wingeer Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 Får bli i morgen heller. Døgnet har ikke mange nok timer og alt det der. Nå må du ta 150 for å veie opp for tapt gainz. Når jeg tar glutebridge merker jeg ubehag i korsryggen. Har fått både pt og andre kloke folk til å se over teknikken, og den er helt fin (pt'en kjente faktisk på musklene når jeg gjorde øvelsen - og den utføres riktig). Kan det være knebøyen som er synderen, men at jeg kun merker det under glutebridgen? Teknikken er fin i knebøy også, men det er selvsagt mulig jeg "svikter" litt på de siste repsa. Har førøvrig knekt halebeinet twice hvis det skulle være av relevans for korsryggsmerter. Ellers er det vel bare ryggheven som går direkte på korsryggen. Og mark, men pga. skade løfter jeg høyrep-lavvekt på den forløpig og jeg tviler dermed på at det er synderen. Vanskelig å vite. Prøv å eliminer noen øvelser å se hva som skjer. Ellers kan det være lurt å tøye. Kan godt være du er stiv. Evt. triggerpunkter i gluteus-området. Kjøp deg en lacrosseball og nyt smertehelvetet. 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 Noen som har tips til en muskelkrem som funker bra for nakken og skuldrene? reagerer ganske kraftig på tigerbalsam, har fått meg en liten skadegitt! Jeg har brukt slike korn-sekker (??) som man varmer i mikroen når jeg har nakkesmerter. Det funker ballefint for meg! Kjærringråd approved! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Man hører ofte om at spillere ikke får lov til å få besøk av koner/kjærester på hotellrommet under diverse sportsmesterskap. Tar man den følgende studien fra 2003 i betraktning kan man forstå hvorfor: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12659241?dopt=Abstract Ved å google-søk på "abstinence" og "testosterone" kan man enkelt finne andre studier som konkluderer med det samme. Hvor mye hensyn burde man ta til dette? At man kan oppnå ca. 50% mer testosteron vha. sexual abstinence ila. 7 dager, i forhold til en person som ikke er sexual abstinent, må vel ha en signifikant impact på treningsutbytte? Noen her som tar hensyn til dette? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Er du rar? Om man ikke drar over fruen minst en gang om dagen går det galt... Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Ja, en gang om dagen er bra. Holder for oss i det lange løp. For et par sider tilbake var det en diskusjon om knebøy og hvor dype de bør være for både full muskelaktivering og å beskytte kneene. Vet noen hvorfor syklister har fokus på noe som knapt kan kalles kvartbøy? Er det kun fordi de skal trene den bevegelsesbanen som brukes på sykkelen? En muskel kjenner da ikke forskjell om den trenes på 60% eller 80% av dens bane (spekter? finner ikke det rette ordet...). Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Ja, en gang om dagen er bra. Holder for oss i det lange løp. For et par sider tilbake var det en diskusjon om knebøy og hvor dype de bør være for både full muskelaktivering og å beskytte kneene. Vet noen hvorfor syklister har fokus på noe som knapt kan kalles kvartbøy? Er det kun fordi de skal trene den bevegelsesbanen som brukes på sykkelen? En muskel kjenner da ikke forskjell om den trenes på 60% eller 80% av dens bane (spekter? finner ikke det rette ordet...). De fleste tror nok at å gå dypere enn 90 grader gjør at knærne dine spretter ut og at menisken din revner der og da. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 De fleste tror nok at å gå dypere enn 90 grader gjør at knærne dine spretter ut og at menisken din revner der og da. Men kan det bare være basert en misforståelse da? Er alle syklister (og deres trenere) i verden så kunnskapsløse? Nekter å tro det. Jeg ser bare ikke grunnen til at de trener slik. Hva har det å si for muskelene i lår/sete at man trener mer enn den banen man trenger i en idrett? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Er vel ikke direkte snakk om å være kunnskapsløse. De har vel lest noen artikler som støtter opp under dette, også nekter de å ta den lille risikoen som kan følge med dypere knebøy. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Forsidejakten Bare jeg som synes jeg ser tydelig photoshop klipping på alle deltagerene?? Ser jo ikke naturlige ut noen av de midjene.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Er vel ikke direkte snakk om å være kunnskapsløse. De har vel lest noen artikler som støtter opp under dette, også nekter de å ta den lille risikoen som kan følge med dypere knebøy. Trodde det var opplest og vedtatt i denne tråden at syklister tar kvartbøy pga di mister eksplosivitet av og trene a2g og paralell. Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Er det noen her som vet om det er "farlig" å drikke flere mnd gammel tran? Den harskner jo etterhvert, så det er jo ikke akkurat bra eller digg. Er vel ikke direkte snakk om å være kunnskapsløse. De har vel lest noen artikler som støtter opp under dette, også nekter de å ta den lille risikoen som kan følge med dypere knebøy. Trodde det var opplest og vedtatt i denne tråden at syklister tar kvartbøy pga di mister eksplosivitet av og trene a2g og paralell. Hæ? Er du seriøs nå, eller er det ironi som jeg ikke forstår? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Er det noen her som vet om det er "farlig" å drikke flere mnd gammel tran? Ville ikke drukket tran om jeg fikk betalt for det... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 http://www.dagbladet.no/2012/07/20/tema/klikk/helse/mat/22609973/ Hvor IDIOT er journalisten? Syns du det er dobbelt så godt med et fettrikt kjøttstykke som en mager variant er det kanskje verdt det, så får du heller begrense mengden litt. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 "Saken ble opprinnelig skrevet av Kvinneguiden" hoho 4 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Er det noen her som vet om det er "farlig" å drikke flere mnd gammel tran? Den harskner jo etterhvert, så det er jo ikke akkurat bra eller digg. Er vel ikke direkte snakk om å være kunnskapsløse. De har vel lest noen artikler som støtter opp under dette, også nekter de å ta den lille risikoen som kan følge med dypere knebøy. Trodde det var opplest og vedtatt i denne tråden at syklister tar kvartbøy pga di mister eksplosivitet av og trene a2g og paralell. Hæ? Er du seriøs nå, eller er det ironi som jeg ikke forstår? Nei, var en lengre diskusjon mange sider bakover ang. syklister og hvorfor di tar kvartbøy. Synes å erindre at det hadde med at di vil kun trene eksplosive muskler i framre del av låret, derfor kvartbøy. On another note: Fy faen så gullfin denne fyren her! Ler meg halvt ihjel! Endret 20. juli 2012 av Corey Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Forsidejakten Bare jeg som synes jeg ser tydelig photoshop klipping på alle deltagerene?? Ser jo ikke naturlige ut noen av de midjene.. Ja det der var vilt sykt ass!!! Er jo ingen som faktisk ser slik ut i det hele tatt.... 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Nei, var en lengre diskusjon mange sider bakover ang. syklister og hvorfor di tar kvartbøy. Synes å erindre at det hadde med at di vil kun trene eksplosive muskler i framre del av låret, derfor kvartbøy. On another note: Fy faen så gullfin denne fyren her! Ler meg halvt ihjel! Åh, den har jeg ikke sett. Uansett er det ikke helt rett. Dype knebøy hvor en går sakte ned og så fort en klarer opp vil bygge en enorm eksplosiv kraft. Bare se på oly-løfterene. Og, ja. Frank Yang er bitchin' crazeeeeeh. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Er det noen her som vet om det er "farlig" å drikke flere mnd gammel tran? Så lenge det er innenfør datoen som er på flaska går det jo greit, og hvis flaska er åpnet må den ha vært i kjøleskapet Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå