Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såååå.

Jeg trener på fitnessxpress på Hasle, helt ok. Tre knebnøyrack, tre benkpressbenker og ca. 6 benker til manualer med rundt 16 hyllemeter med manualer. Fin garderobe. 199,- i måneden.

Gjennom jobben har jeg mulighet til å trene på Fresh Fitness på Carl Berner for kun 99,- i måneden, men jeg tok en prøvetime der i dag og senteret er ikke helt på høyden.

På minussiden:

Litt slitt garderobe. Må ha med lås selv (fx har nøkkelkortlåser).

Lite frivektområde. To benkpressbenker og rundt tre benker til manualer.

Betonggulv (med sprekker akkurat ved knebøyracket) rundt frivekt- og maskinområdet.

Kun ett knebøyrack. Én smithmaskin ved siden av.

Folk ser ut til å kun bruke smithmaskinen til knebøy (vil jeg trene et sånt sted?).

På plussiden:

100 spenn billigere (jer er en fattig student).

Ca. 5-10 minutter kortere vei til senteret.

Folk ser ut til å kun bruke smithmaskinen til knebøy (jeg får power racket for meg selv).

Wat do?

Endret av Broseph
Lenke til kommentar

dere har det billig! jeg betaler 450kr. senteret har to avdelinger, men der jeg trener så er det ett knebøyrack, EN benk, samt 4 benker til manualer.. det senteret var nytt i januar, å man ser hvor penga ligger for å si det sånn. 4 5deler er til sykler, 3dmøller og maskiner for gamlefar osv, imens 1 5del er styrke rom... den gamle avdelingen har mye større fokus på styrke, men det er lenger unna der jeg bor :-(

Lenke til kommentar

Hun plasserer beina lengre fremme, men ellers er det den samme øvelsen, ja. Det kan da umulig være bra å fokusere kun på denne øvelsen ved siden av løping. Uansett vil jeg tillate meg å mene at det er en øvelse som ser helt latterlig ut og ikke egner seg på noe annet sted enn soverommet.

Jeg vil tillate meg å mene at jo mindre folk bryr seg om hva som ser teit ut o.l. på trening jo bedre.

Så du har aldri sett noe eller noen på treningssenteret som du synes ser rart, spesielt, morsomt ut, eller liknende?

Uansett vil jeg tillate meg å mene at det er en øvelse som ser helt latterlig ut

Vel, det var ikke rart. Den karen er til å le høyt av.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Hun plasserer beina lengre fremme, men ellers er det den samme øvelsen, ja. Det kan da umulig være bra å fokusere kun på denne øvelsen ved siden av løping. Uansett vil jeg tillate meg å mene at det er en øvelse som ser helt latterlig ut og ikke egner seg på noe annet sted enn soverommet.

Jeg vil tillate meg å mene at jo mindre folk bryr seg om hva som ser teit ut o.l. på trening jo bedre.

Så du har aldri sett noe eller noen på treningssenteret som du synes ser rart, spesielt, morsomt ut, eller liknende?

Jo, det fins speil der, men jeg gjør endel øvelser fordi det er sunt, ikke fordi det ser kult ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...