wingeer Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Haha. Det ser altså så dust ut at jeg ler høyt i skadefryd. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 personlig bynte jeg i ren refleks umiddelbart med tåhev når jeg så det der. Lenke til kommentar
PYN Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Relevant: http://i.imgur.com/oNz77.png 3 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 ^ BS. Hvorfor må det være så dyrt og lage homegym? Koster jo nsten 6,5 lapper for en power rack! Det er 4 stenger av metal som du setter sammen. Hvor dyrt kan det bli. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Normalt å få voldsom verk i skuldre etter dips når jeg aldri har gjort øvelsen før? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Lag det selv. Normalt å få voldsom verk i skuldre etter dips når jeg aldri har gjort øvelsen før? Ikke helt uvanlig, nei. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Temmelig vanlig, vil jeg påstå. Men det kommer an på typen vondt. Jeg ville ikke bekymret meg ennå, prøv et par økter til og sjekk om det bedres. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Det er teknikk involvert i dips. Mange unngår øvinga akkurat fordi dei får problem med skuldrene. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg forstår. Jeg har prøvd to ganger fordi det virker som en god øvelse å ha i programmet. Hvordan bør jeg gå fram for å optimalisere teknikken min i dips? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Såååå. Jeg trener på fitnessxpress på Hasle, helt ok. Tre knebnøyrack, tre benkpressbenker og ca. 6 benker til manualer med rundt 16 hyllemeter med manualer. Fin garderobe. 199,- i måneden. Gjennom jobben har jeg mulighet til å trene på Fresh Fitness på Carl Berner for kun 99,- i måneden, men jeg tok en prøvetime der i dag og senteret er ikke helt på høyden. På minussiden: Litt slitt garderobe. Må ha med lås selv (fx har nøkkelkortlåser). Lite frivektområde. To benkpressbenker og rundt tre benker til manualer. Betonggulv (med sprekker akkurat ved knebøyracket) rundt frivekt- og maskinområdet. Kun ett knebøyrack. Én smithmaskin ved siden av. Folk ser ut til å kun bruke smithmaskinen til knebøy (vil jeg trene et sånt sted?). På plussiden: 100 spenn billigere (jer er en fattig student). Ca. 5-10 minutter kortere vei til senteret. Folk ser ut til å kun bruke smithmaskinen til knebøy (jeg får power racket for meg selv). Wat do? Endret 25. juli 2012 av Broseph Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Har ikke Fresh Fitness 16 års grense? Nuff said for min del Rettelse: De har ikke aldersgrense i det hele tatt, men medlemmer under 15 år må ha følge av voksen.. Endret 25. juli 2012 av Kevlar Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Det er jo bare å overveie om de 100kr er verdt det de fordelene du har nå. Det er jo bare et sted du skal trene, ikke bo. Endret 25. juli 2012 av wingeer Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Teste 1RM i benkpress i dag. Yay or nay? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Sjekk linken PYN la ut... De beina var for små til at kisen ikke har trent de, så selv om det skulle være et køddebilde stemmer det ikke med fysiologien... Endret 25. juli 2012 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Det er jo bare å overveie om de 100kr er verdt det de fordelene du har nå. Selvsagt, men jeg tenkte å høre deres mening også. Velvel. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 dere har det billig! jeg betaler 450kr. senteret har to avdelinger, men der jeg trener så er det ett knebøyrack, EN benk, samt 4 benker til manualer.. det senteret var nytt i januar, å man ser hvor penga ligger for å si det sånn. 4 5deler er til sykler, 3dmøller og maskiner for gamlefar osv, imens 1 5del er styrke rom... den gamle avdelingen har mye større fokus på styrke, men det er lenger unna der jeg bor :-( Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Hun plasserer beina lengre fremme, men ellers er det den samme øvelsen, ja. Det kan da umulig være bra å fokusere kun på denne øvelsen ved siden av løping. Uansett vil jeg tillate meg å mene at det er en øvelse som ser helt latterlig ut og ikke egner seg på noe annet sted enn soverommet. Jeg vil tillate meg å mene at jo mindre folk bryr seg om hva som ser teit ut o.l. på trening jo bedre. Så du har aldri sett noe eller noen på treningssenteret som du synes ser rart, spesielt, morsomt ut, eller liknende? Uansett vil jeg tillate meg å mene at det er en øvelse som ser helt latterlig ut Vel, det var ikke så rart. Den karen er til å le høyt av. Endret 25. juli 2012 av Zarac Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hun plasserer beina lengre fremme, men ellers er det den samme øvelsen, ja. Det kan da umulig være bra å fokusere kun på denne øvelsen ved siden av løping. Uansett vil jeg tillate meg å mene at det er en øvelse som ser helt latterlig ut og ikke egner seg på noe annet sted enn soverommet. Jeg vil tillate meg å mene at jo mindre folk bryr seg om hva som ser teit ut o.l. på trening jo bedre. Så du har aldri sett noe eller noen på treningssenteret som du synes ser rart, spesielt, morsomt ut, eller liknende? Jo, det fins speil der, men jeg gjør endel øvelser fordi det er sunt, ikke fordi det ser kult ut. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Nei, ikke jeg heller, så da har du misforstått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå