Swafty Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Er det noen her som vet om det er "farlig" å drikke flere mnd gammel tran? Så lenge det er innenfør datoen som er på flaska går det jo greit, og hvis flaska er åpnet må den ha vært i kjøleskapet Jeg har drukket av en tran som har vært utgått på dato i ca seks mnd, i tillegg har den stått i romtemperatur. Jeg har altså drukket av den flere ganer siden jeg trudde den var fin helt til jeg smakte på den istad. Kanskje det er grunnen til at jeg har hatt helvetes vondt i hodet til tider..? Ville ikke drukket den nei Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Hva har jeg begitt meg ut på. Er igang igjen med helmelk og et forsøk på et ordnet kosthold. Jeg skal faen meg tilbake til der jeg var før jeg smadret hånda. Gidder ikke det pisset her 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Hva har jeg begitt meg ut på. Er igang igjen med helmelk og et forsøk på et ordnet kosthold. Jeg skal faen meg tilbake til der jeg var før jeg smadret hånda. Gidder ikke det pisset her Hva skjedde, og hva har skjedd med deg? Er du blitt tynn? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Hva har jeg begitt meg ut på. Er igang igjen med helmelk og et forsøk på et ordnet kosthold. Jeg skal faen meg tilbake til der jeg var før jeg smadret hånda. Gidder ikke det pisset her Helmelk er norsk for gainz! 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Hva har jeg begitt meg ut på. Er igang igjen med helmelk og et forsøk på et ordnet kosthold. Jeg skal faen meg tilbake til der jeg var før jeg smadret hånda. Gidder ikke det pisset her Hva skjedde, og hva har skjedd med deg? Er du blitt tynn? Knakk opp femte metakarp ganske greit i februar en gang, og kunne ikke trene stort på 1,5-2mnd, i tillegg til at alt ble et ork. Så det ble kjipt kosthold siden jeg ikke gadd å lage ordentlig mat, da det er overraskende vanskelig å gjøre basic ting som å åpne ting med skrukork, skjære kjøtt osv uten fungerende hånd. Så jeg droppet noen kg i vekt, og droppet maange kg i knebøy. Gikk fra å trene med 107,5kg 5x5 i bøy f.eks, til å synes 5x5 98 er tungt nå. Drit. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Droppe 10 kg i bøy er da ingenting, det kommer opp i en fei. 4 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Nå har jeg jo trent noen måneder etter det da, og økt endel.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Er det noen her som vet om det er "farlig" å drikke flere mnd gammel tran? Så lenge det er innenfør datoen som er på flaska går det jo greit, og hvis flaska er åpnet må den ha vært i kjøleskapet Jeg har drukket av en tran som har vært utgått på dato i ca seks mnd, i tillegg har den stått i romtemperatur. Jeg har altså drukket av den flere ganer siden jeg trudde den var fin helt til jeg smakte på den istad. Kanskje det er grunnen til at jeg har hatt helvetes vondt i hodet til tider..? Du kommer nok til å dø. Jeg lurer på om noen har forslag til sunn og næringsrik mat med en pris som er overkommelig for en fattig student? Jeg skal som nevnt studere i Bergen, så svenskehandel er uaktuelt. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Er det noen her som vet om det er "farlig" å drikke flere mnd gammel tran? Så lenge det er innenfør datoen som er på flaska går det jo greit, og hvis flaska er åpnet må den ha vært i kjøleskapet Jeg har drukket av en tran som har vært utgått på dato i ca seks mnd, i tillegg har den stått i romtemperatur. Jeg har altså drukket av den flere ganer siden jeg trudde den var fin helt til jeg smakte på den istad. Kanskje det er grunnen til at jeg har hatt helvetes vondt i hodet til tider..? Du kommer nok til å dø. Jeg lurer på om noen har forslag til sunn og næringsrik mat med en pris som er overkommelig for en fattig student? Jeg skal som nevnt studere i Bergen, så svenskehandel er uaktuelt. Kyllingkjøttdeig kan du jo bruke som basis. Du kan ha fullkornsris, gode grønnsaker, sauser osv til. Du kan også kjøpe ris, kylling osv i store kvanta for å spare penger. Om du liker fisk trenger du bare en fiskestang osv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Dette er siste nytt om forskning på protein Mens mange lenge har hevdet at det er nødvendig med 3-400 gram protein om dagen, viser ny forskning at dette ikke stemmer. Børge Fagerli er mannen som forklarer deg hvorfor. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg holder meg på minimum 120g (ca 1.6g pr kg) og sjelden mer enn 180g om dagen. 3-400 høres drøyt mye ut. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Hva har jeg begitt meg ut på. Er igang igjen med helmelk og et forsøk på et ordnet kosthold. Jeg skal faen meg tilbake til der jeg var før jeg smadret hånda. Gidder ikke det pisset her Hva skjedde, og hva har skjedd med deg? Er du blitt tynn? Knakk opp femte metakarp ganske greit i februar en gang, og kunne ikke trene stort på 1,5-2mnd, i tillegg til at alt ble et ork. Så det ble kjipt kosthold siden jeg ikke gadd å lage ordentlig mat, da det er overraskende vanskelig å gjøre basic ting som å åpne ting med skrukork, skjære kjøtt osv uten fungerende hånd. Så jeg droppet noen kg i vekt, og droppet maange kg i knebøy. Gikk fra å trene med 107,5kg 5x5 i bøy f.eks, til å synes 5x5 98 er tungt nå. Drit. Tenk hvordan det føltes å være nærmest sengeliggende ett år med borreliose før det ble oppdaget hva det var, og ett år med opptrening og rehabilitering før jeg klarte å gå til bussen (!). Ti kilo mindre i knebøy er ingenting i det lange løp. Du har hele livet! Man møter alltid hindringer - men man kommer seg tilbake til der man var og enda høyere Endret 21. juli 2012 av Anaio 3 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Tenk hvordan det føltes å være nærmest sengeliggende ett år med borreliose før det ble oppdaget hva det var, og ett år med opptrening og rehabilitering før jeg klarte å gå til bussen (!). Ti kilo mindre i knebøy er ingenting i det lange løp. Du har hele livet! Man møter alltid hindringer - men man kommer seg tilbake til der man var og enda høyere THIS! 3 Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Du kommer nok til å dø. Jeg lurer på om noen har forslag til sunn og næringsrik mat med en pris som er overkommelig for en fattig student? Jeg skal som nevnt studere i Bergen, så svenskehandel er uaktuelt. Går vgs., men bor for meg selv siden pendleturen hjemmefra til skolen er veldig lang. Og rimelige proteiner det har gått mye av er strimlet svinekjøtt (rimelig fra butikkens egne merker), kyllingkjøttdeig, kilosposer med kyllingfilet, torskefilet i blokk, sei- og laksefilet. Enkelt, sunt og godt. De mest populære matrettene har blitt wok, taco (eget krydder, mager kesam osv - lefsene er syndebukken her), ovnsbakt kylling/fisk med enkelt tilbehør. Om du ikke får tilbudsaviser der du kommer til å bo, følg med på: sparebloggen! (om tilbudene gjelder i Bergen, vel og merke) Endret 21. juli 2012 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 Dette er siste nytt om forskning på protein Mens mange lenge har hevdet at det er nødvendig med 3-400 gram protein om dagen, viser ny forskning at dette ikke stemmer. Børge Fagerli er mannen som forklarer deg hvorfor. Så det.. Interessant. Men som Kjetil sier, det går veldig veldig sjelden ned 400 gram protein på en dag hos meg.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg lurer på om noen har forslag til sunn og næringsrik mat med en pris som er overkommelig for en fattig student? Jeg skal som nevnt studere i Bergen, så svenskehandel er uaktuelt. Kyllingkjøttdeig kan du jo bruke som basis. Du kan ha fullkornsris, gode grønnsaker, sauser osv til. Du kan også kjøpe ris, kylling osv i store kvanta for å spare penger. Om du liker fisk trenger du bare en fiskestang osv. Jeg lurer på om noen har forslag til sunn og næringsrik mat med en pris som er overkommelig for en fattig student? Jeg skal som nevnt studere i Bergen, så svenskehandel er uaktuelt. Går vgs., men bor for meg selv siden pendleturen hjemmefra til skolen er veldig lang. Og rimelige proteiner det har gått mye av er strimlet svinekjøtt (rimelig fra butikkens egne merker), kyllingkjøttdeig, kilosposer med kyllingfilet, torskefilet i blokk, sei- og laksefilet. Enkelt, sunt og godt. De mest populære matrettene har blitt wok, taco (eget krydder, mager kesam osv - lefsene er syndebukken her), ovnsbakt kylling/fisk med enkelt tilbehør. Om du ikke får tilbudsaviser der du kommer til å bo, følg med på: sparebloggen! (om tilbudene gjelder i Bergen, vel og merke) Takk for svar. Har alle de store butikkjedene slike billige merker? Hvis jeg ikke tar helt feil, er det en liten Ica like ved hybelen min. Jeg har ikke fiskestang, men jeg kan jo eventuelt svømme ut i fjorden og fange fisken med hendene mine. Lenke til kommentar
Martinsson Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Jack3d er mye bedre Kan du si noe om hvorfor jack3d er bedre? På fitnessbloggen.no så var det mange som sa at jack3d ikke var så bra lenger siden det var ett litt eldre produkt enn de nyere. Og flere steder på nettet så har assault fått bedre "score" http://tweakfit.com/...out-supplements http://www.bestcover...kout-supplement bare min erfaring... jack3d gir mer energi Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Hvor får jeg tak i jack3d? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Begynner å bli vanskelig å få tak i. Blitt ulovlig i USA, og Sverige får man heller ikke tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå