Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger jo ikke bare spise kylling og ris

Carbskilden kan du jo bytte ut med det meste (byggris/pasta/stekt ris, risnudler osv.)

Samme med brotein'ene (rødt kjøtt, hvit fisk/rød fisk, osvosv.)

Og så er det bare og variere med saus/krydder, samt ha litt grønt med (viktig og gi tarmen litt fiber når han skal prosessere masse mat)

Bare ris og kylling er jo typisk deffemat, du trenger jo ikke holde deg til det, kan jo nesten spise hva du vil, kjøttdeig istedefor karbonadedeig for eks. osv. (for ekstra kcal)

Ellers så kan du jo mekke hjemmelaga pizza, (er stor fan av denne )

Ellers så er pannekakene til fagerli og digg http://fitnessblogge...ges-pannekaker/

Og sist men absolutt ikke minst om du er på bulk:

Vet at man kanskje ikke skal lenke så mye til andre forum men tråden her er genial, og vil tro at han har nok burger-oppskrifter i tråden sin til at du ikke trenger bli lei på flere uker. (selv på diett bestående av kun burgere)

http://forum.fitness...%E2%84%A2.6298/

Edit: Om du ser etter side med bulkeoppskrifter er det egentlig greiest og bare bruke vanlige oppskrifter fra sider som fitnessbloggen/treningsforum/iform osv. også bare gi litt ekstra faen i om det blir for mye fett/carbs ;) (Er jo generelt ikke det og gå opp i vekt folk sliter med)

Endret av Primer4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det lurer jeg også på. Maken til kjekk kar har jeg aldri sett.

Er det deg? Du kan jo ikke være så tynn??

Jeg er litt bredere og tyngre nå. Bildet ble tatt for ett og et halvt år siden, før jeg begynte å trene.

Bildet med skinnjakken, damn you womanizer!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare jeg som opplever en nesten ruslignende tilstand på morrakvisten (etter at jeg har spylt bort morratrøttheten med kaffe og snus), dagene etter at jeg har trent skikkelig? Jeg opplever å være i ekkelt bra humør, lett og god i kroppen og med deilige vibber/strømninger. Nesten som en mild hasjrus.

Er det bare meg?

Lenke til kommentar

^ Kan ikke akkurat kalle det en rus fra min del, men jeg merker at jeg føler meg mye kvikkere og blidere, forutenom at jeg av og til opplever stølhet som jeg kvitter meg med etter en lett jogg. Om jeg står over en økt ev en eller annen gang, som skjer svært sjeldent, så føler jeg meg jævlig. Kanskje noe til felles? :)

Lenke til kommentar

dirtybulking baby

Forsåvidt, om du vil bli feit.

Blir du feitere av 4kkcal fra "ren mat" enn om du spiser 4k kcal med "skitten" mat, og hva er egentlig ren mat? Vennligst vis til kilder som underbygger den påstanden.

Folk blir feite av å bulke fordi de spiser mye mer enn det som er nødvendig for muskelbygging, ikke fordi man spiser feil type mat.

Helst litt billig og, er bare 16 år og tjener ikke mer en 2-3 tusen i måneden.

Ris, havregryn, tunfisk, hvit fisk and so on.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det lurer jeg også på. Maken til kjekk kar har jeg aldri sett.

Er det deg? Du kan jo ikke være så tynn??

Jeg er litt bredere og tyngre nå. Bildet ble tatt for ett og et halvt år siden, før jeg begynte å trene.

Bildet med skinnjakken, damn you womanizer!

Vel, hva kan jeg si? Noen mennesker står foran andre i køen når utseende deles ut.

Lenke til kommentar

Vel, hva kan jeg si? Noen mennesker står foran andre i køen når utseende deles ut.

Du er nok ikke en mesomorph og det er ingenting å være lei seg for. Du sa du var større nå. Høyde/vekt?

Og en annen ting, er det bare jeg som synes det er ekstremt rart at det gjemmer seg vanlige ansikter bak alle brukerne her?

Endret av ryc
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lite spm. angående utstyr. Klarte å glippe grepet på markløft sist økt. Jeg vurderer å kjøpe meg straps, og i tillegg trenger jeg et belte noe de ikke har på studioet. Ja eller nei, hvor dyrt er dette og hvor kan dette kjøpes i Oslo?

Lenke til kommentar

Kjører utelukkende frontbøy for tiden, og har tenkt å fortsette med det. Før trente jeg "vanlig" nakkebøy. Det som ikke endrer seg er at du uansett må lære deg og stramme magen skikkelig. Spesielt hvis du har (anterior?) pelvic tilt. Det vil også hjelpe å tøye hofteleddsbøyere, som nevnt i det evige.

Dersom du sliter med ryggen vil frontbøy være mye mindre belastende på nettopp ryggen. Har lest at det kan være mindre slitsomt for knær og mer slitsomt for knær, så der skal jeg ikke uttale meg. Mine knær trives hvertfall med frontbøy, og om du kun trener det et par ganger i uka er det nok hvertfall ikke noe stress. Med mindre du har underliggende problemer der fra før, selvsagt.

Godt å høre at det er fler enn meg. Et lite problem jeg har, selv når jeg kjører 30% under knebøy (Typ 70kg) Så river det rimelig godt øverst i ryggen, når jeg er helt nede, som er en god del under parallell?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...