Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

107.5 kg 5x5 i bøy i dag. Blir siste forsøk før jeg deloader. Har feilet på det siste settet hver gang. Håper virkelig det går veien i dag :)

Er så deilig når alt går opp :green:

Aldri fått så god pump i skuldrene/pump som idag, :) ser ut som om det hjelper og legge egoet på hylla og bare kjøre strict teknikk.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke heeeelt relevant til tråden, men mener å ha sett det bli diskutert her for en god stund siden (er big-time lurker):

Noen som bor i Bergen som vet om en butikk som selger de der First Price-posene med kyllingfilet? Typ 1kg til en slikk og ingenting. Har sett på et par butikker som fører First-Price, men ikke funnet noe så langt. Eventuelt annen billig kylling(filet)?

Lenke til kommentar

Sjekket noen Coop prix/Coop butikker?

Ellers mener jeg og ha hørt de er å finne på coop prixen i åsane.

(Mener og ha lest det på TF for noen måneder siden)

Edit:

Da har jeg fullført dag 50 med trening uten noen dager fri! :w00t: Om jeg går for 100 på rad tviler jeg på, vil ha en sofa dag snart! :tease:

Nice, om motivasjonen holder og du kjører deloader så skal jo ikke 100 være noe problem :p

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Kanskje ikke heeeelt relevant til tråden, men mener å ha sett det bli diskutert her for en god stund siden (er big-time lurker):

Noen som bor i Bergen som vet om en butikk som selger de der First Price-posene med kyllingfilet? Typ 1kg til en slikk og ingenting. Har sett på et par butikker som fører First-Price, men ikke funnet noe så langt. Eventuelt annen billig kylling(filet)?

På Spar rett ved Handelshøgskolen kjøpte jeg 2,2 kg kylling for 22 kroner i går.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Mener å huske at jeg har kjøpte det på Coop Mega ved Grieghallen for 1.5 år siden. Under hundrelappen for kiloen!
Lenke til kommentar

Okey, yo. Når dama spør meg om jeg kan sette opp et program for henne som får henne til å "miste fett, få litt muskler" - Hvilket bør jeg anbefale henne?

Det eneste hun vet om styrketrening er fra random gruppetimer med andre jenter og eldre damer. Og hun har ett krav: at det varer ca 30 min til 1 time, regner med hun vil ha fullkropp 3 ganger i uken.

Hun snuste litt på 5x5-arket mitt, men jeg vet ikke helt om det er optimalt for henne, så tenkte å spørre her først.

Hun skal forresten få all nødvendig info om kosthold for hennes mål, ettersom hun faktisk tror på "70% mat, 30% trening"-sitatet for en fin kropp. Så jeg slipper heldigvis å overbevise henne om at det er ikke joggingen som svir og kutter vekk fettet på et magisk vis.

Lenke til kommentar

Noen som veit om man får kjøpt Starting Strength av Mark Rippetoe over disk i Oslo? Finner den ganske lett på nettet, men liker bedre å ta notater osv. i en bok når jeg først skal lese noe slikt. Tar fort litt tid å bestille noe slikt fra USA.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

På Spar rett ved Handelshøgskolen kjøpte jeg 2,2 kg kylling for 22 kroner i går.

Kyllingfilet og kyllingklubber/lår er ikke det samme bro. De har samme tilbudet her i Tromsø også.

Lenke til kommentar

Er det noen som har tips til periodisk faste? Jeg klarer ikke å få inn 3800ish kalorier på 8 timer. Jeg er mett i sikkert 3-4 timer etter frokost. Enda vanskeligere er det når jeg spiser havregryn.

Pop tarts?

Det er langt viktigere at du får i deg det du skal ha i løpet av en dag enn at du desper på at det skal være "clean" mat.

Endret av OlafG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...