Ol'H Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Gainere er jo bare tull etter min mening, litt olivenolje i shaken så har du jo en gainer bare uten alt sukkeret (litt på spissen da). JAha, jeg kan å leke den leken. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Hyrlen, men poenget er ikke olja. Har selv alltid 5ss rapsolje i shakene mine, men tanken er at gainer koster trossalt mye mindre enn rene blandinger. For folk her som skal ha et kalorioverskudd er det ikke vits å kjøpe rent protein når de trossalt trenger mye carbo også. For folk som er innrutinert er saken en litt annen. P.S Mye fint protein Mine er noe i da, er det i dine? (har funnet ut det ikke er vits å spare på tomme bokser for de tar plass, gitt ) Endret 11. mai 2006 av allyse Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Hyrlen, men poenget er ikke olja. Har selv alltid 5ss rapsolje i shakene mine, men tanken er at gainer koster trossalt mye mindre enn rene blandinger. For folk her som skal ha et kalorioverskudd er det ikke vits å kjøpe rent protein når de trossalt trenger mye carbo også. For folk som er innrutinert er saken en litt annen. 6086021[/snapback] Joda, men syns bare det er så mye crap i gainere. Å det er så grusomt mye sukker i mange av disse gainerene også, og slikt tåler hvertfall ikke mine tenner. Men det er så absolutt lettvint for urutinerte, kan kalle det "protein for dummies". Men rent protein kombinert med havregryn og olivenolje er hvertfall for meg og foretrekke. edit: Var 3 tomme bokser der ja Boden min er full av tomme bokser i tillegg! Endret 11. mai 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
allyse Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Joda, men syns bare det er så mye crap i gainere. Å det er så grusomt mye sukker i mange av disse gainerene også, og slikt tåler hvertfall ikke mine tenner. Men det er så absolutt lettvint for urutinerte, kan kalle det "protein for dummies". Men rent protein kombinert med havregryn og olivenolje er hvertfall for meg og foretrekke. 6086052[/snapback] Hehe, tror nok colaen til denne ungdommen er værre enn sukkeret i gaineren. Jeg bruker litt av begge typer. Gainere er også fint for å få i deg vitaminer og mineraler, men en må ikke glemme et kosthold skal være så sterkt blandinger skal være et tilskudd, ikke en ersatning til vanlig mat. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Joda, men for oss som har tenner som ikke tåler noe er det greit med havregryn Har ikke drukket min store kjærlighet cola på snart et år... Savner min trofaste venn Lenke til kommentar
allyse Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Joda, men for oss som har tenner som ikke tåler noe er det greit med havregryn Har ikke drukket min store kjærlighet cola på snart et år... Savner min trofaste venn 6086087[/snapback] Skal innrømme jeg ikke har lagt av meg colavanen. Jeg sluttet et drøyt år, men så sprakk jeg. Er på vei til å slutte igjen nå, men det er ikke lett. Lever ellers så sundt. (Er på bulk så sundt kan vel diskuteres ) skal bare opp en 16kilo til nå. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Joda, men for oss som har tenner som ikke tåler noe er det greit med havregryn Har ikke drukket min store kjærlighet cola på snart et år... Savner min trofaste venn 6086087[/snapback] Skal innrømme jeg ikke har lagt av meg colavanen. Jeg sluttet et drøyt år, men så sprakk jeg. Er på vei til å slutte igjen nå, men det er ikke lett. Lever ellers så sundt. (Er på bulk så sundt kan vel diskuteres ) skal bare opp en 16kilo til nå. 6086098[/snapback] Jeg klarer aldri og bulke skikkelig, holder rimlig form gjennom hele året. Har ikke vilje til og deffe, så kan ikke legge på meg for mye. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hehe, tror nok colaen til denne ungdommen er værre enn sukkeret i gaineren. 6086065[/snapback] *host* Kven er det som bøttar ned på litervis med cola i helgene? La være å drikke brus, det er berre usunt og ikkje spesielt godt uansett. Saft FTW! (Sjølv om det heller ikkje er særleg sunt) Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hehe, tror nok colaen til denne ungdommen er værre enn sukkeret i gaineren. 6086065[/snapback] *host* Kven er det som bøttar ned på litervis med cola i helgene? La være å drikke brus, det er berre usunt og ikkje spesielt godt uansett. Saft FTW! (Sjølv om det heller ikkje er særleg sunt) 6086275[/snapback] Å la være å drikke cola er lettere sagt enn gjort. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Hyrlen; ser ut som vi bruker samma tilskudda, dog bruker jeg maltodextrin fra danlab som karbohydrattilskudd (jævla billig!). 90+ er reine fryden på smak Jeg blander nå også inn peptidbundet glutamin (fra hydrolisert glutenprotein) i shakene, det smaker mildt sagt hor og halm :/ , men faen så billig; 139,- for 1kg glutamin Edit: Anbefaler dere alle å prøve Olimps Knockout hvis dere vil ha bedre pump på trening, dog er visstnok Taurin forbudt i Norge, men man får det rett over grensa til Sverige! Endret 12. mai 2006 av dimdal Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 men hvorfor er den ulovelig i norge? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 "Edit: Anbefaler dere alle å prøve Olimps Knockout hvis dere vil ha bedre pump på trening, dog er visstnok Taurin forbudt i Norge, men man får det rett over grensa til Sverige!" Er det ikke litt bortkastet å anbefale slikt til nybegynnere da? Kosthold og teknikk før disse tingene mener da jeg. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 allyse; hvem sier at jeg anbefaler til nybegynnere? Det er oss som har holdt på en stund her og.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 *host* Kven er det som bøttar ned på litervis med cola i helgene? La være å drikke brus, det er berre usunt og ikkje spesielt godt uansett. Jeg kan være enig i at det ikke er noe spesielt sunt, men gud, så godt det er! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 allyse; hvem sier at jeg anbefaler til nybegynnere? Det er oss som har holdt på en stund her og.. 6088762[/snapback] Fleste her har ikke trent så lenge da. Men skal trekke meg ut av diskusjonen, liker meg bedre på treningsforum. Er liksom noe med å diskutere trening på et dataforum som ikke er så kult Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Edit: Anbefaler dere alle å prøve Olimps Knockout hvis dere vil ha bedre pump på trening, dog er visstnok Taurin forbudt i Norge, men man får det rett over grensa til Sverige! 6087557[/snapback] Hvorfor er det ulovlig i norge? siden du anbefaler det er du sikker på at det ikke er noe i det? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Vel, taurin klassifiseres visstnok som narkotika, og produkter med større mengder enn hva helsemyndighetene mener er forsvarlig er forbudt. (les Red Bull energidrikk) Taurin er en aminosyre i fri form bare for å ha sagt det. Endret 12. mai 2006 av dimdal Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 ok, bare lurte på om det var noe sterioder wannabe.. du vet aldri Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 *host* Kven er det som bøttar ned på litervis med cola i helgene? La være å drikke brus, det er berre usunt og ikkje spesielt godt uansett. Jeg kan være enig i at det ikke er noe spesielt sunt, men gud, så godt det er! 6090274[/snapback] Samme med øl godt i mengder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå