Primer4 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 https://www.facebook.com/GymMemes heheahehhaeahe Var endel gullkorn der 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Har tatt video av meg selv, og sett på den, og det så ganske bra ut. Du så på den selv, ja.. Ikke vondt ment, men helt ærlig: hvor kunnskapsrik angående trening og kosthold er du egentlig? Som de fleste andre på dette forumet antar jeg. Jævlig sta, og tror jeg kan alt. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Har tatt video av meg selv, og sett på den, og det så ganske bra ut. Du så på den selv, ja.. Ikke vondt ment, men helt ærlig: hvor kunnskapsrik angående trening og kosthold er du egentlig? Som de fleste andre på dette forumet antar jeg. Jævlig sta, og tror jeg kan alt. QFT... Men seriøst. Dere kan ikke ha den holdninga som media lurer på dere. Man får ikke stor biceps over natta. Deffingen tar mer enn noen måneder, samme med bulkinga. Det er meningsløst å bytte program bare fordi man ikke ser umiddelbare resultater. Gainz kommer når man minst venter det, akkurat som kvinnfolk. Og pubertale fjortiser 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 har gått bort fra f.eks knebøy fordi ryggen min ikke likte det. Det er spesielt. Du er sikker på at teknikken sitter perfekt? Er da aldeles ikke noe spesielt ved det. Ganske vanlig, egentlig. Er en grunn til at jeg har gått helt vekk fra knebøy på nakke, for å si det slik. Frontbøy for alle pengene. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Har tatt video av meg selv, og sett på den, og det så ganske bra ut. Du så på den selv, ja.. Ikke vondt ment, men helt ærlig: hvor kunnskapsrik angående trening og kosthold er du egentlig? Som de fleste andre på dette forumet antar jeg. Jævlig sta, og tror jeg kan alt. QFT... Men seriøst. Dere kan ikke ha den holdninga som media lurer på dere. Man får ikke stor biceps over natta. Deffingen tar mer enn noen måneder, samme med bulkinga. Det er meningsløst å bytte program bare fordi man ikke ser umiddelbare resultater. Gainz kommer når man minst venter det, akkurat som kvinnfolk. Og pubertale fjortiser Jeg trodde helt ærlig at de fleste som henger i denne tråden hadde fått med seg det. Men det kan jo ikke gjentas for ofte. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4 https://www.facebook.com/GymMemes heheahehhaeahe Var endel gullkorn der ' 2 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Du bruker jo mer tid på å finne er program enn hva du trener. Endret 19. august 2012 av Hugol 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 https://www.facebook.com/GymMemes heheahehhaeahe Oh god, my sides! Holdt på å dø etter 3 bilder. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 https://www.facebook.com/GymMemes Som om jeg ikke var redd jeg hadde for små bein fra før. Fuck lyskesmerte, nå blir det knebøy for alle penga. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det skjer faktisk ganske ofte meg! alltid når jeg er på 5-10kg Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Er da aldeles ikke noe spesielt ved det. Ganske vanlig, egentlig. Er en grunn til at jeg har gått helt vekk fra knebøy på nakke, for å si det slik. Frontbøy for alle pengene. De aller aller fleste har vel ikke så store problemer med ryggen at de ikke kan bøye? Da synes jeg synd på verden. Er ryggproblemer SÅ vanlig, altså? 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Er da aldeles ikke noe spesielt ved det. Ganske vanlig, egentlig. Er en grunn til at jeg har gått helt vekk fra knebøy på nakke, for å si det slik. Frontbøy for alle pengene. De aller aller fleste har vel ikke så store problemer med ryggen at de ikke kan bøye? Da synes jeg synd på verden. Er ryggproblemer SÅ vanlig, altså? At mange ikke tåler vanlig knebøy er da ikke noe nytt? 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Er da aldeles ikke noe spesielt ved det. Ganske vanlig, egentlig. Er en grunn til at jeg har gått helt vekk fra knebøy på nakke, for å si det slik. Frontbøy for alle pengene. De aller aller fleste har vel ikke så store problemer med ryggen at de ikke kan bøye? Da synes jeg synd på verden. Er ryggproblemer SÅ vanlig, altså? THIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Endel venner av meg velger å ikke ta markløft og knebøy fordi dem er redd for at dem skal slutte å vokse. Noen som har noen gode argumenter jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Eg droppa knebøy og har ikkje noko problem med det. Den kjem kanskje tilbake, eventuelt som frontbøy, men kva er greia med å henge seg opp i kva alle andre driv med? At 2-3 på eit diskusjonsforum ikkje tar knebøy er vel heller ikkje noko som indikerer at dei aller aller fleste slit med det? 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Endel venner av meg velger å ikke ta markløft og knebøy fordi dem er redd for at dem skal slutte å vokse. Noen som har noen gode argumenter jeg kan bruke? Det er ikke ditt problem. Bare husk å le av de når du er 10 ganger sterkere enn de. Eg droppa knebøy og har ikkje noko problem med det. Den kjem kanskje tilbake, eventuelt som frontbøy, men kva er greia med å henge seg opp i kva alle andre driv med? At 2-3 på eit diskusjonsforum ikkje tar knebøy er vel heller ikkje noko som indikerer at dei aller aller fleste slit med det? Nei, men at jeg ble fortalt at ryggproblemer var "ganske vanlig" indikerer at veldih mange sliter med det. Og det synes jeg er rart, ja. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Endel venner av meg velger å ikke ta markløft og knebøy fordi dem er redd for at dem skal slutte å vokse. Noen som har noen gode argumenter jeg kan bruke? Ja. STFU and squat. Det er liten vits i å prøve å trøkke vett inn i folk som uansett vet best selv. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Da jeg skrev "ganske vanlig" refererte jeg til at knebøy nødvendigvis også er en ryggøvelse og en øvelse som fort kan gjøre ryggproblemer verre, eller gi deg ryggproblemer dersom en har dårlig holdning. Dårlig holdning er det veldig mange i dagens samfunn som har. Det gjelder forsåvidt styrketrening generelt, men spesielt knebøy etter min erfaring. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Men var redd for markløft fordi tmw sa det, også fordi dem tror at dem ikke vokser mer fordi platene i ryggen blir presset sammen? Men det spiller vell ingen rolle ved mindre man tar 150kg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå