wingeer Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Kjør styrke til du har et godt utgangspunkt (2xkroppsvekt i mark, 1.5xKV i bøy og 1xKV i benk). Da kan du begynne å tenke på hypertrofihelvete. Da får du et bra grunnlag til å bygge masse, eller hva du nå vil. Ikke at du ikke kommer til å få noe masse på veien dit, altså. +Spis til du (nesten) spyr. Men igjen. Smak og behag. Finn ut hva DU vil og hva DU trives med og hva som er MEST viktig for deg akkurat nå. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Den dagen jeg tar slike verdier i baseøvelser tørr jeg påstå at jeg har et bedre utgangspunkt enn "godt". Håper det nedjusteres noget for det svake kjønn Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Det er ikke så voldsomt vanskelig å komme dit. Tok meg fem måneder å gå fra halvparten av de verdiene. Videre derfra er dog noe annet Lenke til kommentar
Populært innlegg Patrick123 Skrevet 12. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 12. august 2012 Er ute og trener, plutselig kommer det en fyr som passerer meg. Jeg vet hvem det er, jeg vet også at han er i langt dårligere form enn meg så han presset nok maks. I det han glir forbi gir han meg et nedlatende og lurt flir. Jeg blir irrtert og øker tempoet bare litt og sørger for å korte inn litt på han. Holder det tempoet til jeg er ca. 2-3 meter bak han før jeg slipper meg litt ned igjen. Han prøver desperat å øke avstanden til meg. Dette gjorde jeg 4-5 ganger og han ble mer og mer rødsprengt for hver gang! Tilslutt sprekker han total og det siste jeg så av han var når han hang over et gjerde. 15 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg får vondt i håndledda av å trene trips på wire... Hvordan utfører man skullcrushers på den korrekte måten??? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg får vondt i håndledda av å trene trips på wire... Hvordan utfører man skullcrushers på den korrekte måten??? 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Du er knupp, doof! Tusen takk Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Den dagen jeg tar slike verdier i baseøvelser tørr jeg påstå at jeg har et bedre utgangspunkt enn "godt". Håper det nedjusteres noget for det svake kjønn De samme verdiene er selvsagt noe urealistiske for kvinner. Hvilke verdier en skal sette der vet jeg faktisk ikke helt. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Skal på bulk snart, da blir det 4k om dagen, men hvis jeg går over til ryp så blir det 4 dager jeg bare feiter meg på og ikke trener. Skal jeg fortsette å trene som jeg gjør, som er 6-7 dager i uten(noe jeg gjør for og se hvordan kroppen reagerer ) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Kva er poenget med 4k om dagen? Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Kjør styrke til du har et godt utgangspunkt (2xkroppsvekt i mark, 1.5xKV i bøy og 1xKV i benk). Da kan du begynne å tenke på hypertrofihelvete. Aight, da blir det å prøve seg på stronglifts og de vektene som er satt opp så langt som det går! Men disse "målene", er det 1RM? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Kva er poenget med 4k om dagen? Skal være sikker og jeg er ung. Endret 12. august 2012 av Wizzlee Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Du kan vere sikker sjølv om du ikkje har eit overskot på 1000 kcal. Kva alderen har med saka å gjere ser eg ikkje. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Kjør styrke til du har et godt utgangspunkt (2xkroppsvekt i mark, 1.5xKV i bøy og 1xKV i benk). Da kan du begynne å tenke på hypertrofihelvete. Aight, da blir det å prøve seg på stronglifts og de vektene som er satt opp så langt som det går! Men disse "målene", er det 1RM? Det er ment som 1RM, ja. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Kjør styrke til du har et godt utgangspunkt (2xkroppsvekt i mark, 1.5xKV i bøy og 1xKV i benk). Da kan du begynne å tenke på hypertrofihelvete. Aight, da blir det å prøve seg på stronglifts og de vektene som er satt opp så langt som det går! Men disse "målene", er det 1RM? Kunne du ikke ha nevnt dette FØR jeg skrev alt til deg????? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Du kan vere sikker sjølv om du ikkje har eit overskot på 1000 kcal. Kva alderen har med saka å gjere ser eg ikkje. Vet ikke, vil egentlig bare gå på en hardcore bulk. Få litt størrelse, har du bulket? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Du kan vere sikker sjølv om du ikkje har eit overskot på 1000 kcal. Kva alderen har med saka å gjere ser eg ikkje. Vet ikke, vil egentlig bare gå på en hardcore bulk. Få litt størrelse, har du bulket? Min mening er kjør på, iverstefall så ender du opp med en erfaring ekstra og 5-10kg fett som tar ett par måneder å deffe bort. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Min mening er kjør på, iverstefall så ender du opp med en erfaring ekstra og 5-10kg fett som tar ett par måneder å deffe bort. Det er sjølvsagt ikkje noko problem å bli kvitt feittet (med mindre ein slit med sånt), men det er unødvendig etter mi meining. Eg bulka vel frå 68 til 82 kg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå