark og bøyer mer enn 2,3xbw! 150kg i mark og 138kg i bøy er jo uansett ikke noen ville tall? Kroppsvekt tatt i betraktning så er det det... Maur kan løfte 50 ganger sin egen vekt. Likevel dauer hver eneste en av dem når jeg tråkker på dem. De er flere enn deg Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 http://www.iherb.com/Jarrow-Formulas-Creatine-Monohydrate-Kilo-35-3-oz-1-kg-Powder/338 Kreatin er kreatin? Godt kjøp? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) http://www.iherb.com...1-kg-Powder/338 Kreatin er kreatin? Godt kjøp? Iherb sender fra USA. Derfor kan faktisk tollen kassere det. Edit: Har 4 bokser PF monohydrate til 75 kroner stykket hvis du bor i stavanger området. Endret 5. september 2012 av Corey Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 http://www.iherb.com...1-kg-Powder/338 Kreatin er kreatin? Godt kjøp? Iherb sender fra USA. Derfor kan faktisk tollen kassere det. Edit: Har 4 bokser PF monohydrate til 75 kroner stykket hvis du bor i stavanger området. Sjansen for det er 1 til 1 000 000 000? Godt kjøp? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Sjansen for det er 1 til 1 000 000 000? Godt kjøp? Såvidt jeg forstår er sjansen høy for at det blir kassert. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Fant en boks med i en bag som ikke har vært åpnet på laaang itd, står at den gikk ut den i april i år, skal jeg hive boksen ? Eller hive i meg til boksen er tom ? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det var nok bare en aprilsnarr at den gikk ut i april! I say, down it all at once and get huge! 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Fy faen. Andre dag jeg spiser etter PF metoden. Sitter nesten å gulper på havregryn. Siste kvarter igjen av spisevinduet mitt ;p Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hva er vel det verste som kan skje, Lynx? Som kidsa sier for tida, yolo lissom. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Verste som kan skje er at han får en eller annen reaksjon på et produkt han sparer hva, 60 kr på å spise etter utløpsdatoen? YOLO!!! (det går sikkert bra) Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Synes kreatin er ett kjempeprodukt egentlig, ok så blir man litt bloated uten pump men med pump ser man jo plutselig massiv ut. Satan som han ene hybelboern her skvatt da jeg kom ut fra dusjen etter treninga idag, var en mm fra og dra en sidechest og si "u mirin?" Edit: Kreatin er vel et ganske stabilt produkt, og når det først kan stå 2-3 år? etter produksjon kan det vel stå 5 mnd til? Endret 5. september 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Verste som kan skje er at han får en eller annen reaksjon på et produkt han sparer hva, 60 kr på å spise etter utløpsdatoen? YOLO!!! (det går sikkert bra) Hvis det hadde vært noen reell fare, ville det nok stå veldig tydelig at tilskuddet for guds skyld ikke må inntas etter holdbarhetsdatoen. Kvaliteten på tilskuddet er kanskje ikke like god som før, men verre er det ikke. Er du sinna? Edit: Akse: du skal få lov å kommentere når du drar 2,5xbw i mark og bøyer mer enn 2,3xbw! 150kg i mark og 138kg i bøy er jo uansett ikke noen ville tall? Kroppsvekt tatt i betraktning så er det det... Maur kan løfte 50 ganger sin egen vekt. Likevel dauer hver eneste en av dem når jeg tråkker på dem. De er flere enn deg Du skal få lov til å kommentere når du løfter 50 ganger din egen vekt. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Verste som kan skje er at han får en eller annen reaksjon på et produkt han sparer hva, 60 kr på å spise etter utløpsdatoen? YOLO!!! (det går sikkert bra) Hvis det hadde vært noen reell fare, ville det nok stå veldig tydelig at tilskuddet for guds skyld ikke må inntas etter holdbarhetsdatoen. Kvaliteten på tilskuddet er kanskje ikke like god som før, men verre er det ikke. Er du sinna? Edit: Akse: du skal få lov å kommentere når du drar 2,5xbw i mark og bøyer mer enn 2,3xbw! 150kg i mark og 138kg i bøy er jo uansett ikke noen ville tall? Kroppsvekt tatt i betraktning så er det det... Maur kan løfte 50 ganger sin egen vekt. Likevel dauer hver eneste en av dem når jeg tråkker på dem. De er flere enn deg Du skal få lov til å kommentere når du løfter 50 ganger din egen vekt. Naaaaw, umad 2? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Å, slutt med trollinga da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå