Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Armene mine står neste rett ut, trener benk en gang i uka. Kan det være at jeg trener for bredt?

6035638[/snapback]

Trur nok det e rygg musklene som gjør det, store rygg muskla så får du sånn kaktus tendensa :!:

Lenke til kommentar

flere som har komentert at armene mine står "rett ut", jeg liker det heller ikke. Så hvordan kan jeg la vær og få rygg muskler?

Er nok bare du som gjør det med vilje  :tease:

Den har jeg ikke tenkt på!

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
Ting peker mot et tilfelle av Imaginary Lats Syndrome; en sykdom som i hovedsak rammer 14-åringer med ei bøtte proteiner og vektstang på rommet  :wee:

6038051[/snapback]

Kommer ikke på noen fjortisser som bruker protein. Det typiske med fjortisser som trener, er at de har fullt av nybegynner feil; de trener samme muskelgruppe hver dag, for mange reps, og gir en god f... i kosthold.

Lenke til kommentar
Ting peker mot et tilfelle av Imaginary Lats Syndrome; en sykdom som i hovedsak rammer 14-åringer med ei bøtte proteiner og vektstang på rommet  :wee:

6038051[/snapback]

Hahaha, gullkorn. :love:

6040496[/snapback]

hehe, var ikke dårlig den nei.

men kan jeg få svar? skal jeg trene mage rep eller få rep?

Lenke til kommentar

6038051[/snapback]

Hahaha, gullkorn. :love:

6040496[/snapback]

hehe, var ikke dårlig den nei.

men kan jeg få svar? skal jeg trene mage rep eller få rep?

6040509[/snapback]

Mange reps = Utholdende styrke

Få reps = Maksimal styrke.

Jeg kjører 6-8 ganger 4 og føler at jeg får mye ut av treningen om dagen. Har bl.a. godt opp 6 kilo i brystpress (med manualer) på et par uker. fra 28 til 34 kg.

Endret av 2ern
Lenke til kommentar

Har nylig byttet treningsstudio og treningspartner. Og i samme slengen la jeg opp programmet litt anderledes. Planen er å trene 4 dager i uka. Programmet er delt i to; bryst/biceps/skuldre og triceps/rygg(kanskje litt bein). En av dagene trener jeg bare korsrygg og mage (trener det litt etter hver vanlige økt også) fulgt av en svømmetur (30-45min). (Inngang til svømmehall er inkludert)

Noen som har noe å mene om dette programmet? (:p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...