Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener uten hender som støtte i over lengre tid da :)

 

Er vel egentlig bare å trene på det. Viktigste er at du får et eksplosivt fraspark så du kommer deg opp og rundt. Går veldig mye på rotasjonshastigheten din, så at du rekker å komme deg opp og få føttene plassert uten at du detter bakover på rumpa.

Så er det bare å være rask og få vekta plassert riktig.

Lenke til kommentar

En ting; noen som vet om en t-skjorte eller to som ikke er altfor dyr, men som er forholdsvis lang og slank? Jeg tenker da på t-skjorter som "puster". De forrige t-skjortene jeg kjøpte var fra Stormberg og kostet 59,- stykket. Forsåvidt greie t-skjorter, men jeg måtte kjøpe XL. De er svære som telt, men strekker seg oppover magen når jeg kjører øvelser som involverer å holde hendene over hodet. Altså helt ubrukelige for min del. Greia for at jeg ikke orker noen t-skjorter som koster tre timelønner stykket er at dette er en forbruksvare og jeg er student.

Lenke til kommentar

Ut å jogge nå... beat that suckers! :w00t:

 

Alt vært ute å jogga jeg. Suck it! :D

 

En ting; noen som vet om en t-skjorte eller to som ikke er altfor dyr, men som er forholdsvis lang og slank? Jeg tenker da på t-skjorter som "puster". De forrige t-skjortene jeg kjøpte var fra Stormberg og kostet 59,- stykket. Forsåvidt greie t-skjorter, men jeg måtte kjøpe XL. De er svære som telt, men strekker seg oppover magen når jeg kjører øvelser som involverer å holde hendene over hodet. Altså helt ubrukelige for min del. Greia for at jeg ikke orker noen t-skjorter som koster tre timelønner stykket er at dette er en forbruksvare og jeg er student.

 

Tror du har bedre hell på mote forumet... Eller tenker du på treningsklær?

 

Uansett, H&M har fått treningsavdeling.. Kan jo sjekke ut om du finner noe der. :)

Lenke til kommentar

http://myrevolution.no/myrevolution-t-skjorte-svart

 

Den er ganske lang. Lengda er kjempe for min del som er 186. Den kan vere slim fit. Veldig stretchy materiale. Sidan det er 92% bomull transporterer den ikkje fuktighet like godt, men det har ikkje eg noko problem med.

For meg ligg størelse L klistra på kroppen, mens XL er ein del større. Veldig gode å trene i og ein grei pris.

Lenke til kommentar

Takk for det. Da stikker jeg på G-sport i morgen og hører. Noen flere forslag? Eventuelt noe jeg kan kjøpe på nettet?

 

Takk for forslaget ditt også, Zeph. Jeg er 187 cm med 90 kg. Har du kraftig kroppsbygning eller tilsvarende karen på bildet?

Endret av ryc
Lenke til kommentar

Jeg skrev tidligere i tråden at jeg slet med å få manualene opp under brenkpress med manualer pga. en svak skulder. Jeg hadde ikke dette problemet i dag og greide 36kg x 8 knirkefritt. Faen, det var digg følelse når jeg endelig har teknikken i boks og kan presse meg med mye større tyngder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Takk for det. Da stikker jeg på G-sport i morgen og hører. Noen flere forslag? Eventuelt noe jeg kan kjøpe på nettet? Takk for forslaget ditt også, Zeph. Jeg er 187 cm med 90 kg. Har du kraftig kroppsbygning eller tilsvarende karen på bildet?

Nei. Spinkel og spe, med litt musklar her og der. 80kg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...