Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spist med enn jeg pleier i det siste, kan nå se de nederste magemusklene. noe er ikke riktig!

Mer helmelk, mer nøtter, mer mat, ellers kan du jo gjerne begynne ha litt rapsolje i shakene.

 

Regner dog med at du er ganske vitterlig klar over kcal inntak, men så lenge du ikke har noen tarm-orm eller nedsatt tarmfunskjon av annen grunn bør du jo gå opp i vekt om du er i overskudd.

Lenke til kommentar

Potetsalat er det mest talentløse jeg vet om i hele verden. Smaker absolutt ingenting, men du får kose deg :)

Tar bare det jeg finner i kjøleskapet til fattern. og han hadde en sånn fancy province-potetsalat til 30kr/600gr ellers digger jeg potetsalat, selvom den muligens har elendige macro's

Lenke til kommentar

Har det noe og si på treningseffekten om hvordan av hendene som er i overhåndsgrep/underhåndsgrep under markløft?. (bruker selv samme kombinasjon hele tiden selv om jeg vet det kan forårsake problemer med albuledd.)

 

Begynner lure fordi det vokser strekkmerker som ugress på venstre biceps mens jeg har ingen på høyre, Og dette er den eneste forskjellen i hvordan armene blir trent. (har tillogmed droppet helt pressøvelser med stang til fordel for manualer)

Jeg vet ikke om det er min sykelige trang til symmetri, men dersom jeg først skulle kjørt miksgrep ville jeg byttet på for hvert sett slik at det blir likt. Det vil jo nødvendigvis bli en forskjellig belastning. Spesielt over tid. Evt. lær deg å bruke krokgrep, da kan du dra så mye du vil med begge håndflatene innover.

Lenke til kommentar

Bor i USA nå og lot alt av kostholdstilskudd ligge igjen hjemme. Er i førsteomgang på jakt etter nytt proteinpulver. Fant nettsiden http://www.bodybuilding.com og den virker som en seriøs og ordentlig side (tar gjerne imot tips til andre sider). Litt usikker på hva slags merker jeg bør se på. Sett litt på Gold Standard 100% Whey, og tar gjerne imot litt erfaringer og tips. Er det samtidig noe jeg bør passe meg for, eller noen produkter som ikke er helt naturlige i USA?

 

Hadde vært kjekt med svar.

Lenke til kommentar

Har ikkje lese gjennom heile artikkelen, men i praksis er det sånn Myo-metoden fungerer, så det er allereie integrert der. No kan ikkje eg argumentere for eller mot, men eg synest i alle fall det er motiverande å løfte forskjellige vekter og repetisjonsområde frå trening til trening eller veke til veke.

Lenke til kommentar

Noen som trener på Kaliber i Trondheim her?

Myoreps er jo en måte å utføre settene på, men hvilken øvelser og hvor ofte du gjør de må du fortsatt ta stilling til.

 

Jeg fant meg selv med abo på 3T, flex, kaliber, SIT, krav maga, fitness club for 2000kr mnd, på tide å si opp noen av de.

 

Edit over :

Merk at det står skrevet at det kan øke kolesterolnivået hos mennesker, som igjen kan føre til åreforkalkning.

Siden du tester deg og det ikke øker så er ikke du en såkalt responder.

 

Tipper jeg legger denne under samme bokmerke som OMG du får kreft og dør av kjøtt.

 

Jeg har selv målt mitt kolesterol, det var under 2,7 og maskinen kunne ikke måle lavere og viste error. Jeg spiser egg hver dag.

Jeg er iallefall ikke en responder på det området.

Endret av War
Lenke til kommentar

Er det samtidig noe jeg bør passe meg for, eller noen produkter som ikke er helt naturlige i USA?

 

Hadde vært kjekt med svar.

 

GNC er jo også en veldig bra kjede, som selger basically alt du trenger til en god penge.

Tror heller ikke du skal bekymre deg for hva du kjøper. I USA er ganske strenge på slike ting (å bli saksøkt), så jeg hadde ikke bekymret meg for det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...