Dr.X Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 nakken er generelt undervurdert av folk.. Det gir et sinnsykt mye bedre "godt-trent" inntrykk når man har den standard "boler-nakken". 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det jeg stusser mest over var det legen sa om testeronet og å bygge muskler. At man må ha testosteron og at det var det ingen på 6 år som utviklet. Det virker meget muffens... jo da, zma tilskudd osv. det må gutten proppe i seg ,noe han ikke har noe av i kroppen før han kommer i stemmeskifte. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Kom meg nettopp over 100kg som var målet jeg satte meg denne vinteren, slenger opp noen pics. neste mål blir nå å markere meg ned til 95. Jeg å si jeg er imponert over fremgangen din, men jeg ser bildet heter 9des.jpg betyr dette at du er enda større nå? Har du et mer oppdatert bilde? Sjekk fremgangen hans da folkens! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg å si jeg er imponert over fremgangen din, men jeg ser bildet heter 9des.jpg betyr dette at du er enda større nå? Har du et mer oppdatert bilde? Takk takk Det siste bilde er tatt i desember ja, har blitt noe større nå, men også litt mindre markert pga jul,nyttår og alt det der. veide 100.2kg istad så nå blir det å markere seg og holde musklene ved like frem til sommeren og badesesong Starter allerede nå, for vet hvor lang tid det tar å bli toppmarkert! Skal prøve å få hivd opp ett nytt bilde imorgen, må bare fylle på kontantkortet først. pokkers mobilbilder! hehe Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Tar det virkelig så lang tid å deffe? Jeg begynner på RYP (13uker) i dag (tirsdag) og skal følge det programmet. Håper ikke det betyr at jeg ikke får deffet nok til sommeren.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Tar det virkelig så lang tid å deffe?Jeg begynner på RYP (13uker) i dag (tirsdag) og skal følge det programmet. Håper ikke det betyr at jeg ikke får deffet nok til sommeren.. Det skal du nok klare. Har du bilde a? Tar sin tid for meg, og sliter som regel litt i starten å gå over fra å bulke til å cutte. den syke matlysten ødelegger litt så må ta en sakte overgang ellers sprekker jeg bare hehe Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Pokker ass, hører at folk gjør alt for å bli kvitt litt kroppsfett, jeg gjør alt for å få litt og jeg klarer ikke. Legger i grunn bare på meg muskler, men vil ha littegranne fett å.. jeje, samma, det som skjer det skjer. Trente bryst\triceps i går, er så støl nå, klarer såvidt å bege armene uten at det gjør vondt i brystet! Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Iperik, hvor lenge har du trent? Du har sinnykt bra kropp nå i forhold til det du hadde før,(utifra det jeg ser på bildene da) som sagt, står stor respekt av det. Noen ganger så mister jeg lissom motivasjonen til å trene, går lissom så drittlei all spisinga og treninga, får lissom ikke tid til så mye annet, men når du biter tenna sammen, og gjennomfører selvom det er tortur, så er det en sinnsykt digg følelse etterpå, og det ser ut som du har klart det veldig bra Iperik! Respekt! Btw, hvor mye veide du før du startet med treninga? Endret 11. januar 2005 av HuzZzla Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Iperik, hvor lenge har du trent? Dersom du ser på filnavnet på bildene ser du at det øverste til venstre er fra spetember (2004), det andre er fra november og det nederste er fra desember... Ikke så lang tid med andre ord.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har trent siden jeg var 16år (er nå 22) og har vært oppe i over 100kg før. Fikk meg en kjæreste i påsken ifjor og da "glemte" jeg trening en stund og sank sammen ganske betydelig. fikk litt for mye mage osv. Så bestemte jeg meg at jeg skulle starte opp for fullt igjen og slanket meg ned fra 94 til 85kg (september bilde). Da jeg var fornøyd startet jeg opp for fullt igjen, og heiv innpå med sunn mat, proteiner og kreatin og droppet å bli med venner ut for å drikke i helgene osv. med andre ord, ofret en god del, men det har også gitt meg de resultatene jeg hadde håpet på. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) lperik: Var du 85kg på bildet øverst til venstre? (da mener jeg på den samlinga på 3 bilder av deg) Endret 11. januar 2005 av Camron Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Fikk trent i dag også på ett trenings studio, trente mye nakke da. Hadd jævlig bra uttøyning. Europamestern i ju-jitsu va 'lærer' for uttøyninga Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvordan pleier du trene nakke da? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 1, ta en curl stang eller manualer, og løfte nakken opp og ned.. va litt vanskelig å forklar Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Sånn trener du nakke! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg trener med mye smalere grep, pluss med manualer. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg trener med mye smalere grep, pluss med manualer. Spiller det noen stor rolle da ? Både grepet og manualer/stang. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg trener med mye smalere grep, pluss med manualer. Spiller det noen stor rolle da ? Både grepet og manualer/stang. Tja, trener de vel litt forskjellig med smalt grep, får best resultat når jeg trener på måten jeg gjør så da holder jeg meg til det iallefall. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har du et mer oppdatert bilde? Tatt idag: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Da var første dagen med "biffe seg opp til befalskolen"-treningsprogrammet mitt overstått. Må faenmeg se å få gjort noe med overkroppen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå