Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ryggmuskler er MUST da, herregud!

Det, triceps, skuldre og nakke er noe som må legges stor vekt på!

6041345[/snapback]

Hva med bein? :ermm:

ErikFN, man kan aldri bli for stor. Dessuten tviler jeg på at du er særlig diger med tanke på utsagnene dine i denne tråden. ;)

Lenke til kommentar
føler at jeg har sagt et stygt banneord nå :p

jeg har ikke lyst og bli større nei, er utrolig stor alerede.

6041349[/snapback]

du som er så erfaren pumper burde da vite utmerket hvordan du skal stoppe å vokse. har du pumpet opp ENORME ryggmuskler og vet ikke hvorfor eller hvordan det skjedde?.

Lenke til kommentar
haha, er ikke det. Har pumpa i et halvt år så er ingen ekspert :p

Nei jeg var stor når jeg begynte, så har jeg bare blitt større.

6043144[/snapback]

Den enkleste måten å få mindre muskler på, er vel å ikke trene de? Å overtrene de samt ikke spise protein er vel og en måte sikkert.

Men hvor store lats har du egentlig? Hvordan trener du rygg, hva veier du og hvor høy er du?

Lenke til kommentar

Deg vil jeg ikke slåss med :ermm: Vel, jeg må vel la noen andre svare siden jeg ikke har noe godt svar på spørsmålet ditt.

Uansett, jeg synes du ikke skal bry deg om arma dine stikker ut, fortsett å trene som du gjør, for ut ifra vekten og fettprosent høres det ut som det funker fett! Men, du ba vel egentlig ikke om min mening heller så :p

Lenke til kommentar
Jeg hadde drept (meg selv) hvis jeg hadde blitt sånn.

6043758[/snapback]

Du treng ikkje å komme med den samme gamle kritikken som du alltid har av bodybuildarar. :fun: Vi veit at du ikkje likar det no.

6044412[/snapback]

Meg bekjent så har ikke jeg skrevet et negativt ord som bodybuildere på dette forumet tidligere.

Jeg har stor respekt for det bodybuilderne oppnår, men kunne aldri tenke meg å ha den kroppen eller ikke minst livsstilen selv. Jeg liker å ha en ok bevegelighet, samt normal avføring.

Lenke til kommentar

6043758[/snapback]

Du treng ikkje å komme med den samme gamle kritikken som du alltid har av bodybuildarar. :fun: Vi veit at du ikkje likar det no.

6044412[/snapback]

Meg bekjent så har ikke jeg skrevet et negativt ord som bodybuildere på dette forumet tidligere.

Jeg har stor respekt for det bodybuilderne oppnår, men kunne aldri tenke meg å ha den kroppen eller ikke minst livsstilen selv. Jeg liker å ha en ok bevegelighet, samt normal avføring.

6044982[/snapback]

Normal avføring? Å ja du har ytret negativt om BB.

Lenke til kommentar

6043758[/snapback]

6044412[/snapback]

6044982[/snapback]

Normal avføring? Å ja du har ytret negativt om BB.

6045429[/snapback]

Det var en eller annen, tror det var LarsP, som sa at når Coleman var på en eller annen diett så spiste han så mye fet fisk at avføringen var som olje..

Ellers så kan jeg ikke huske å ha ytret noe negativt om BB. Jeg har som sagt stor respekt for det de oppnår, men kunne ikke tenke meg å gå i de baner selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...