Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
De programmene til smarttelefoner, må man da ha med telefonen på tur? det hadde funger fint for meg med et program hvor jeg plotter inn resultatene i ettertid og så deler det med andre så de kan være stolte/misunnelig av resultatene mine.

Du plotter det inn i etterkant.

F.eks. at du har jogget 5 km på så og så lang tid.

Deretter avslutter du treningsøkten og kan blant annet velge å dele den med facebook eller twitter.

Lenke til kommentar

Sweet, skal teste det. Som sagt, ingen har lyst til å lese treningsjournalenemine :( Nå MÅ de lese det enten de vil eller ikke!

MOAHAH.

Edit: Har lest litt om Fitocracy nå og det virker veldig bra, jeg tror jeg skal gi det et forsøk. Det virket interessant med de "poeng-greiene".

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Edit: Har lest litt om Fitocracy nå og det virker veldig bra, jeg tror jeg skal gi det et forsøk. Det virket interessant med de "poeng-greiene".

En ting er at du får "belønning" for å trene, men en annen er at du enkelt kan se progresjonen og (mener jeg).

Lenke til kommentar

Sweet, skal teste det. Som sagt, ingen har lyst til å lese treningsjournalenemine :( Nå MÅ de lese det enten de vil eller ikke!

MOAHAH.

Gjør det, ellers blir det deng. Som jeg har sagt tidligere, finnes det uttalige folk som har prøvd på akkurat det fitocracy har klart å skape. Et sosialt treningsnettverk. Si i fra om du registrerer deg så skal jeg følge deg :)

Lenke til kommentar

Roflcopter!!

Gikk å hentet min leveranse fra PF idag med storkjøp av Big Mass og Whey Protein.

Istedenfor Big Mass hadde di sendt storkjøp av kreatin... Ringte å klagte på dette selvfølgelig og PF sa jeg bare kunne beholde kreatinen, og di skulle sende en ny forsendelse av Big Mass :D

Så, noen i stavanger som trenger kreatin? :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Roflcopter!!

Gikk å hentet min leveranse fra PF idag med storkjøp av Big Mass og Whey Protein.

Istedenfor Big Mass hadde di sendt storkjøp av kreatin... Ringte å klagte på dette selvfølgelig og PF sa jeg bare kunne beholde kreatinen, og di skulle sende en ny forsendelse av Big Mass :D

Så, noen i stavanger som trenger kreatin? :)

Hvor mye har du?

Lenke til kommentar

Vet i hvert fall at Whey proteinet med sjokolade smaker horribelt. Tror Diskutant også kan skrive under på det :p

Hah, JA! Det kan jeg. Sjokolade gir meg nærmest brekninger. Helt forferdelig. Men dersom du vil ha en boks, har jeg ca 1,5kg igjen, du skal få den for 300 kr.

Edit: 2 kg igjen.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Hvor mye har du?

Har 3 bokser monohydrat (en er allerede lovet bort).

Selger det for 50% av prisen som pf, altså 75 kr pr. boks.

Det er vel ikke urimelig?

Hvilke smaker foretrekker dere av whey protein og big mass? Smaker sjokolade/jordbær godt?

Er det ikke innholdet som teller og ikke smaken? Anyways, whey protein jordbær og big mass jordbær til PF smaker helt likt. Jeg elsker ihvertfall jordbær smaken til pf.

Lenke til kommentar

Hvilke smaker foretrekker dere av whey protein og big mass? Smaker sjokolade/jordbær godt?

Er det ikke innholdet som teller og ikke smaken? Anyways, whey protein jordbær og big mass jordbær til PF smaker helt likt. Jeg elsker ihvertfall jordbær smaken til pf.

Jo, i utgangspunktet, men jeg er vant til shaker som smaker godt, så det hadde jo vært fint å finne noe som smaker godt når jeg går over til vanlig proteinpulver.

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...