Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Sup, DST? Har oppdatert målene mine for 2012. Hva tror dere?

Tiden har kommet for oppdatering av mål!

Mål for 2012:

-Bli kvitt det som nå enn feiler gluteus/hofte/rygg/lår. Knær er friske nå, så det er jo hvertfall noe positivt her.

-80kg i rykk (har nå 65kg, per mai 2012)

-100kg i støt (har nå 80kg, per mai 2012)

-100kg i benk (har nå 4x4 med 75kg, per juli 2012)

-140kg i nakkebøy (har nå 110kg, per februar 2012)

-170kg i mark (har nå 3x120kg lett, per februar 2012)

-110kg i frontbøy (har nå 95kg, per mai 2012)

-60kg i skulderpress (har nå litt over 50kg, per juni 2012)

-4x4 chins med 10kg (kremt, jobber med 2kg enda)

Betingelse:

Alle målene skal nåes med under 85kg i kroppsvekt.

Ser greie ut de!

110kg i frontbøy er bra om du får til! Jeg klarer ikke få skikkelig teknik i den øvelsen.. Har ikke sjangs til å holde stanga på over 70kg, den bare sklir ned.. :huh:

Selv har jeg som mål (iløpet av kort tid) å dra 200kg i mark på maks 75kg bw. Har dratt 200kg før, men da veide jeg 90kg, så det er mer imponerende å dra det på 75kg imo!

Målet for hele år er :

180kg knebøy (155kg er gammel pers)

220kg mark (200 er gammel pers)

130kg benkpress (115 er gammel pers)

Chins vet jeg ikke om jeg har noen mål i, har kjørt 12x3 med 10kg mellom beina, samt 12x2 med 12,5kg mellom beina. Regner med at jeg går opp litt mot høsten igjen, så da kan jeg nok bare glemme å legge på noe mer vekt hvertfall! :hmm:

Endret av Kjetil_90
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker du på berserkergang - melkesyreteorien nå Doof?

Jessszzzzz.... It simple... And it works :)

I am intrigued. Har du noen lenker?

edit: Du er en sterk jævel Kjetil_90, du må ha noen bra styrkegener i forhold til vekta!

Endret av Kevlar
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tenker du på berserkergang - melkesyreteorien nå Doof?

Jessszzzzz.... It simple... And it works :)

I am intrigued. Har du noen lenker?

edit: Du er en sterk jævel Kjetil_90, du må ha noen bra styrkegener i forhold til vekta!

http://www.fitnessprat.no/f21/berserkergang-mad-aesthetics-protocol-39470/ Men FP er tregt for tida, noe med en serverfuckup elns...

Ligger mye på ergo-log.com om melkesyre og hvor bra det er for kroppen å faktisk nå melkesyrenivåer.

Lenke til kommentar

Hadde en ganske bra dag i går. 5x5 med 95 kg i bøy og 105 kg mark. Ser ut som jeg klarer å nå målet mitt med 110 kg før september med god margin! Var ikke så lenge siden jeg stagnerte på 70 kg, hehe. Har også kommet opp i 47.5 kg i militærpress, men jeg misset på siste sett med 3 repetisjoner.

Noen tips til hvordan jeg kan yte absolutt 100% til neste økt? Hadde også satt stor pris på om noen kunne sett på knebøyen min!

IMG_0307.MOV

Lenke til kommentar

Latsa mine får meg ikke til å rekke bussen hver dag. Kondisen gjør. Forstår ikke denne motviljen mot kardio. Jeg vil ha både et sterkt kardiovaskulært system og funksjonelle og sterke muskler. Det er faktisk viktigere for meg enn å se svær ut ;)

Kondisjonen min skremmer ikke vannet av andre mennesker. Musklene mine gjør det.

Chins vet jeg ikke om jeg har noen mål i, har kjørt 12x3 med 10kg mellom beina, samt 12x2 med 12,5kg mellom beina.

If%20you%20know%20what%20I%20mean..png

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hvis jeg starter med et sånn intensivt "abs exercise program" på 6 minutter og gjør dette to ganger, hver dag og samtidig jogger litt hvor langt tid vil det da ta før jeg kan få synlige abs ? Jeg har litt magefett men om jeg strammer ser jeg på en måte at jeg har magemuskerl synlige da :p

Lenke til kommentar

Hvis jeg starter med et sånn intensivt "abs exercise program" på 6 minutter og gjør dette to ganger, hver dag og samtidig jogger litt hvor langt tid vil det da ta før jeg kan få synlige abs ? Jeg har litt magefett men om jeg strammer ser jeg på en måte at jeg har magemuskerl synlige da :p

Drit i absersises...

Lenke til kommentar

Lol, kostholdet mitt er det ingenting galt med, jeg skal fortsatt spise frokost, lunsj, middag, kanskje kveldsmat iblant. Og noe ekstra i helgene, endre kosthold hva vil det si?

var den jeg egentlig tenkte på, og 6 x2 minutter per dag er en del om man faktisk har gjort noen ting fra man ble født og fram til idag.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...