Orbo Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hvor får man kjøpt Dahlbalds? Finner det ikke på nettet. Ser bare at folk handler det, når de er i Sverige. 650,- for 4 kg er jo ikke så galt. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Er ganske tynn og lang, og ønsker og bygge muskler. Se litt stor ut. Noen som har gode tips til treningsopplegg, kosttilskudd som en bør ta etc? Evt noen gode linker? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 er i litt dårlig form..var i bedre form før.. hvordan skal jeg bli i bedre form?? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 er i litt dårlig form..var i bedre form før.. hvordan skal jeg bli i bedre form?? 6098747[/snapback] trene. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 smart, når du er i dårlig form og vil komme i bedre form hva gjør du da?? jo, du trener! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 er i litt dårlig form..var i bedre form før.. hvordan skal jeg bli i bedre form?? 6098747[/snapback] Begynn med bare-knuckle street fighting. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Droppe cola, mcdonalds og junk food generelt. Gå til et treningsstudio og si at du er i dårlig form og vil gjøre noe med det. Så kan de garantert hjelpe deg. Treningsstudio er kanskje litt drastisk, en times joggetur 3 ganger i uka kommer du langt med. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Er ganske tynn og lang, og ønsker og bygge muskler. Se litt stor ut. Noen som har gode tips til treningsopplegg, kosttilskudd som en bør ta etc? Evt noen gode linker? 6098736[/snapback] meld deg inn på et treningsstudio, få de som jobber dær til å sette opp et nybegynnerprogram, gjennomfør det og legg om kosthold, spis masse jevnt over hele dagen, etter du har trent programmet ditt i noen mnd og kommet godt i gang med kostholdsendringer kan du evt begynne med proteintilskudd for litt ekstra fart i sakene eller så du spiller å spise deg ut av huset..... har du svært høy forbrenning er det viktig å spise mye for å kunne bygge. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 har kutta ut styrketrening, skal få vekk det siste laget med fett. Driter i muskler. Er en liten omstilling fra og spise mest mulig til minst mulig. går fort før frokost de dagene jeg har fri og springer senere på dagen. Vanelige dager springer jeg bare på kvelden. Vekt har ikke noe og si, bare fettet Når jeg er passefornøyd har jeg tenkt og kjøpe meg et spann proteiner og begynne og pumpe igjen. Høres det hekt høl i huet ut? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg ville heller fortsatt pumpinga, er så mye morsomere å slanke bort fett når man vet at det befinner seg muskler under Er det jeg driver med selv nå, fettet får komme som det vil, sammen med musklene. Så deffer jeg så mye som mulig bort til neste sommer. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg ville heller fortsatt pumpinga, er så mye morsomere å slanke bort fett når man vet at det befinner seg muskler under Er det jeg driver med selv nå, fettet får komme som det vil, sammen med musklene. Så deffer jeg så mye som mulig bort til neste sommer. 6103370[/snapback] problemet er at jeg vil ha det bort nå! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Istedet for å spise mindre, så vær var på hva du spiser. Kutt ned på karbohydrater og fett (særlig raske karbohydrater og mettet fett), og spis mer protein. Skjønner ikke at du vil drite i musklene, det blir jo bare mer å bygge opp igjen seinere.. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg ville heller fortsatt pumpinga, er så mye morsomere å slanke bort fett når man vet at det befinner seg muskler under Er det jeg driver med selv nå, fettet får komme som det vil, sammen med musklene. Så deffer jeg så mye som mulig bort til neste sommer. 6103370[/snapback] problemet er at jeg vil ha det bort nå! 6103378[/snapback] Deff da. Slank deg sammen med styrketreninga, om du absolutt vil ha det bort nå. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) men blir ikke styrketreninga litt bortkasta da? altså du mister jo litt uansett når du slanker deg. dimdal: er bare sankk om noen få prosenter, og jeg spiser sunnere enn gjennomsnittet. Endret 14. mai 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Under deffing skal så lite muskler som mulig bort, vær kjempeobs på kosthold, skaff deg proteintilskudd, og GÅ turer, ikke jogg. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 okay, hvor mange turer i uka? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 okay, hvor mange turer i uka? 6103462[/snapback] Så mange som mulig. Prøv å gjennomføre 2-4 turer i uka. Desto flere som tar sted tidlig på dagen (dvs morgenen), desto bedre. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Japp, gjerne før frokost... Du kan også bruke div. forbrenningsprodukter som gir fortgang i sakene... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Da var jeg tilbake, etter en lengre periode med stress og null trening. Har kjøpt inn chrom-tabeletter, 5kg proteiner, 1kg kreatin og vitaminer i brustabelettform. Så fra i morgen av blir det hardkjørt framover, med et greit overvåket kosthold. Blir trening da 3 ganger i uken og jogging regelmessig rundt og opp fjellet, tenker det blir bra. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 har kutta ut styrketrening, skal få vekk det siste laget med fett. Driter i muskler. Er en liten omstilling fra og spise mest mulig til minst mulig. går fort før frokost de dagene jeg har fri og springer senere på dagen. Vanelige dager springer jeg bare på kvelden. Vekt har ikke noe og si, bare fettet Når jeg er passefornøyd har jeg tenkt og kjøpe meg et spann proteiner og begynne og pumpe igjen. Høres det hekt høl i huet ut? 6103202[/snapback] Husk å få i deg essensielle fettsyrer (Omega 3,6,9..) for å holde metabolismen i kroppen oppe. Ellers vil du ikke forbrenne mye. Ellers kan jeg anbefale fiberrik kost, som du sikkert allerede har blitt anbefalt, men det holder deg mett, renser kroppen (bokstavelig talt), og passer vel på blodsukkeret ditt. Du vil vel beholde muskelmassen til en viss grad også, så proteiner er viktig der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå