Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Ei kjerring jeg ser på treningssenteret ganske ofte gjør alltid det samme. Først løper hun i 30-60 minutter, så legger hun seg ned med hodet på en benk og en vektstang på hoftene. Så løfter hun baken sin opp og ned. Jeg lurer på hvilken side2-artikkel hun har lest.

Haha! :D

Hun kan jo ikke være riktig klok...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant, men fra spøk til revolver:

Jeg har i den siste tiden funnet at skuldrene mine er blitt tynnet ut. Det er liksom mer skinn og bein enn kjøtt, hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg gjør dessa øvelsene hovedsaklig:

Militærpress

Benkpress

Roing

Rev Flyes

Bøyd Roing

Allikevel føler jeg meg tynnere rundt skuldrene enn kjernen. Har noen tips til hva jeg kan gjøre for å utbrodere rutinen?

Lenke til kommentar

Ei kjerring jeg ser på treningssenteret ganske ofte gjør alltid det samme. Først løper hun i 30-60 minutter, så legger hun seg ned med hodet på en benk og en vektstang på hoftene. Så løfter hun baken sin opp og ned. Jeg lurer på hvilken side2-artikkel hun har lest.

Bare for å kommentere jokke-treningen:

Hip Thrust skal da være en meget god øvelse. Og den trener mye gluteus, så kanskje det er denne rumpa du sikler etter til neste sommer? :wee:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Da fikk jeg tatt meg en økt med jogging ute. Rimelig stolt og glad i omtrent 20 sekunder før et insekt prøvde å kvele meg. Men hey! Skal ikke klage; gratis proteiner!

Velkommen til min verden. Flere år siden sist jeg ikke var stappmett etter trening.

Skal jo ikke så mye til før 260px-Ctenomorpha_chronus03.jpg blir mett

• Liker 4
Lenke til kommentar

Da fikk jeg tatt meg en økt med jogging ute. Rimelig stolt og glad i omtrent 20 sekunder før et insekt prøvde å kvele meg. Men hey! Skal ikke klage; gratis proteiner!

Velkommen til min verden. Flere år siden sist jeg ikke var stappmett etter trening.

Skal jo ikke så mye til før 260px-Ctenomorpha_chronus03.jpg blir mett

Øy, jeg snakket ikke om fluer, jeg mente måker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nok hip-thrust. Bra øvelse som aktivering av gluteius før mark/bøy.

Lenke til kommentar

Hip Thrust skal da være en meget god øvelse. Og den trener mye gluteus, så kanskje det er denne rumpa du sikler etter til neste sommer? :wee:

Hun plasserer beina lengre fremme, men ellers er det den samme øvelsen, ja. Det kan da umulig være bra å fokusere kun på denne øvelsen ved siden av løping. Uansett vil jeg tillate meg å mene at det er en øvelse som ser helt latterlig ut og ikke egner seg på noe annet sted enn soverommet.

Lenke til kommentar

Hun plasserer beina lengre fremme, men ellers er det den samme øvelsen, ja. Det kan da umulig være bra å fokusere kun på denne øvelsen ved siden av løping. Uansett vil jeg tillate meg å mene at det er en øvelse som ser helt latterlig ut og ikke egner seg på noe annet sted enn soverommet.

Jeg vil tillate meg å mene at jo mindre folk bryr seg om hva som ser teit ut o.l. på trening jo bedre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gadd endelig å google hva pussypad er, siden det er så mye snakk om det i denne tråden. Søren :blush:

Pussypad er mjukt og fint for ein nybyrjar, men når det byrjar å bli nokre kilo på stanga så har den bortimot ikkje noko effekt lengre. Om noko så kan den ligge meir ustabilt.

Like greit å venne seg til stanga med ein gong.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...