Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir det sett ned på å bruke hansker under styrketrening? Jeg bruker dette pga. jeg får et bedre grep samt at jeg slipper alle disse helvetes trælene som blir til sår som svir så fort jeg får svette i dem. Hanskene mine er slitte og skitne da. Det burde hjelpe?

Lenke til kommentar

Hvis det funker for deg er det vel bare å kjøre på? Huden blir gjerne herdet til et visst punkt etter en stund, men det er grenser for hvor herdet den kan bli; mange styrkeløftere får store blemmer som de river eller klipper av når de løsner.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner bare så altfor godt til folk (gjerne jenter) som er usikre og ikke tør å gjøre visse øvelser på trening fordi de er redde for å se dumme ut eller stikke rumpa mot folk når de tar fremoverbøyd roing.. Det er fryktelig synd, og jeg mener virkelig at man skal få se så dum ut man bare vil uten at noen skal bry seg...

Kommer litt sent, men er delvis uenig. Det er synd at det er få jenter som ikke tørr å utføre markløft etc. men likevel om de er redde for å vise seg kan de jo gå med noe annet en tights? Det er ikke noe jeg øsnker, men om det virkelig skulle påvirke treningen min hadde jeg gått i bobblejakke.

Lenke til kommentar
Blir det sett ned på å bruke hansker under styrketrening? Jeg bruker dette pga. jeg får et bedre grep samt at jeg slipper alle disse helvetes trælene som blir til sår som svir så fort jeg får svette i dem. Hanskene mine er slitte og skitne da. Det burde hjelpe?

Spørsmålet er kvifor du bryr deg kva andre meiner. Bruk hanskar om du vil, men eg vil heller anbefale at du jobbar med eit betre grep og kjøper ei flakse flytande magnesium i staden for.

Eg fekk træler før, men dei forsvann fort då eg fiksa på grepet. Sveitting var ikkje eit problem lengre etter at eg kjøpte magnesium.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...