Patrick123 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 jeg har syklet 7973 km deilig og snart runde 8000 km Gratulerer! Du har syklet fra Bangalore til London + noen kilometre! Lenke til kommentar
keiko99 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Takk... endomondo sier Turer rundt om jorden: 0,372 Turer til månen: 0,039 Kalorier forbrændt: 441393 kcal Antall hamburgere: 817 Samlet tid: 22d:15h:20m Dette er inkl fra 2009 og til i dag Det er nå jeg har satsa såppas mye som jeg har gjort da... Elsker endomondo Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ferdig med første uke med SL5x5 nå. Deilig! Har i tillegg en timeplan som tillater meg å trene på morgenen før forelesningene begynner, slik at jeg slipper konkurranse om de to knebøystativene som finnes der jeg trener. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Vurderer å bytte ut ene fullkroppøkta mi med mer boksespesifikk trening. Type boksing på sekk, skyggeboksing og egenvekt. Vil det fortsatt være mulig å oppnå fremgang, med kun to økter fullkropp i uka? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Trenger du og kutte ut en styrke-økt for og erstatte den med en kondisjon-økt da? Du har jo bare 3 dager med styrke, dersom du skulle ha kondisjon kan du jo bare ta den på en annen dag. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Uansett går det helt fint å få fremgang med 2 økter i uka. De fleste splitter kjører tross alt hver muskelgruppe 2 ganger i uka uansett Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Noen som har teknikk video på slynge øvelser ? Testa litt ut på egenhånd den hvor man ligger i planke med bein i tau, og skyter knærene ut på sidene. Det drepte magen min, men tviler jeg gjorde det riktig. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Trenger du og kutte ut en styrke-økt for og erstatte den med en kondisjon-økt da? Du har jo bare 3 dager med styrke, dersom du skulle ha kondisjon kan du jo bare ta den på en annen dag. Ja det trenger jeg. På tirsdager og tirsdager trener jeg boksing og kardio, og da fullkropp mandag onsdag og fredag. I helgene pleier jeg å kjøre intervaller. Boksinga kan ikke byttes ut, ei heller kardio, så da er det styrketreningen må bytte ut om jeg skal få lurt inn mer boksing Kevlar. Godt og vite Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Er det noe særlig poeng i å gjøre støtteøvelser når man er i underskudd? Eller burde man satse så godt som alt på baseøvelser? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Drit i støtteøvelser om målet kun er å beholde muskelmasse, da vil baseøvelser sørge for at du beholder det du vil beholde. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Jess. Har lekt med tanken om å gå over til RPT ala Berkhan og satse på baseøvelser. Har kjørt en 5x5-variant siden februar, men tror ikke det er helt optimalt på cut. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 ut å pilse litt. #dårligsamvittighetimorgen #hashtagerinn Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Trenger da B-vitaminer! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Trodde kanskje jeg skulle få lønning idag så jeg og kunne ta meg en eller fem vodka-redbuller men nei, så, #gymm1 på ekstraworkout istede Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 ut å pilse litt. #dårligsamvittighetimorgen #hashtagerinn Jeg lot tiden løpe fra meg på café med en søt jente i stedet for å dra på trening i dag. Det handler om prioriteringer, og av og til er gevinsten av å droppe trening mer enn god nok Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 ut å pilse litt. #dårligsamvittighetimorgen #hashtagerinn Jeg lot tiden løpe fra meg på café med en søt jente i stedet for å dra på trening i dag. Det handler om prioriteringer, og av og til er gevinsten av å droppe trening mer enn god nok Pffth, Disregard girls, aquire aesthetics! Har gjort det selv ett år nå, begynner og revurdere litt Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 2x 250g burgere med en pommes frites ved siden av holdt ikke gitt, magen (les: hodet) ville jammen meg ha et par brødskiver med leverpostei til desert også. Bulki bulk tiem! Armen er fortsatt helt idiot vond tho! Må være betent eller noe Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Kjenner jeg begynner få en senebetennelse i høyrearmen selv, vurderer og bare dose på med betennelsedempende og lokalbedøvende de neste ukene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Kan ikke det føre til forlenget rekonvalisens og fare for mer skade når du da stopper med medikamenter senere? 1 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Pffth, Disregard girls, aquire aesthetics! Har gjort det selv ett år nå, begynner og revurdere litt Hehe, det skal ikke så mye aesthetics til for å kapre søte jenter, faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå