Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen problem, var plaga med legghinnebetennelse før men ikke nå lenger. Så lenge du har gode sko og litt førnuft så går det greit å springe asvalt, men nu blir det mere mark kjøring etter snyen snart e borte.

5985441[/snapback]

Jeg fikk etterhvert vondt i knærne av å løpe på tredemølle, det er antakelig det verste. Nå løper jeg asfalt, men det kommer til å bli stort sett grus/mark/løpebane så snart all snøen går i Oslo.

Lenke til kommentar

Altså skal du gjøre noe skikkelig, så kan du ikke inngå sånne komprimisser.

Vann er en kjempegod tørstedrikk, eventuelt kan du drikke farris, det er både godt, tørsteslukkende og inneholder salter som man bør få tilbake til kroppen etter trening.

Lenke til kommentar
light brus er like skadelig for tennen som sukkerholdig brus. Det er ikke sukkeret som skader tennene, men den lave ph verdien i brusen (syren tærer på emaljen).

5988062[/snapback]

Delvis riktig, men husk at sukker også er en vesentlig faktor i dannelse av karies. Ergo dårligere tannhelse. :ohmy:

Lenke til kommentar

Den store brus tråden?

Va nu å jogga i marka, men blei nu bare kort tur skoene er kaputt. Men har nu funn framm sykkelen igjen, så kan nu sykkle å jogge på asvalt til æ får kosta på meg nye terreng sko. Snart i form i skuldra igjen så blir det vekttrening igjen.

Lenke til kommentar

Selv kan jeg kun komme på en positiv ting med brus; kullsyren hjelper på fordøyelsen (....derfor den serveres med søppelmat :))

Gjør som du vil men allerhelst som meg: Ikke drikk brus.

-

Har en venn som driver på med parkour... Morsom saken men nok ikke helt meg ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...