OlafG Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Kalk tror jeg ikke blir så popluært der inne. Har ikke sett noen andre bruke det. Omvendt grep og stangroing skal prøves! Bruk flytende kalk. Det blir ikke så mye gris av det. Ellers er vel kroc rows (høyrep manualroing) en god øvelse for å øke grepsstyrke. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 ^ Startet med flytende kalk for to uker siden. Helt utrolig hvor mye bedre grep man får samt man kan ta på hva som helst uten at du søler. Litt dyrt da. Betalte 120 kr for en flaske tror jeg. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Er ikke så dyrt i grunn, flaska varer lenge(typisk bruker man kun til mark, som er vanlig å kjøre en gang i uka), og man trenger kun en dose per trening. I motsettning til vanlig kalk, som forsvinner som svevestøv etter hvert sett og trenger påfyll. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Overhåndsgrep > krokgrep > blandet grep. Prøv alltid krokgrep før blandet grep, "don't be that guy". Hvis du kjører blandet grep får du ikke trent like mye grepsstyrke uansett. Kjør overhånd til det streiker, så krok til det streiker (hehe, aldri), så blandet grep til du er ferdig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Eg gjekk frå overhand til krok til blanda. Krokgrep vart aldri noko suksess. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Hvilken øvelse er en fullgod erstatter for franskpress? Dips? [media] [/_media] Lurer på hvor mange ganger du har posten den videoen I kveld skal jeg faktisk ta meg tid til å se den. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Eg gjekk frå overhand til krok til blanda. Krokgrep vart aldri noko suksess. Fordi du ikke ble vant med det, sikkert. Forrige gang jeg makset i markløft var ikke grepet noe problem i det hele tatt. Krok all the way. Ikke la grepet begrense hvor mye du kan løfte! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Får selv ondt i fingrene med over 100kg i krok-grep, Mixed all the way Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det gjør bare vondt i starten. På samme måte som å ha stangen på nakken i knebøy. Når man har blitt vant med det så er det GULL. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Får vel begynne med det på oppvarmings settene fremover for så og bytte mixed ut helt etterhvert. Smerten over 100kg går for mye ut over teknikken/antal reps jeg orker for at det skulle vært ett alternativ nå. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hvilken øvelse er en fullgod erstatter for franskpress? Dips? [media]http://vimeo.com/25983467[/_media] Lurer på hvor mange ganger du har posten den videoen :!: I kveld skal jeg faktisk ta meg tid til å se den. Har du faen ikke sett den enda? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Doof: Takk, men har alt sett den. Er dette jeg kaller franskpress, selv om det kanskje ikke er helt rett. Grunnen til at jeg ser etter en erstatning er at "frankspress" gruser albuene mine.. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Doof: Takk, men har alt sett den. Er dette jeg kaller franskpress, selv om det kanskje ikke er helt rett. Grunnen til at jeg ser etter en erstatning er at "frankspress" gruser albuene mine.. Det er fordi franskpress lett kan føre til betennelse i albuen. På samme måte som folk som utfører push-down med et stopp midt i (der strekken i albuen er størst) isteden for og kjøre helt opp og la tricepsen få strekken. Prøv smalbenkpress med kloss, eller benkpress med strikk/kjetting for triceps. Endret 24. august 2012 av joakimz Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 LasH, den var ment til diskutant... Kjør cable pushdowns eller dips om albuene krangler? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Sikker? Forrige side brukte di min quote, når du posta filmen? Takk, for tips joakimz. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Fordi du ikke ble vant med det, sikkert. Forrige gang jeg makset i markløft var ikke grepet noe problem i det hele tatt. Krok all the way. Ikke la grepet begrense hvor mye du kan løfte! Mogleg det, men eg likte det i alle fall ikkje. Prøvde så lenge eg hadde tolmod. Med mixed er ikkje grepet noko problem. Kjører overhand til eg kjenner grepet er i ferd med å svikte, så går eg over på mixed. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg hadde 3 kjempetunge poser som jeg måtte bære fra butikken og hjem. Siden det er viktig å få i seg kalorier etter styrketrening så trøster jeg meg selv med en sixpack i kveld. Ripped any minute now. 4 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 *kremt* Klarer stanga + 15 kg. Veier ikke så mye selv. Du tar altså 35 kg? Er ikke det litt lite? Kan jeg spørre hvor mye du veier? Jeg er jente og veier 55 kg. Startet ikke å trene før for 2-3 mndr siden. Takk for masse bra tips! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 *kremt* Klarer stanga + 15 kg. Veier ikke så mye selv. Du tar altså 35 kg? Er ikke det litt lite? Kan jeg spørre hvor mye du veier? Jeg er jente og veier 55 kg. Startet ikke å trene før for 2-3 mndr siden. Takk for masse bra tips! Fruen veide det samme og dro mer enn kroppsvekta i mark etter bare to måneder! Såeeee... Keep going Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 *kremt* Klarer stanga + 15 kg. Veier ikke så mye selv. Du tar altså 35 kg? Er ikke det litt lite? Kan jeg spørre hvor mye du veier? Men wtf da mann! "Er ikke det litt lite?" ??? Har du glemt at mennesker er individuelle på det aller meste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå