Hugol Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 107.5 kg 5x5 i bøy i dag. Blir siste forsøk før jeg deloader. Har feilet på det siste settet hver gang. Håper virkelig det går veien i dag 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 107.5 kg 5x5 i bøy i dag. Blir siste forsøk før jeg deloader. Har feilet på det siste settet hver gang. Håper virkelig det går veien i dag Er så deilig når alt går opp Aldri fått så god pump i skuldrene/pump som idag, ser ut som om det hjelper og legge egoet på hylla og bare kjøre strict teknikk. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Kanskje ikke heeeelt relevant til tråden, men mener å ha sett det bli diskutert her for en god stund siden (er big-time lurker): Noen som bor i Bergen som vet om en butikk som selger de der First Price-posene med kyllingfilet? Typ 1kg til en slikk og ingenting. Har sett på et par butikker som fører First-Price, men ikke funnet noe så langt. Eventuelt annen billig kylling(filet)? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Da har jeg fullført dag 50 med trening uten noen dager fri! Om jeg går for 100 på rad tviler jeg på, vil ha en sofa dag snart! 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Sjekket noen Coop prix/Coop butikker? Ellers mener jeg og ha hørt de er å finne på coop prixen i åsane. (Mener og ha lest det på TF for noen måneder siden) Edit: Da har jeg fullført dag 50 med trening uten noen dager fri! Om jeg går for 100 på rad tviler jeg på, vil ha en sofa dag snart! Nice, om motivasjonen holder og du kjører deloader så skal jo ikke 100 være noe problem Endret 21. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Har akkurat deloadet i de fleste øvelser faktisk. Men det krever en del timing for å få til, har heller ikke hatt fri på kvelden etter jobb på en veldig lang stund, maks a-sosial (bortsett fra tiden på senteret da) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Kanskje ikke heeeelt relevant til tråden, men mener å ha sett det bli diskutert her for en god stund siden (er big-time lurker): Noen som bor i Bergen som vet om en butikk som selger de der First Price-posene med kyllingfilet? Typ 1kg til en slikk og ingenting. Har sett på et par butikker som fører First-Price, men ikke funnet noe så langt. Eventuelt annen billig kylling(filet)? På Spar rett ved Handelshøgskolen kjøpte jeg 2,2 kg kylling for 22 kroner i går. 1 Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Dritnice! Takker, da skal jeg ta turen i morgen og hamstre litt Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Kanskje ikke heeeelt relevant til tråden, men mener å ha sett det bli diskutert her for en god stund siden (er big-time lurker): Noen som bor i Bergen som vet om en butikk som selger de der First Price-posene med kyllingfilet? Typ 1kg til en slikk og ingenting. Har sett på et par butikker som fører First-Price, men ikke funnet noe så langt. Eventuelt annen billig kylling(filet)? Mener å huske at jeg har kjøpte det på Coop Mega ved Grieghallen for 1.5 år siden. Under hundrelappen for kiloen! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Du kan bare kjøpe en pakke, dessverre. Men hvis du har skysskort, er det sikkert verd tida det tar fram og tilbake, uten at jeg vet hvor du bor. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Ah synd da! Får se hva jeg finner på, da. Kan skjekke ut tipset til Luffe før jeg foretar meg noe Takker uansett, skal ha det i bakhodet når jeg har fått meg skysskortet. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Okey, yo. Når dama spør meg om jeg kan sette opp et program for henne som får henne til å "miste fett, få litt muskler" - Hvilket bør jeg anbefale henne? Det eneste hun vet om styrketrening er fra random gruppetimer med andre jenter og eldre damer. Og hun har ett krav: at det varer ca 30 min til 1 time, regner med hun vil ha fullkropp 3 ganger i uken. Hun snuste litt på 5x5-arket mitt, men jeg vet ikke helt om det er optimalt for henne, så tenkte å spørre her først. Hun skal forresten få all nødvendig info om kosthold for hennes mål, ettersom hun faktisk tror på "70% mat, 30% trening"-sitatet for en fin kropp. Så jeg slipper heldigvis å overbevise henne om at det er ikke joggingen som svir og kutter vekk fettet på et magisk vis. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 5x5 er supert for jenter og, (men ville definitvt hatt med støtteøvelsene og om du går for mehdi sitt opplegg) Ellers er det jo 110% mat og 110% trening som gir resultater 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Er det noen som har tips til periodisk faste? Jeg klarer ikke å få inn 3800ish kalorier på 8 timer. Jeg er mett i sikkert 3-4 timer etter frokost. Enda vanskeligere er det når jeg spiser havregryn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Prøv ein periode. Går det ikkje så går det ikkje. PF passar om det fungerer for deg. Du kan justere opp feitt og ned karbo, for å få i deg fleire kaloriar. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Tenkte prøve meg på PF etter desember. Bli Lean as Fuck! Kommer til å slite som faen, da kroppen min er blitt helt avhengig av å ha h-melk før klokken 9 om morgenen Lenke til kommentar
Occi Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Noen som veit om man får kjøpt Starting Strength av Mark Rippetoe over disk i Oslo? Finner den ganske lett på nettet, men liker bedre å ta notater osv. i en bok når jeg først skal lese noe slikt. Tar fort litt tid å bestille noe slikt fra USA. Endret 22. august 2012 av Occi Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg lette etter Starting Strength i Oslo i fjor, og endte opp med å kjøpe den fra Amazon.de, som sendte den til meg fra Tyskland på rundt en uke Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Kanskje ikke heeeelt relevant til tråden, men mener å ha sett det bli diskutert her for en god stund siden (er big-time lurker): Noen som bor i Bergen som vet om en butikk som selger de der First Price-posene med kyllingfilet? Typ 1kg til en slikk og ingenting. Har sett på et par butikker som fører First-Price, men ikke funnet noe så langt. Eventuelt annen billig kylling(filet)? På Spar rett ved Handelshøgskolen kjøpte jeg 2,2 kg kylling for 22 kroner i går. Kyllingfilet og kyllingklubber/lår er ikke det samme bro. De har samme tilbudet her i Tromsø også. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Er det noen som har tips til periodisk faste? Jeg klarer ikke å få inn 3800ish kalorier på 8 timer. Jeg er mett i sikkert 3-4 timer etter frokost. Enda vanskeligere er det når jeg spiser havregryn. Pop tarts? Det er langt viktigere at du får i deg det du skal ha i løpet av en dag enn at du desper på at det skal være "clean" mat. Endret 22. august 2012 av OlafG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå