Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Jeg får syk pump av å trene slikt hvertfall. Ser i filmer at Coleman trener mye med denne metoden

Samma hva de på dop trener med, de vokser uansett mer en deg som trener rent selv om de ligger på sofaen.

 

Dette er en av grunnene til at programmene til proffene i FLEX-bladene ikke passer oss.

Trening til utmattelse krever lenger hvile pga nervesystemet og totalt sett gir det dårligere resultater.

Det er hele poenget med noen typer bol, kutter ned restitusjonen så man kanskje får inn 2-3 økter pr dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men jeg har positive erfaringer med det selv.

 

Hvor lenge har du hatt det da? Og hvor lenge forventer du å ha det?

 

Cardio kills your gains!!

 

Er det som er problemet. Den maten jeg faktisk klarer å trykke i meg sliter jeg nok med allerede. Så tunge intervaller og langkjøringer har jeg ikke planer om :p

Lenke til kommentar

Diskuterer med om jente om at fett blir til muskler og at muskler blir til fett. Jeg sier at det ikke skjer, men hun mener at muskler blir direkte til fett og omvendt. Har noen en youtube video eller en vitenskaplig test på internett som viser at det ikke skjer? Regner med at jeg har rett her.

Lenke til kommentar

Diskuterer med om jente om at fett blir til muskler og at muskler blir til fett. Jeg sier at det ikke skjer, men hun mener at muskler blir direkte til fett og omvendt. Har noen en youtube video eller en vitenskaplig test på internett som viser at det ikke skjer? Regner med at jeg har rett her.

 

post-172174-0-43480900-1344288293_thumb.jpg

Lenke til kommentar

men jeg har positive erfaringer med det selv.

 

Hvor lenge har du hatt det da? Og hvor lenge forventer du å ha det?

 

 

Jeg har tidligere trent slikt 2-3 ganger i 2-3 mnd perioder, trener ikke slik nå. Hadde minst like god fremgang i disse periodene som i periodene med RYP og en 5x5 version. Sier ikke at det er bedre enn noe annet, men at for meg fungerte pyramidetrening ganske så bra.

 

Noe du ville frem til med kommentaren om hvor lenge jeg forventet at pyramidetrening skulle funke? Virker som det er vedtatt at slik trening ikke fungerer for noen andre enn bodybuildere på roids?

Lenke til kommentar

men jeg har positive erfaringer med det selv.

 

Hvor lenge har du hatt det da? Og hvor lenge forventer du å ha det?

 

 

Jeg har tidligere trent slikt 2-3 ganger i 2-3 mnd perioder, trener ikke slik nå. Hadde minst like god fremgang i disse periodene som i periodene med RYP og en 5x5 version. Sier ikke at det er bedre enn noe annet, men at for meg fungerte pyramidetrening ganske så bra.

 

Noe du ville frem til med kommentaren om hvor lenge jeg forventet at pyramidetrening skulle funke? Virker som det er vedtatt at slik trening ikke fungerer for noen andre enn bodybuildere på roids?

 

Nei, var ikke helt det jeg mente.. Nå har jeg ikke fulgt med på diskusjonen i det hele, men sånn jeg skjønte det ville du fram til at du trente som coleman og hadde hatt god fremgang. Kan godt være jeg misforstod, men hvis det er tilfellet så vil jeg, ja, fram til at: det funker nok en stund, men alt hadde funket den stunden uansett. Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar

Diskusjonen startet med at en her inne hadde fått anbefalt av en venn å trene "pyramide" og at dette var det beste man kunne gjøre. Da svarte jeg med at Coleman trener slik, men det betyr ikke allverden, og så at jeg selv har testet det med positivt resultat før. Thats it :)

 

Det jeg ville frem til at var at det kan fungere for noen, i likhet med andre programmer. Ellers er jeg 24 år og har trent seriøst i ca 3 av dem, men noen dårlige perioder rundt eksamenstider osv. "Stats" er 110kg benk, 135kg bøy, 145kg mark. Men nå føler jeg ikke selv jeg har trent mye mot ren styrke. Da mener jeg for det meste at jeg får noia når fettprosenten blir for høy, og mye tid (for mye desverre) har gått med til å redusere denne.

Lenke til kommentar

Diskusjonen startet med at en her inne hadde fått anbefalt av en venn å trene "pyramide" og at dette var det beste man kunne gjøre. Da svarte jeg med at Coleman trener slik, men det betyr ikke allverden, og så at jeg selv har testet det med positivt resultat før. Thats it :)

 

Ahh, da er jeg mer med på uttalelsene dine.. =)

Lenke til kommentar

FML!

 

Gnc har sluttet å selge animal pak serien og generelt alt ifra USA (ironisk, ettersom Gnc er et amerikansk merke).

Vet noen om supplement-butikker i london, og hvor sånn ca. di er?

 

Husker selvfølgelig ikke det nå, men ser alltid en del supplement-butikker når jeg er i sentrum. Hvor er du hen, og hva gjør du i London?

 

Jeg er på en plass som heter Bayswater, rett ved Hyde Park. Er her på ferie og noe OL som jeg egentlig ikke bryr meg om.

Fant en plass som heter Powerhouse Outfitters, di hadde alt jeg trengte, til og med Jack3d til halv pris pga det blir ulovlig her innen 30 dager + masse om-nom-nom forskjellige animal pak-supplementer jeg bare dævver etter å få prøve!!!

Lenke til kommentar

Jeg ville gjort en kjapp 4x4 økt rett etterpå har jo allerede litt puls og greier. i motsetning til og måtte dra meg ned på senteret 6-7 timer senere for en ren cardioøkt.

Jeg tenkte mer på om det var noen åpenbare ulemper med å utsette intervallene mtp restutisjon. Jeg har muligheten til å trene både direkte etter og noen timer senere, men jeg er litt usikker på hvor heldig det er å løpe relativt hardt direkte etter et par runder med markløft.

Lenke til kommentar

Hva mener du? Bygging har hovedprioritet, men jeg har kjørt intervalltrening både etter styrkeøkter og på hviledager for å få litt variasjon i treningen. Om det faktisk er slik at "cardio kills gains", selv om man ligger i overskudd, er det mulig jeg må revurdere cardioen.

Lenke til kommentar

Edit: *fjernet* svarte tydligvis på ett gammelt spørsmål

 

Edit:

Har brukt TN ProZyme sjokolade. Går tom snart, og er ikke like rik lenger. Noen forslag til noe som ligner på smak?

Har ikke prøvd prozyme men digger Ironcore sin Chunk Of Pro(bro)tein, hovedsakelig fordi han smaker digg, er billigst iforhold til næringsinnhold. Og er en god del bøsere enn de fleste andre barene.

Relativt likt næringsinnhold som TN sine og:

Ironcore:

Næringsverdier Pr 100 gr TN/Ironcore

359 kcal /1504 kJ/Energi 1737 kJ (413 kcal)/

Protein 32.6g/30,5 g

Karbohydrater 34.6g/40,1 g

Fett 12.8g/15,2 g

Pris: 199(12x50g)/299(15x100g)

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...