V5R1X Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Har vært på ferie i et par uker og har derfor ikke fått trent noe på like lang tid. Burde jeg begynne rolig i forhold til hvor jeg var før ferien? I så fall hvor mange % i forhold til det jeg løftet før ferien burde jeg begynne på? Eller spiller det liten rolle, og jeg burde fortsette nøyaktig der jeg slapp? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Magiske Rippetoe! "If you insist on wearing gloves, make sure they match your purse." Har vært på ferie i et par uker og har derfor ikke fått trent noe på like lang tid. Burde jeg begynne rolig i forhold til hvor jeg var før ferien? I så fall hvor mange % i forhold til det jeg løftet før ferien burde jeg begynne på? Eller spiller det liten rolle, og jeg burde fortsette nøyaktig der jeg slapp? 10-20% ned fra der du slapp og øk sakte. DOMS får du uansett. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Magiske Rippetoe! "If you insist on wearing gloves, make sure they match your purse." Tenkte alle hadde hørt den så jeg gadd ikke poste den, men siden du insisterer Morsomt igrunnen, siden jeg insisterer på å bruke hansker Disse var også fine: Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Ble postet på humor delen av forumet... av Occi! Endret 3. september 2012 av Lynx_ 5 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Crossfit.... Not even once. 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Ble postet på humor delen av forumet... Din snik! Og all hail the king! \o/ 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hvem er egentlig han der Rippedtoe dere er så forelsket i? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 En krass, dogmatisk fyr som driver med styrketrening. 2 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Etter 1 ukes sykdom/hvile ble det 7 reps på 100 i benken. fornøyd med det 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Grisefylla to dager på rad i helga (hyttetur med studentkoret), trening i dag. Blir interessant. Som om ikke det var nok er jeg helt ekstremt støl i øvre del av rumpa. Aner ikke hvorfor, har ikke trent siden fredag, men er ganske ubehagelig. Lurer på hva det kommer av. Hmm. Du har vært på fylla med koret ditt og er støl i rumpa. 9 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Snapped some shit up under militærpress i dag (30kg, den øvelsen er hard ass!). Sikkert bare en strekk. Øverst i ryggen, mellom ryggraden og venstre skulderblad. Ca. Rhomboid Major etc eller punkt 5 (traps) på bildet. Strammer når jeg ser ned. Noen ideer om hvordan jeg skal ta meg av det? La det gå over med pause fra press, massere det, på hvilken måte, etc? Endret 3. september 2012 av Broseph Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Det har hendt meg et par ganger. Ta deg fri fra skulderøvelser til det er blitt bra. Det tar antakelig tre dager. Så legger du til litt mer oppvarming av skuldrene. Det hjalp meg. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Lacrosseball, go go. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Lacrosseball, go go. Vanlig foam roller vs. noe lignende rumble roller? Hva burde jeg kjøpe om jeg først skal ha? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) ^ Third that! Noen ideer om hvordan jeg skal ta meg av det? Når jeg har hatt skulder/ryggproblemer har varme vært et stikkord for min del. Badstu og slike varmeputer med korn inni som man stapper i mikrobølgeovnen har gjort hverdagen (og treningshverdagen) betydelig mer behagelig. Endret 3. september 2012 av Corey Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Er forskjell på å være støl i musklene og å ha slapp fisering. Jeg har ikke sistnevnte Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Lacrosseball, go go. Vanlig foam roller vs. noe lignende rumble roller? Hva burde jeg kjøpe om jeg først skal ha? Jeg tror ikke det er så stor forskjell på om du kjøper den ene eller den andre, så lenge du kjøper og bruker en av dem. Det kommer vel også litt an på lommeboka di, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hva bruker dere når dere ikke har Pre Workout pulver tilgjengelig? Før pleide jeg og styrte en halvliter energidrikk, men etterhvert har jeg begynt og blande 5g kreatin oppi en ramsterk kopp kaffe, med en frukt til (eple/plomme/banan etc.) Synes det har bedre effekt enn energidrikk men fortsatt dårligere en Jack3d/Crack/Berzerk osv. Det jeg mangler er vel hovedsakelig noen av de der nitrous oxide-framkallende pulverne, vet noen hvor man får kjøpt beta-alergine? etc. billig? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Er det så viktig om du ikke har Pre Workout-pulver tilgjengelig? Folk har blitt ganske sterke uten Jack3d et al før deg. 1 Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hva bruker dere når dere ikke har Pre Workout pulver tilgjengelig? Jeg klarer meg helt fint med kaffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå