TheNarsissist Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 If you know what i mean;) 2 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 If you know what i mean;) Not really, no. 4 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Bestemor sier akkurat det samme hver gang jeg drar på besøk! Endret 22. juli 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Er så jævlig latterlig det der. Hos dere menn er det supert når dere trener, spiser sunt og gainer. Som kvinne derimot, blir man bombardert med hvor tynn/anorektisk/besatt/"spiser du noe?"/lite kvinnelig/usunt det er. Jeg blir fanden så forbannet. Ta stort forbehold om at jeg ikke snakker om noen spesielle personer eller mener det ikke er lov til å fortelle om tydelig fremgang, men hvordan situasjonen ofte er for jenter som bygger. Siden temaet er oppe kan jeg like gjerne ventilere det litt. Jeg kan gladelig innrømme at jeg er sjalu fordi dere menn møter så mye mer motivasjon i samfunnet. Dere ha stor creds for å klare å få til synlige endringer though, nuffin's better! Endret 22. juli 2012 av Anaio 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Jeg sitter med et inntrykk av at slike meninger (edit: let me rephrase that) Jeg VET at slike meninger blir ytret av individer som ikke har peiling. Sånn som igår satt jeg på fest og måtte forsvare meg om at jeg ikke boler!Var blant annet en dame som mente at om 10 år kom kroppen min til å være helt ødelagt pga jeg utsetter kroppen for så enorme belastninger Folk får et kritisk blikk til deg med en gang du tar et tak i livet og gjør fremskritt når det gjelder helse og/eller kosthold. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt: "Du vet at melk egentlig er for kalver?" Neste gang skal jeg svare : "Du vet at den sæden du svelger egentlig er for å lage unger?" Dette er bare mitt synspunkt, men det er kanskje derfor treningsfolk og miljøene di " vanker i" blir sett på som lukket pga. utenforstående spyr rundt seg med vissvass når di ser en trent kvinne/mann. Bestemor sier akkurat det samme hver gang jeg drar på besøk! Men det er jo fordi du er feit Endret 22. juli 2012 av Corey 6 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Flytter om få uker til Oslo, og da til vestkanten. Jeg skal komme i gang rimelig fort med trening og skal derfor begynne på et studio med ålreit pris, beliggenhet, størrelse, utvalg av apparater/manualer og hygiene. Er det noen som har et forslag? Googlet meg fram til at SiO hadde et tilbud. Noe å si på dette? Endret 22. juli 2012 av ryc Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Er så jævlig latterlig det der. Hos dere menn er det supert når dere trener, spiser sunt og gainer. Som kvinne derimot, blir man bombardert med hvor tynn/anorektisk/besatt/"spiser du noe?"/lite kvinnelig/usunt det er. Jeg blir fanden så forbannet. Ta stort forbehold om at jeg ikke snakker om noen spesielle personer eller mener det ikke er lov til å fortelle om tydelig fremgang, men hvordan situasjonen ofte er for jenter som bygger. Siden temaet er oppe kan jeg like gjerne ventilere det litt. Jeg kan gladelig innrømme at jeg er sjalu fordi dere menn møter så mye mer motivasjon i samfunnet. Dere ha stor creds for å klare å få til synlige endringer though, nuffin's better! Om noe fortjener jenter som bygger større respekt enn menn. Med tanke på at dere har 1/10 av testosteronproduksjonen som menn har. Det sagt, "ignorance is not an excuse". Synd at det er så få som forstår det. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 It's all about confidence! Hvem faen bryr seg om andres meninger om din kropp og hva du velger å gjøre med den? Brødskivenorge er på vei ned, og godt er det! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hørt: "Du vet at melk egentlig er for kalver?" Svar: "Du vet at ost, yoghurt, smør, fløte osv. er laget av melk?" 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Den "melk er ikke bra for oss voksne, bare for små barn og kalver" har jeg også hørt endel.. Edit: Har en kamerat som også trener endel. Han veier 90kg er ca 1.90 høy, har helt drøyt bra gener osv. Armene hans er stoore. Men, han er en gedigen skrytepave. Han spurte meg i går om hvorfor jeg har gått fra 90kg til 74 som jeg ligger på nå, også sa jeg "hvorfor ikke? jeg har mye mindre fett på kroppen nå, føler meg bedre pluss at jeg er like sterk som jeg var da!" Han- "like svak som du var mener du vel..." Da svarte jeg med "haha, jeg drar mye mer enn deg i mark, jeg tar også mye mer enn deg i bøy" ... fikk ikke noe svar på den gitt Han kjører serier på 5x5 på 120kg i benken, så han er "veldig" sterk i benkpress i forhold til meg. Men i øvelser som bøy og mark så er han ikke i nærheten. Så til konklusjonen : Er man større enn en annen samtidig som man benker mer = super sterk. Er man mindre enn en annen, men man drar mer i mark og kjører mer i bøy = svak pingle.. Vet også om flere som er sånn "det er benk som har noe å si da, andre øvelser er bare tull" Endret 22. juli 2012 av Kjetil_90 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Sup, DST? Har oppdatert målene mine for 2012. Hva tror dere? Tiden har kommet for oppdatering av mål! Mål for 2012: -Bli kvitt det som nå enn feiler gluteus/hofte/rygg/lår. Knær er friske nå, så det er jo hvertfall noe positivt her. -80kg i rykk (har nå 65kg, per mai 2012) -100kg i støt (har nå 80kg, per mai 2012) -100kg i benk (har nå 4x4 med 75kg, per juli 2012) -140kg i nakkebøy (har nå 110kg, per februar 2012) -170kg i mark (har nå 3x120kg lett, per februar 2012) -110kg i frontbøy (har nå 95kg, per mai 2012) -60kg i skulderpress (har nå litt over 50kg, per juni 2012) -4x4 chins med 10kg (kremt, jobber med 2kg enda) Betingelse: Alle målene skal nåes med under 85kg i kroppsvekt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Har ikke peiling på hvor mange jeg kjenner som nekter å drikke melk fordi "de er voksen og kun barn trenger melk". En av dem slet med hyppig krampe i fotbladet så jeg ba han drikker mer melk pga. kalsium. Han har ikke kjøpt en pakke melk på 3-4 år, men betaler 500 i måneden eller noe sånt for 3 typer kalsiumerstattning. Vi burde fjerne barnesikringen på Salmiak og sånt for å luke slike utskudd ut så fort som mulig. Tro meg, the human race will prosper. With good bone structure too. 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 If you know what i mean;) Først nå skjønte jeg hva du mente.. Du er syk i hodet. SYK i hodet, sier jeg deg. 1 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 On topic: Har også fått bedre resultater av og droppe løping/roing/sykling som oppvarming. Har dog vurdert å begynne med 10-15 min kardio etter øktene. Noen synspunkter på det? Det varierer vist for alle, kva som er bedre:) Eg bruker å droppe jogging før trening av å til, men merka at eg tar litt mindre då. Etter trening så går det heilt fint å jogge. Ikkje like effektivt, siden pulsen din kommer til å gå veldig høgt opp med ein gong, men bedre enn ingenting. Om du har tid/mulegheit, så er det bedre i så fall å jogge på dager du ikkje trener styrke eller evt 15-30min med jogging på morganen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 Så til konklusjonen : Er man større enn en annen samtidig som man benker mer = super sterk. Er man mindre enn en annen, men man drar mer i mark og kjører mer i bøy = svak pingle.. Vet også om flere som er sånn "det er benk som har noe å si da, andre øvelser er bare tull" Uff, er sånn på senteret der jeg trener også. Det folk går og skryter av, er hvor mye de benker. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Hadde med meg en flaske med saft her om dagen. Fun Bringebær eller noe. Var flere ganger jeg ble spurt om hva jeg hadde i den flaska. "Rødsprit!". Fikk noen rare blikk Dette er bare et forslag altså... Endret 22. juli 2012 av Doofenschmitz 2 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 If you know what i mean;) Først nå skjønte jeg hva du mente.. Du er syk i hodet. SYK i hodet, sier jeg deg. Opplys folket da, mann! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) If you know what i mean;) Først nå skjønte jeg hva du mente.. Du er syk i hodet. SYK i hodet, sier jeg deg. Opplys folket da, mann! Hahahahahahhaa http://www.youtube.com/watch?v=gk3Dt9HVDac Endret 22. juli 2012 av Doofenschmitz 3 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 If you know what i mean;) Først nå skjønte jeg hva du mente.. Du er syk i hodet. SYK i hodet, sier jeg deg. Opplys folket da, mann! Hahahahahahhaa http://www.youtube.com/watch?v=gk3Dt9HVDac Hahaha! Det faktum at du forstod hva han mente sier like mye om ditt syke sinn! Herrlich! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Hahahahahahhaa Hahaha! Det faktum at du forstod hva han mente sier like mye om ditt syke sinn! Herrlich! Hva annet forventer du av en mann fra innavl-land? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå