Mr. Lurk Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Går alltid rundt å er stappmett, noen tips for og fjerne den følelsen så jeg kan spise mer? Spise matvarer som gjør deg mindre mett, evt. drikke mer av kaloriene du inntar. Men ja, jeg kjenner til følelsen. Problemet er at jeg drikker endel av dem men håper på wounderpill haha Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Da gjør du det feil!!!!11 Nei, og jeg mener fortsatt at beinpress/knebøy er mye bedre øvelser for bein enn markløft/leg curls. Mye bedre øvelser for quads ja. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Går alltid rundt å er stappmett, noen tips for og fjerne den følelsen så jeg kan spise mer? Har du hørt om Askeladden som kappåt med trollet? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Flere som føler seg "små" selv om dere har lagt på dere en del masse? Endret 3. september 2012 av Akse Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Det er en sykdom på samme måte som anorexia nervosa, bare motsatt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Som i å ha megareksi? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Som i å ha megareksi? Mer som om at man føler at ingenting annet enn den kroppen man ønsker er godt nok. Jeg ser at jeg vokser og synes det er utrolig inspirerende, men jeg synes fortsatt jeg er laangt i fra ferdig. Lenke til kommentar
Tegocalderon Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Fans skjitunga... Et å løft! Gje fan i den jævla tøyinga å bøyinga! Trim for eldre much????????????? Har løfta snøscootere ut av meterdype grøfter og dratt de ned fra fjellet uten å spise på 4 timer. Gikk jeg katabol da? Siden jeg ikke brukte belte? Bah, byfolk... Haha... Bokser du med griseskrotter som punching bag, trekker sleder etter deg og løper opp fjelltopper i en halvmeter nysnø samtidig som en gammel italiensk-amerikaner står bak deg og sier du skal drite torden? Han var jøde, ikke italiensk 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Vurderer kickboxing snart, hvordan er det å kombinere det med styrketrening? Går det hardt ut over gains? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Vurderer kickboxing snart, hvordan er det å kombinere det med styrketrening? Går det hardt ut over gains? Ikke så lenge du spiser nok. Prøv å få inn kampsporttreningene på hviledager. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) hittil så har det gått hardt utover styrketreningen min at jeg har startet med thai boksing en gang i uka. kan ikke trene bein dagen før eller etter, heller ikke skuldrene. passer utrolig dårlig med mitt program. må faktisk bytte tror jeg, siden jeg går glipp av alt for mange økter nå :s brodern blei slått å sparket ned i byen i natt, så jeg kan hvertfall ikke trene mindre kampsport fremover. må jo beskytte lillebror! Endret 4. september 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
War Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Befinner du deg i byen er du nok beruset selv, og da stiller du svakt uansett. Eneste fordelen er vel at det er motstanderen også. Den beste i kampsport er å unngå situasjonen, dvs lese den og handle før det skjer. Endret 4. september 2012 av War 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Går alltid rundt å er stappmett, noen tips for og fjerne den følelsen så jeg kan spise mer? Spise matvarer som gjør deg mindre mett, evt. drikke mer av kaloriene du inntar. Men ja, jeg kjenner til følelsen. Problemet er at jeg drikker endel av dem men håper på wounderpill haha Mener det finnes en b-vitamin som funker jævlig bra på sulthetsfølelsen. Flere som føler seg "små" selv om dere har lagt på dere en del masse? Har samme følelsen men antar at det har noe med saken at man faktisk er liten, tar flere år å bygge en bra fysikk, så føler man seg fortsatt liten etter noen måneder/ett år med trening ser jeg ikke noe galt i det. 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hvordan bør jeg trene opp grepet? Føler det er det som svekker markløftinga. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/captains-of-crush Evt. bruk straps når du kjenne grepet svikter. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hvordan bør jeg trene opp grepet? Føler det er det som svekker markløftinga. Chins og kroc rows er gode øvelser for å bedre grepsstyrke. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Fans skjitunga... Et å løft! Gje fan i den jævla tøyinga å bøyinga! Trim for eldre much????????????? Har løfta snøscootere ut av meterdype grøfter og dratt de ned fra fjellet uten å spise på 4 timer. Gikk jeg katabol da? Siden jeg ikke brukte belte? Bah, byfolk... Haha... Bokser du med griseskrotter som punching bag, trekker sleder etter deg og løper opp fjelltopper i en halvmeter nysnø samtidig som en gammel italiensk-amerikaner står bak deg og sier du skal drite torden? Han var jøde, ikke italiensk Jeg har alltid trodd at han var av italiensk slekt? Jøde er greit nok, i filmer er jo 95% av den amerikanske befolkningen jøder. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ein helt har gått bort... Hugsar fyrste gong eg såg den grønne mil - drømte om å bli like svær som han. Helt! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Synd.. hadde han trent litt mer skuldre hadde han jo sett ut som en ifbb pro. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Og hadde han ikke spist dop til frokost hver dag hadde han enda levd... 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå