Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min mat om dagen

Musli og yoghurt

Egg

Tunfisk (fyfaen for en drittsmak)

Kylling (gjør samme som på klippet, kjøper en marinade, ovnsbaker mye på ei gang og tiner senere)

Laks ( laks innbakt i aluminiumsfolie i ovn 20 min 225 grader)

Og ris da, riskoker ftw!

Lenke til kommentar

Min mat om dagen

Musli og yoghurt

Egg

Tunfisk (fyfaen for en drittsmak)

Kylling (gjør samme som på klippet, kjøper en marinade, ovnsbaker mye på ei gang og tiner senere)

Laks ( laks innbakt i aluminiumsfolie i ovn 20 min 225 grader)

Og ris da, riskoker ftw!

Er det tunfisk i vann eller olje? Jeg synes den i olje er ganske god.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er det noen som vet om et program som man kan bruke til treningslogg? Gjerne med en mulighet til å dele (les: skryte) resultatene med andre?

Bruker penn og papir når jeg loggfører treningene, men det er så vanskelig å få folk til å lese dem :(

Fitocracy for smarttelefoner?

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om et program som man kan bruke til treningslogg? Gjerne med en mulighet til å dele (les: skryte) resultatene med andre?

Bruker penn og papir når jeg loggfører treningene, men det er så vanskelig å få folk til å lese dem :(

Bruker selv GymBook Pro til Android. Det fine med dette er at det er enkelt og tilstrekkelig, og at det går ann å legge til øvelser hvis de ikke allerede ikke finnes i biblioteket. Er ingen mulighet for å dele med sosiale medier (Edit: Fant en "share"-knapp inni app'en et sted, men ser ikke ut som om den funker" :p ).

Endret av Aporia Qualia
Lenke til kommentar

Skal bli godt og gi faen i benkpress nå, iallefall for en periode. Hater det av mange grunner, å + det så slutter faen ikke kroppen og vokse i høyde heller, er nesten 1.90 nå.

Floor-press@stang - Push-ups funker mye bedre. Kanskje skrå-benk med manualer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal bli godt og gi faen i benkpress nå, iallefall for en periode. Hater det av mange grunner, å + det så slutter faen ikke kroppen og vokse i høyde heller, er nesten 1.90 nå.

Det der vil jeg nesten kalle et luksusproblem. Jeg skulle gitt mye for å være 1.90.

Lenke til kommentar

Det der vil jeg nesten kalle et luksusproblem. Jeg skulle gitt mye for å være 1.90.

Skal love deg at det er ikke mange fordeler med og være høy. Spesielt ikke benkpress. Eneste øvelsen som faktisk får en fordel er Markløft/sumo-markløft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...