Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen et godt 3-splittprogram å anbefale for muskelvekst?

Dette er 3-splitten jeg skal begynne på om et par uker.

Økt A: Bryst, Triceps, skuldre

Benkpress 3x10

Nært grep benkpress 2x10

Skrå benkpress 2x10

Hantel flyes 3x8

Skullcrushers 3x8

Front Hantel Raise 3x12

Side Hantel Raise 3x12

Økt B: Rygg, Biceps, nakke, underarmer

Markløft 3x10

Pullups 3xfailure

Rows 3x10

Pulldowns 3x10

Shrugs 3x10

Hantel curls 3x10

Isolasjonscurls 2x10

Hånleddscurls 3x10

Økt C: Ben, mage

Knebøy 3x10

Beinpress 3x10

Leg Extension 3x10

Leg Curls 3x10

Calf Raises 3x10

Captains Chair 3x10

Pallof Press 3x10

Endret av Broseph
Lenke til kommentar

Noen som har fått med seg hva Martin Berkhan kjefter om i det siste? :)

Fullkropp 3 ganger i uka og la det være med det. Kardio er for kondis og ikke forbrenning, samtidig som man fint kan kose seg med snop og enda forbrenne hardt med fett.

Jeg elsker fyren :love:

(mye fordi jeg vet det funker, men han sier det som ingen andre "guruer" tør)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vet at jeg ikke trenger kjøre 3splitt 2 ganger i uka/5/6splitt men når man bor/går på skole i ett lite fittehøl av en plass er det fint og kunne drepe 2-3 timer daglig på opp-psyking til trening, trening og post workout meal/shake hver dag. :p

Og tviler at jeg taper noe gainz på det imotsetning til og trene fullkropp 3 ganger i uka.

Lenke til kommentar

Hvilke treningsbukser er det folka her bruker? Trenger noen nye, gasp buksene mine har blitt for slakke i livet. Ønsker typ stoff som er i gasp, elsker de. Luftige og fine.

Nekter å trene i sånne tøybukser.

Digger bommulsbukser jeg, blir så varme, svette og gode. ("Keeping your joints warm and lubricated, so you dont go and snap some shit up!")

Har dog 2-3 par L adidas polyesterbukser, de er jo ganske luftige (selv om de er ett stykke fra gasp da)

Awwwdang! Dem rims got wheels! :p

Følte det var på tide med noe litt freshere :p, Og blir for harry å bruke formbilde som avatar på forumet her. :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nettopp begynt å trene styrke... Er det vanlig å få vondt på framsida av skulderen? :p Er ikke veldig vondt, men litt ubehag. Han som laga treningsprogrammet sa at teknikken min på de ulike øvelsene var grei..

Ganske vanlig at det er vondt her og der av og til. Det går fort over hos meg i hvert fall.

Lenke til kommentar

Hvilke treningsbukser er det folka her bruker? Trenger noen nye, gasp buksene mine har blitt for slakke i livet. Ønsker typ stoff som er i gasp, elsker de. Luftige og fine.

Nekter å trene i sånne tøybukser.

Shorts?

Må forresten si jeg hater livet mitt litt nå. Har vært syk siden lørdag kveld, og alt jeg har fått i meg er 500g druer, og en liten pizza. På FØKKINGS fire døgn!

Føler at jeg skrumper inn :shrug:

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Skal det beinrangelet av en sønn vinne en bodybuilder-konkurranse?

Han forteller at sønnen er et naturtalent og så dedikert til bodybuilding at andre voksne mennesker på treningsstudioet titt og ofte kommer bort for å spørre om råd.

Hvilke råd da? Hvordan bli et beinrangel? :green:

PS: Trodde man måtte SMILE når man var bodybuilder. Her har begge to mye å lære spør du meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...