Herr Brun Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Metern handla hos meg i går, gitt. Jobber på rema i sommer. Han kjøpte laks, paprika og melk. I tilfelle noen lurte:p jævla biff ass! Endret 28. juli 2012 av Herr Brun Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Det var ikke noe kos å trene knebøy dagen etter jeg hadde trent planke, var liksom ingen stabilitet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Marius Graatrud. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) FFFFUUUU. Vondt i kneet i dag for første gang. Ikke trent på noen uker nå pga ferie, så trente knebøy i går. edit: Er nok ikke laksen som gir metern mest gains, ehe. Endret 28. juli 2012 av AnewZ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Mongomobil Endret 28. juli 2012 av Herr Brun Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Har gått lei 5x5. Gi meg noe annet. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Har gått lei 5x5. Gi meg noe annet. Starting Strength. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Det var ikke noe kos å trene knebøy dagen etter jeg hadde trent planke, var liksom ingen stabilitet. Store baseøvelser før andre. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Det var ikke noe kos å trene knebøy dagen etter jeg hadde trent planke, var liksom ingen stabilitet. Store baseøvelser før andre. Hadde aldri prøvd å kjøre meg helt ut på planken. egentlig fasinerende på en såpass enkel øvelse. men man lører på den harde måten Endret 28. juli 2012 av leifeinar Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Dagen etter? Oi, hehe, det overså jeg.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Har gått lei 5x5. Gi meg noe annet. PHAT Lenke til kommentar
aomt Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Har gått lei 5x5. Gi meg noe annet. Kvifor ikkje sette opp noe selv da? Ut i frå dine mål og ønsker. Samt du kan velge dei øvelser du liker bedre osv. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Apropos 5x5, hvor fornøyd er folk som har prøvd programmet med det? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Apropos 5x5, hvor fornøyd er folk som har prøvd programmet med det? Doofen følger (fulgte?) det slavisk og hadde gode resultater. Men han lever på torsk og hvalbiff, han hadde fått resultater laget av hvem som helst. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Greier noen på forumet dette? Driver å prøve å trene til det, men pokkers det er vanskelig. Føler meg så tung... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Apropos 5x5, hvor fornøyd er folk som har prøvd programmet med det? Doofen følger (fulgte?) det slavisk og hadde gode resultater. Men han lever på torsk og hvalbiff, han hadde fått resultater laget av hvem som helst. Jepp, 5x5 slavisk og 4 liter helmelk om dagen gjorde til at jeg hadde mer enn 120% økning i styrke på et halvt år. Nå bruker de ikke traktor på øya jeg bor på lengre. Markløft har fått en annen betydning her nordpå Det er hands down et gammelt og godt program, det er logisk bygget opp og hvem som helst kan følge det. Fruen fulgte det og bøyde til slutt sin egen kroppsvekt og marka 10kg mer enn kroppsvekta. Peis på... 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Følger 5x5 jeg også og synes det funker bra da det nesten utelukkende er baseøvelser. Ett helkroppsprogram av ordets reneste betydning. Har begynt å jogge litt mer nå da, får å brenne vekk flesket. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Jeg klarer det Balthier Har vel klart det og å stå på hodet siden 2 eller 3.klasse. Lav vekt er nok en fordel ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå