€uropa Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Vel, hva kan jeg si? Noen mennesker står foran andre i køen når utseende deles ut. Du er nok ikke en mesomorph og det er ingenting å være lei seg for. Du sa du var større nå. Høyde/vekt? Og en annen ting, er det bare jeg som synes det er ekstremt rart at det gjemmer seg vanlige ansikter bak alle brukerne her? Jeg er 176 cm høy og veier 72-73 kg. Høyden var den samme da bildet mitt ble tatt, men vekta var ca 10 kg mindre. Hva trodde du at satt og skrev her på forumet, om ikke vanlige mennesker med ansikter? Vel, hva kan jeg si? Noen mennesker står foran andre i køen når utseende deles ut. Jeg sto i feil kø Det gjør ingenting. Du kan jo bare løpe dritfort i motsatt retning før du møter en person som kan se deg. Endret 9. august 2012 av Zarac Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Lite spm. angående utstyr. Klarte å glippe grepet på markløft sist økt. Jeg vurderer å kjøpe meg straps, og i tillegg trenger jeg et belte noe de ikke har på studioet. Ja eller nei, hvor dyrt er dette og hvor kan dette kjøpes i Oslo? Prøv magnesium først... Flytende sådann så slipper du å bli hata på av personalet på gymmen... 1 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Anyhoo, 7 timers fjelltur i morgen, det kalles vel trening? Det spørs på formen din, hvor tungt du bærer, hvor kupert det er og tempoet du holder. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Og en annen ting, er det bare jeg som synes det er ekstremt rart at det gjemmer seg vanlige ansikter bak alle brukerne her? Det gjør ikke det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Anyhoo, 7 timers fjelltur i morgen, det kalles vel trening? Det spørs på formen din, hvor tungt du bærer, hvor kupert det er og tempoet du holder. Meget god form, tursekk, Ardenne-terreng og kun så fort at jeg ennå kan se hvor multebærene er. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Lite spm. angående utstyr. Klarte å glippe grepet på markløft sist økt. Jeg vurderer å kjøpe meg straps, og i tillegg trenger jeg et belte noe de ikke har på studioet. Ja eller nei, hvor dyrt er dette og hvor kan dette kjøpes i Oslo? Prøv magnesium først... Flytende sådann så slipper du å bli hata på av personalet på gymmen... Altså kalk? Hvorfor kommer de til å hate meg ved bruk av straps/belte? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Lite spm. angående utstyr. Klarte å glippe grepet på markløft sist økt. Jeg vurderer å kjøpe meg straps, og i tillegg trenger jeg et belte noe de ikke har på studioet. Ja eller nei, hvor dyrt er dette og hvor kan dette kjøpes i Oslo? Anbefaler først dette: Belte: http://kappi.mamutweb.com/Shop/Product/Titan-Toro-SL-10mm-Lever-L/104712 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Lite spm. angående utstyr. Klarte å glippe grepet på markløft sist økt. Jeg vurderer å kjøpe meg straps, og i tillegg trenger jeg et belte noe de ikke har på studioet. Ja eller nei, hvor dyrt er dette og hvor kan dette kjøpes i Oslo? Prøv magnesium først... Flytende sådann så slipper du å bli hata på av personalet på gymmen... Altså kalk? Hvorfor kommer de til å hate meg ved bruk av straps/belte? Tror han mente vanlig kalk, mange steder de forbyr det på - men ikke alle, siden det støver så jævla. Men flytende er mye bedre uansett. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Lite spm. angående utstyr. Klarte å glippe grepet på markløft sist økt. Jeg vurderer å kjøpe meg straps, og i tillegg trenger jeg et belte noe de ikke har på studioet. Ja eller nei, hvor dyrt er dette og hvor kan dette kjøpes i Oslo? Anbefaler først dette:<br><br><br><br><br>Belte: <a data-cke-saved-href="http://kappi.mamutweb.com/Shop/Product/Titan-Toro-SL-10mm-Lever-L/104712" href="http://kappi.mamutweb.com/Shop/Product/Titan-Toro-SL-10mm-Lever-L/104712" class="bbc_url" title="" rel="nofollow">http://kappi.mamutwe...-Lever-L/104712</a> Takk for svar. Er kappi en butikk i Oslo eller? Ønsker helt å kjøpe i butikk. Regner med de også selger flytende kalk i en slik butikk? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Meget god form, tursekk, Ardenne-terreng og kun så fort at jeg ennå kan se hvor multebærene er. Morgendagen blir mosjon for deg. Tenk på det når du trasker der ute i haredritten. Endret 9. august 2012 av ryc Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Lite spm. angående utstyr. Klarte å glippe grepet på markløft sist økt. Jeg vurderer å kjøpe meg straps, og i tillegg trenger jeg et belte noe de ikke har på studioet. Ja eller nei, hvor dyrt er dette og hvor kan dette kjøpes i Oslo? Anbefaler først dette:<br><br><br><br><br>Belte: <a data-cke-saved-href="http://kappi.mamutweb.com/Shop/Product/Titan-Toro-SL-10mm-Lever-L/104712" href="http://kappi.mamutweb.com/Shop/Product/Titan-Toro-SL-10mm-Lever-L/104712" class="bbc_url" title="" rel="nofollow">http://kappi.mamutwe...-Lever-L/104712</a> Takk for svar. Er kappi en butikk i Oslo eller? Ønsker helt å kjøpe i butikk. Regner med de også selger flytende kalk i en slik butikk? De selger hos XXL i alle fall. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg er litt bredere og tyngre nå. Bildet ble tatt for ett og et halvt år siden, før jeg begynte å trene. Ja, det håper jeg for guds skyld du har blitt! Ikke at jeg var så syyykt mye større enn deg før jeg begynte å trene. Anyhow, dårlig innsats fra resten av DST med å face-terrorisere denne kjeden. Hadde jeg vært Kjetil_90 hadde jeg vært veldig nedfor akkurat nå Er jo nesten bare jeg som kommenterer (kan ikke garantere for sakligheten fra min side). Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Anyhow, dårlig innsats fra resten av DST med å face-terrorisere denne kjeden. Hadde jeg vært Kjetil_90 hadde jeg vært veldig nedfor akkurat nå Er jo nesten bare jeg som kommenterer (kan ikke garantere for sakligheten fra min side). Den diskusjonen døde kanskje litt da du gikk til angrep på en av dine medsammensvorne som mente at argumentum ad numerum var tullete logikk. Litt ivrig i svingene Corey? 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Den diskusjonen døde kanskje litt da du gikk til angrep på en av dine medsammensvorne som mente at argumentum ad numerum var tullete logikk. Litt ivrig i svingene Corey? Eh lol? Slutt å bruk slik retard språk som latin! Det er kroppsbyggere du har å gjøre med her!!! Edit: har alltid visst at du så ut som en douche på fb-profilbilde Endret 9. august 2012 av Corey 3 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Den diskusjonen døde kanskje litt da du gikk til angrep på en av dine medsammensvorne som mente at argumentum ad numerum var tullete logikk. Litt ivrig i svingene Corey? Eh lol? Slutt å bruk slik retard språk som latin! Det er kroppsbyggere du har å gjøre med her!!! Edit: har alltid visst at du så ut som en douche på fb-profilbilde Hahaha, det er ikke meg, men hyggelig for han som skrev det edit: Og takk for den Endret 10. august 2012 av Kevlar Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Den diskusjonen døde kanskje litt da du gikk til angrep på en av dine medsammensvorne som mente at argumentum ad numerum var tullete logikk. Litt ivrig i svingene Corey? Slutt å bruk slik retard språk som latin! Det er kroppsbyggere du har å gjøre med her!!! Skriver ikke folk at de har trent gluteus maximus dorci latissimus trapes hele tiden a Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Det er BYGGELATIN, et raffinert, universelt språk som alle kan forstå. Ingenting som en støl latissimus dorsi! 3 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Er det noe poeng i å stramme magemusklene sånn støtt og stadig? For eksempel når man sitter på et kontor. Har det noe effekt? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Nå er det igjen ytrefilet av svin på rema for 100,- kg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Er det noe poeng i å stramme magemusklene sånn støtt og stadig? For eksempel når man sitter på et kontor. Har det noe effekt? Kan eg vanskeleg tenke meg. Ta litt planke om du absolutt må. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå