Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Kom en liten gjeng med håndballgutter inn på senteret i dag for å trene noe som skulle likne knebøy..

Kvartbøy fra helvete, joggesko og små vektskiver under hælene og ingen oppvarming før arbeidsettet. Visste ikke om jeg skulle le eller gråte :shrug:

Jeg må også virkelig slutte å irritere meg over slike ting, men jeg greier det bare ikke :blush:

Endret av stizzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joggesko er dumt i øvingar der du står på beina og løfter litt vekt. Joggesko har demping som fører til at du står på eit ustabilt underlag. Med 150kg på stanga, eigenvekt på 80kg så har du 230kg på desse skoa. Mjuke joggesko vil då føre til at du står ustabilt.

 

Det er betre å trene utan sko, eller med vektløftarsko som har liten/ingen sole. Til knebøy kan ein bruke vektløftarsko med heva hel for dei som føretrekk det.

 

I markløft vil og joggesko flytte deg lengre opp frå golvet og auke løftelengda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I dag løftet jeg 90 kg en gang i benkpress. Jeg kunne sikkert løftet litt mer hvis jeg hadde trent etter middagstid og hadde hatt en treningspartner til å hjelpe meg. Jeg turte ikke å prøve mer fordi jeg trente alene og ville ikke bli fanget under stanga.

 

Det er godt å ha fremgang. For 10 måneder siden syntes jeg 60 kg var veldig tungt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Noen veit om bra måte å loade creatin på? Rettare sagt, er det mulig å gjere det fortare enn 3-5g kvar dag i 3 uker for å få max effect?

 

Jeg vet ikke om en bra måte å loade kreatin på, men jeg har et tips når det kommer til å få mer opptak i kroppen av bla. kreatin.

 

Som nevnt før i denne tråden, har jeg testet litt inntak av animal pak (som jo inneholder kreatin) og animal pump, inntatt med druejuice. Har ikke pisset neongult på snart en måned pga dette, snarere klar urin.

 

ryc: har du tid og budsjett nok, så er det easy peasy!

Endret av Corey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Riktignok student. Vet ikke hvor mye tid mitt nystartede studie kommer til å ta, men det ligger et senter på universitetet. Jeg jobber ved siden av for å få råd til å kjøpe og spise ordentlig mat.

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg er forholdsvis god til å sette meg mål innenfor forskjellige områder, men ikke treningen. Ettersom jeg ser på fitness-delen og at jeg skal holde meg i god form for å slippe sykdom, plager og for å føle meg opplagt så virker Tom Hardy sin form som et ålreit utgangspunkt.

 

Det ble jævlig rotete formulert, men så er jeg rimelig trøtt nå... Natta

Endret av ryc
Lenke til kommentar

Takker for gode tips!

Om 1 uke verdt 28 doser? Vanlegvis ikkje, nei. Men eg trenger det...

 

Doof, du veit det er lov å skrive objektive og informative poster også? Eg må innrømme, det var litt artig med "gawd" og "kwel" te å begynne med, men etter halvt år så begynner det å bli utdatert... kozzzz

  • Liker 1
Lenke til kommentar

5g x 5 i 5 dager og deretter 5g var TNs print før, står det lenger en det så vil de vel tjene mer penger ved at du bruker opp mer. Ca 30% av oss er også non responders, dvs lagrene er fulle fra før og tilskuddet hjelper null.

 

Da det er det billigste og best dokumenterte kosttilskuddet, bruker jeg det hele året uten pauser uansett mål.

Ser ingen grunn til å ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...