Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skummet melk er epic for oss som ikke er hardgainere :)

Eller for oss som bare ikke ser poenget med vaskebrett :)

Har aldri skjønt meg på helmelk når man kan drikke sjokomelk. Mye bedre på smak når man først skal drikke kcal...

Er jo fettet i helmelka som er bro's med veksthormonene i kroppen din, sjokomelk er bare melk med 5-6gr ekstra sukker per 100ml

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skummet melk er epic for oss som ikke er hardgainere :)

Eller for oss som bare ikke ser poenget med vaskebrett :)

Har aldri skjønt meg på helmelk når man kan drikke sjokomelk. Mye bedre på smak når man først skal drikke kcal...

Er jo fettet i helmelka som er bro's med veksthormonene i kroppen din, sjokomelk er bare melk med 5-6gr ekstra sukker per 100ml

Skummet melk er epic for oss som ikke er hardgainere :)

Eller for oss som bare ikke ser poenget med vaskebrett :)

 

Har aldri skjønt meg på helmelk når man kan drikke sjokomelk. Mye bedre på smak når man først skal drikke kcal...

 

 

Og pris.

Lenke til kommentar

Har det noe og si på treningseffekten om hvordan av hendene som er i overhåndsgrep/underhåndsgrep under markløft?. (bruker selv samme kombinasjon hele tiden selv om jeg vet det kan forårsake problemer med albuledd.)

 

Begynner lure fordi det vokser strekkmerker som ugress på venstre biceps mens jeg har ingen på høyre, Og dette er den eneste forskjellen i hvordan armene blir trent. (har tillogmed droppet helt pressøvelser med stang til fordel for manualer)

Lenke til kommentar

også hørt (erfart) at det smaker værre enn skrævet til høna! Skummet/ekstra lett ftw!

 

Btw, har intense smerter i venstre underarm/skulder i dag. Trosser smerten å trener alikevel, so badass!

http://www.miataturb...line=1328466882

 

 

Greit og se det ann en stund før man begynner å vurdere og ta pause, har ofte opplevd at smerte i for eks. knær har forsvunnet etter en bøy-økt.

Smertene gikk helt over faktisk. Deilig! Har hatt utrolig vondt i 2 dager nå, men nå er det helt bra, enn så lenge :green:

Hardcore indeed!

 

Dere som sier at skummet = vann, prøv en bolle med havregryn + vann, så en bolle med havregryn + skummet melk etterpå - Stor forskjell! :tease:

Allso, om jeg får i meg bittelitt mindre kcal fra skummet enn dere får fra lett/hel, hva så? :) Treffer kcal taket for hver dag uansett, lett! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

også hørt (erfart) at det smaker værre enn skrævet til høna! Skummet/ekstra lett ftw!

 

Btw, har intense smerter i venstre underarm/skulder i dag. Trosser smerten å trener alikevel, so badass!

http://www.miataturb...line=1328466882

 

 

Greit og se det ann en stund før man begynner å vurdere og ta pause, har ofte opplevd at smerte i for eks. knær har forsvunnet etter en bøy-økt.

Smertene gikk helt over faktisk. Deilig! Har hatt utrolig vondt i 2 dager nå, men nå er det helt bra, enn så lenge :green:

Hardcore indeed!

 

Dere som sier at skummet = vann, prøv en bolle med havregryn + vann, så en bolle med havregryn + skummet melk etterpå - Stor forskjell! :tease:

Allso, om jeg får i meg bittelitt mindre kcal fra skummet enn dere får fra lett/hel, hva så? :) Treffer kcal taket for hver dag uansett, lett! :)

 

Du* som sier.

Ja, klart jeg overdriver :) og det er klart mange klarer å få i seg nok kcal uansett. Den egentlige grunnen til at jeg drikker hel, er at det er en lett måte å få i seg ekstra kcal, og det smaker bedre (synes jeg).

Lenke til kommentar

E det noen forskjell og evt fordeler/ulemper med benkpress på flat benk kontra skråbenk?

 

Du trener forskjellige deler av brystmuskelen. Skråbenk tar mer i toppen av muskelen om jeg ikke husker feil. Skråbenk blir derfor en del tyngre.

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...