Earendil Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 http://www.iform.no/pub/art.php?id=323 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Er det ikke bare å passe på at man ikke får i seg mye fett og karbohydrater? Etter å ha spist hele livet klarer man vel å ta på gefylen hvor mye man må spise for å bli kvitt fettet. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Armene mine står neste rett ut, trener benk en gang i uka. Kan det være at jeg trener for bredt? Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Armene mine står neste rett ut, trener benk en gang i uka. Kan det være at jeg trener for bredt? 6035638[/snapback] Trur nok det e rygg musklene som gjør det, store rygg muskla så får du sånn kaktus tendensa :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg tviler på at du har fått så store lats at armene henger på dem, at de kan være litt støl er en annen ting. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Er nok bare du som gjør det med vilje Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) flere som har komentert at armene mine står "rett ut", jeg liker det heller ikke. Så hvordan kan jeg la vær og få rygg muskler? Er nok bare du som gjør det med vilje Den har jeg ikke tenkt på! Endret 3. mai 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ting peker mot et tilfelle av Imaginary Lats Syndrome; en sykdom som i hovedsak rammer 14-åringer med ei bøtte proteiner og vektstang på rommet Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ting peker mot et tilfelle av Imaginary Lats Syndrome; en sykdom som i hovedsak rammer 14-åringer med ei bøtte proteiner og vektstang på rommet 6038051[/snapback] Kommer ikke på noen fjortisser som bruker protein. Det typiske med fjortisser som trener, er at de har fullt av nybegynner feil; de trener samme muskelgruppe hver dag, for mange reps, og gir en god f... i kosthold. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hvordan kan man trene seg til en Backham skuddfot? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 ta med deg en fotball og kom deg ut på en fotballbane, øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ting peker mot et tilfelle av Imaginary Lats Syndrome; en sykdom som i hovedsak rammer 14-åringer med ei bøtte proteiner og vektstang på rommet 6038051[/snapback] Hahaha, gullkorn. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ting peker mot et tilfelle av Imaginary Lats Syndrome; en sykdom som i hovedsak rammer 14-åringer med ei bøtte proteiner og vektstang på rommet 6038051[/snapback] Hahaha, gullkorn. 6040496[/snapback] hehe, var ikke dårlig den nei. men kan jeg få svar? skal jeg trene mage rep eller få rep? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 hehe, var ikke dårlig den nei.men kan jeg få svar? skal jeg trene mage rep eller få rep? 6040509[/snapback] En mellomting hadde vært å foretrekke, 8 reps f.eks. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Ting peker mot et tilfelle av Imaginary Lats Syndrome; en sykdom som i hovedsak rammer 14-åringer med ei bøtte proteiner og vektstang på rommet 6038051[/snapback] Hahaha, gullkorn. 6040496[/snapback] hehe, var ikke dårlig den nei. men kan jeg få svar? skal jeg trene mage rep eller få rep? 6040509[/snapback] Mange reps = Utholdende styrke Få reps = Maksimal styrke. Jeg kjører 6-8 ganger 4 og føler at jeg får mye ut av treningen om dagen. Har bl.a. godt opp 6 kilo i brystpress (med manualer) på et par uker. fra 28 til 34 kg. Endret 4. mai 2006 av 2ern Lenke til kommentar
2ern Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Dobbelpost.!!.!! Endret 4. mai 2006 av 2ern Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Har nylig byttet treningsstudio og treningspartner. Og i samme slengen la jeg opp programmet litt anderledes. Planen er å trene 4 dager i uka. Programmet er delt i to; bryst/biceps/skuldre og triceps/rygg(kanskje litt bein). En av dagene trener jeg bare korsrygg og mage (trener det litt etter hver vanlige økt også) fulgt av en svømmetur (30-45min). (Inngang til svømmehall er inkludert) Noen som har noe å mene om dette programmet? () Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Burde legge inn beina i programmet. Tro det eller ei, men beinstyrke har du bruk for i veldig mange situasjoner. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Så hvordan kan jeg la vær og få rygg muskler? 6036774[/snapback] Helligbrøde! Hva er det du sier... Du kan jo slutte og trene? Hvorfor gidde og trene hvis du ikke vil gro ? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ryggmuskler er MUST da, herregud! Det, triceps, skuldre og nakke er noe som må legges stor vekt på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå