Akse Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Er det dumt å ha pull ups i programmet tre ganger i uka? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hørt om SL? Hvis du klarer bøy 3 ganger i uka, klarer du noen pullups 2 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Min mat om dagen Musli og yoghurt Egg Tunfisk (fyfaen for en drittsmak) Kylling (gjør samme som på klippet, kjøper en marinade, ovnsbaker mye på ei gang og tiner senere) Laks ( laks innbakt i aluminiumsfolie i ovn 20 min 225 grader) Og ris da, riskoker ftw! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Legg til svinekjøtt, rødt kjøtt, torsk/sei så har du min også, bare at jeg steiker somregel laksen (lat vøtt ) Ellers har du prøvd og lage muslien selv?, synes jeg får til mye bedre macros da ift. butikk-kjøpt. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Min mat om dagen Musli og yoghurt Egg Tunfisk (fyfaen for en drittsmak) Kylling (gjør samme som på klippet, kjøper en marinade, ovnsbaker mye på ei gang og tiner senere) Laks ( laks innbakt i aluminiumsfolie i ovn 20 min 225 grader) Og ris da, riskoker ftw! Er det tunfisk i vann eller olje? Jeg synes den i olje er ganske god. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Olje er gay, sorry men den er både dyrere og inneholder ubrukelig fett (om man ikke prøver gå opp i vekt da) Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) xx Endret 15. august 2012 av Akse Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 xx Er jo ikke mange grammene fett og er jo ikke så mye dyrere, så om du synes tunfisk i olje er mye bedre er det jo bare en smaksak. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 xx Er jo ikke mange grammene fett og er jo ikke så mye dyrere, så om du synes tunfisk i olje er mye bedre er det jo bare en smaksak. Innlegget jeg sletta var ikke tunfiskrelatert, men ja, jeg er enig Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Hva faen...... Edit; Forstår forøvrig hvorfor du ikke blir kastet ut, du poster jo bare drit/ikke-morsom trolling her . Endret 15. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Folkens, overse trollet så forsvinner det av seg selv. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Deilig start på dagen, markløft: 85kg x12, 87.5kg x10 og 100kg x5! Deilig må løfte noe med 3sifret tall! Endret 15. august 2012 av Wizzlee 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Er det noen som vet om et program som man kan bruke til treningslogg? Gjerne med en mulighet til å dele (les: skryte) resultatene med andre? Bruker penn og papir når jeg loggfører treningene, men det er så vanskelig å få folk til å lese dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Er det noen som vet om et program som man kan bruke til treningslogg? Gjerne med en mulighet til å dele (les: skryte) resultatene med andre? Bruker penn og papir når jeg loggfører treningene, men det er så vanskelig å få folk til å lese dem Fitocracy for smarttelefoner? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Er det noen som vet om et program som man kan bruke til treningslogg? Gjerne med en mulighet til å dele (les: skryte) resultatene med andre? Bruker penn og papir når jeg loggfører treningene, men det er så vanskelig å få folk til å lese dem Bruker selv GymBook Pro til Android. Det fine med dette er at det er enkelt og tilstrekkelig, og at det går ann å legge til øvelser hvis de ikke allerede ikke finnes i biblioteket. Er ingen mulighet for å dele med sosiale medier (Edit: Fant en "share"-knapp inni app'en et sted, men ser ikke ut som om den funker" ). Endret 15. august 2012 av Aporia Qualia Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Skal bli godt og gi faen i benkpress nå, iallefall for en periode. Hater det av mange grunner, å + det så slutter faen ikke kroppen og vokse i høyde heller, er nesten 1.90 nå. Floor-press@stang - Push-ups funker mye bedre. Kanskje skrå-benk med manualer. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 De programmene til smarttelefoner, må man da ha med telefonen på tur? det hadde funger fint for meg med et program hvor jeg plotter inn resultatene i ettertid og så deler det med andre så de kan være stolte/misunnelig av resultatene mine. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Skal bli godt og gi faen i benkpress nå, iallefall for en periode. Hater det av mange grunner, å + det så slutter faen ikke kroppen og vokse i høyde heller, er nesten 1.90 nå. Det der vil jeg nesten kalle et luksusproblem. Jeg skulle gitt mye for å være 1.90. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Skal bli godt og gi faen i benkpress nå, iallefall for en periode. Hater det av mange grunner, å + det så slutter faen ikke kroppen og vokse i høyde heller, er nesten 1.90 nå. Det der vil jeg nesten kalle et luksusproblem. Jeg skulle gitt mye for å være 1.90. Skal love deg at det er ikke mange fordeler med og være høy. Spesielt ikke benkpress. Eneste øvelsen som faktisk får en fordel er Markløft/sumo-markløft. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 190 er jo akkurat passe høyt, det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå