Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Så til konklusjonen : Er man større enn en annen samtidig som man benker mer = super sterk.

Er man mindre enn en annen, men man drar mer i mark og kjører mer i bøy = svak pingle..

Vet også om flere som er sånn "det er benk som har noe å si da, andre øvelser er bare tull" :huh:

Hahaha. Alle vet at det er bøy som teller, da! Noen ganger også mark. Jeg vil også si at skulderpress er mer styrketest enn benkpress. Bare noen late jævler som fant ut at de ikke orket å stå, og derfor la seg ned på en benk isteden. Tsk, tsk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så til konklusjonen : Er man større enn en annen samtidig som man benker mer = super sterk.

Er man mindre enn en annen, men man drar mer i mark og kjører mer i bøy = svak pingle..

Vet også om flere som er sånn "det er benk som har noe å si da, andre øvelser er bare tull" :huh:

Hahaha. Alle vet at det er bøy som teller, da! Noen ganger også mark. Jeg vil også si at skulderpress er mer styrketest enn benkpress. Bare noen late jævler som fant ut at de ikke orket å stå, og derfor la seg ned på en benk isteden. Tsk, tsk.

Enig med deg. Lite som imponerer meg mer enn noen som tar veldig veldig mye i skulderpress, av den enkle grunn at det er sinnsykt tungt. Knebøy og mark imponerer også, men det er jeg mer "vandt med" selv.

Lenke til kommentar

Den "melk er ikke bra for oss voksne, bare for små barn og kalver" har jeg også hørt endel..

I store deler av verden er jo dette sant. Vi nordeuropeere er stort sett laktosetolerante, men en kineser, for eksempel, vil ofte bli dårlig av å drikke mer enn et glass ren melk.

http://no.wikipedia.org/wiki/Laktoseintoleranse

Jeg vet at dette dreide seg om spesifikke tilfeller der nordmenn sier dette til andre nordmenn, men det er interessant å vite om laktoseintoleranse.

Lenke til kommentar
Jo bedre kondis du har, jo bedre strømmer oksygen i blodet ut til musklene som blir anstrengt.

Hjelper jo lite det når treningen for å få denne kondisen går utover resultatene på selve byggingen.

Mer arbeid for likt resultat.

Jaok....

Han spurte, jeg svarte!

Lenke til kommentar

Latsa mine får meg ikke til å rekke bussen hver dag. Kondisen gjør. Forstår ikke denne motviljen mot kardio. Jeg vil ha både et sterkt kardiovaskulært system og funksjonelle og sterke muskler. Det er faktisk viktigere for meg enn å se svær ut ;)

THIS!

Jeg er ikke homo men noe blir erigert når jeg ser Dwayne Johnson i vill utfoldelse.

Har spilt en del "football, aussie rules" med en del SCHWÆRE australiere og de har like mye fokus på kondis som på styrke. De drar mer damer enn boleguttene på byen i tillegg, så NOE må det jo ha å si ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Herregud da, selvfølgelig går ikke det ut over styrketreningen.. Det er et negativt kaloritall i regnestykket, og ikke stort mer. Det er da ingen som egentlig snakket om kardio før Anaio begynte å småsutre, derimot var temaet kardio som oppvarming, som jeg forøvrig er helt enig i kan gå ut over styrkeøkta for de som tror 15 min på 12 km/t mølle må til for å bli "varm".

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Oppvarming på sykkel i fem rolige minutter for så å spurte til man ikke klarer mer (40-45 sekunder på maks pedal med mye motstand) er etter sigende positivt for testosteronproduksjonen.

Jeg føler ihvertfall at jeg drar gjennom øktene lettere med denne metoden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...