Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

sei i frå korleis den fungerer da:)

 

Min review av Animal Rage:

 

I denne pakka er innholdet av beta-alanine HØYT! Tok 1.5 scoops av det, og det prikker enda i balla!

Konsentrasjonsnivået mitt var høyt under hele økta, og det finnes mange likheter med jack3d her.

Eneste negative med dette middelet er smaken, som visstnok skal være "melon", en smak som kommer tilbake under hele økten... Minner mer om gulp enn om melon.

 

Dog, dette er en fullverdig erstatter for jack3d. Jeg gir den terning 4.5 av 6.

 

On another note: trente på en plass som heter LA Fitness.

Eneste denne plassen har til felles med "LA" er at 80% av klientellet er bolere (stigmatiserende møtsj? ).

Vektrommet mangler ALT! Eneste positive er at di kaster 3 dager gratis trening etter deg. Wonder why!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har det blitt singlet-forbud i styrkerommet hvor jeg trener. Singlet er nå kun lov på sal-timer og 3d mølla. Hva faen? Føler meg diskriminert som bare det. Er så mange idiotiske regler!! :wallbash:

 

Uhm why teh FUCK?

 

Den dagen det kommer singlet forbud der jeg trener, skal jeg trene nude..... KNEBØY!

 

 

ooOOoOOoOoOOOOOoOO1!!!

 

Begynne å tren med meg på SATS :D :D :D !!

Endret av Corey
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå har det blitt singlet-forbud i styrkerommet hvor jeg trener. Singlet er nå kun lov på sal-timer og 3d mølla. Hva faen? Føler meg diskriminert som bare det. Er så mange idiotiske regler!! :wallbash:

Kun tillate i sal og på mølla? Kun lov for kvinnfolk med andre ord.

 

Skal tru om noko senter har gjort undersøking på om singletforbod fører til at fleire trør seg inn i styrkerommet (som er den einaste grunnen eg kan koma på).

Lenke til kommentar

!!!Viktig info!!!

Vi har nå innført forbud mot bruk av singlet i hele studioet. Eneste sted det er lov å bruke dette er på kondisjonsapparatene og på saltimer. Dette er på grunn av hygiene og av hensyn til andre som trener!

Minner også om at man helst skal bruke håndkle og selvfølgelig ha rene innesko når man trener hos oss.

Mvh oss på Avancia :)

 

Dere har noen gode poeng! Vurderer å være skikkelig frekk å jævlig på facebook wallen dems. Å rett å slett flame de på grunn av det her. Bare synd vi er et lite tettsted hvor alle kjenner alle, blir vel hatet for livet om jeg gjør det..

Har klaget før tho, å da var det mange som var enige med meg.

Lenke til kommentar

Falsk FB-konto!

 

Blir hygienen betre utan singlet? Dei største utfordringane rundt hygiene ligg i utstyret uansett. Hundrevis av folk som dalker på manualer, stenger, vekter osv. Om du går med singlet eller ei tilsvarande tynn og luftig t-skjorte betyr lite i forhold til korleis benken kan sjå ut etterpå.

Lenke til kommentar

Fordel med t-skjorte vs singlet: Det er sannsynligvis kun dagens svette som blir liggende igjen på preacherbenken.

 

Jeg støtter alle treningssentres privatautonomi og rett til å endre reglement som dette, samt medlemmers rett til å stemme med lommeboka og bytte senter hvis de er uenig i reglene.

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Fordel med t-skjorte vs singlet: Det er sannsynligvis kun dagens svette som blir liggende igjen på preacherbenken.

 

Vasker du ikke singleten etter du har trent??

 

 

Du kan jo skrive her hvilket senter det er så vi finner det på facebook, så kan vi skrive for deg

 

Ohoho! THIS!

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Fordel med t-skjorte vs singlet: Det er sannsynligvis kun dagens svette som blir liggende igjen på preacherbenken.

 

Jeg støtter alle treningssentres privatautonomi og rett til å endre reglement som dette, samt medlemmers rett til å stemme med lommeboka og bytte senter hvis de er uenig i reglene.

Selvfølgelig har de rett til det, men medlemmene har ikke bare rett til å stemme med lommeboka, man må da også kunne klage før man går så drastisk til verks.

Lenke til kommentar

Fordel med t-skjorte vs singlet: Det er sannsynligvis kun dagens svette som blir liggende igjen på preacherbenken.

Vasker du ikke singleten etter du har trent??

Mer at det er ikke alle som dusjer rett FØR trening, og på preacherbenken planter du armhulene rett på benken (at overflaten på preacherbenker blir slitt raskere enn andre benker er ikke tilfeldig).

 

Jeg bryr meg ærlig talt ikke om hva folk trener i, der jeg trener er det fritt fram. Men folk som sutrer til treningspersonale over at det er majoriteten og ikke minoriteten som styrer, er noe jeg har opplevd selv ganske ofte og er litt lei.

 

Forøvrig er jeg enig i at hygiene neppe er den egentlig grunnen til forbudet. Kanskje de f.eks vil ha fler jentemedlemmer i styrkerommet som syns singletgutter er skummelt/ekkelt?

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Synes egentlig ikke påbudt kleskode gjør meg noe på treningstudio.

 

Synes for eks. at Friskhusene i som generelt har greit med frivekter/olympisk størrelse på vektene osv. er greiere og trene på enn diverse andre senter jeg har vært på med masse fancy aparater, hvor alle gutta har på seg singlet og 25/20kg skivene bare er 20cm i diameter.

 

Ellers synes jeg singlet er kjekt når man bare skal gjøre discopump-aktige økter, men på tunge baseløft derimot vil jeg holde jointsa warm and lubricated.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordel med t-skjorte vs singlet: Det er sannsynligvis kun dagens svette som blir liggende igjen på preacherbenken.

 

Vasker du ikke singleten etter du har trent??

 

Du kan jo skrive her hvilket senter det er så vi finner det på facebook, så kan vi skrive for deg

 

Ohoho! THIS!

Avancia Sport Center Brandbu/Gran :)

Lenke til kommentar

Har aldri vært noe problem på det gamle senteret heller (samme senter, annen beliggenhet).

Men, etter det nye åpnet så har fokuset gått over fra å være et senter for styrketrening til et senter for mosjonister som går på mølla imens de ser på de 3 lcd tv`ene som er hengt opp rett forran trynet dems ( gud forby om de bryter ut av sofa rutinene imens de trener!!)

 

Så senteret er nå fullt av svette gamlinger og fisefine kjærringer, de gode gamle fra det andre senteret har forstatt å trene der, nettop på grunn av at fokuset er feil på det nye.

Jeg må kjøre 10 min ekstra hver vei om jeg skal trene på det gamle, derfor så trener jeg på det nye :hm:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Min review av Animal Rage:

 

I denne pakka er innholdet av beta-alanine HØYT! Tok 1.5 scoops av det, og det prikker enda i balla!

Konsentrasjonsnivået mitt var høyt under hele økta, og det finnes mange likheter med jack3d her.

Eneste negative med dette middelet er smaken, som visstnok skal være "melon", en smak som kommer tilbake under hele økten... Minner mer om gulp enn om melon.

 

Dog, dette er en fullverdig erstatter for jack3d. Jeg gir den terning 4.5 av 6.

 

On another note: trente på en plass som heter LA Fitness.

Eneste denne plassen har til felles med "LA" er at 80% av klientellet er bolere (stigmatiserende møtsj? ).

Vektrommet mangler ALT! Eneste positive er at di kaster 3 dager gratis trening etter deg. Wonder why!

Då er den ekstra gunsting om ein trener i 10-15 reps range, for der får ein best utbytte av BA?

Det tar rundt 1 månad før ein blir vant til BA og det prikker ikkje lenger:)

 

Har du prøvd 24fitness? Bra senter og syns den er mye bedre enn LAfintess.

Lenke til kommentar

Litt off topic men, var på ett treningsstudio jeg ikke trener på til vanlig (på jobbferie)

 

Og tror du ikke det lå nyeste jakt&fiske, hjemmet, allers osv. rett forran spinningsyklene, nei klarer du lese en artikkel hvor de tester 4 forskjellige typer rifleammo, samtidig som du trener, ja da trener du ikke hardt nok!.

 

 

Edit;

 

1000 motherfucking inlegg, tok bare 5 år og 4 mnd! :D

Endret av Primer4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...