Mr. Lurk Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Noen som vet om noen "hardcore" treningsstudioer nær elvebakken vgs? lei av elixia, kan ikke bråke Lenke til kommentar
magb Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Du kan jo nesten kaste stein til Haralds Gym! Ikke er der spesielt langt til 24 fittness heller (Karl johans gate) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hvilken type bråk er det snakk om? Slippe vektene ned i gulvet eller stønne som besatt selv under oppvarmingen? Kom nettopp til å tenke på en fyr jeg så på senteret mitt. Han var kledd i wife-beater og etter noe som jeg tror var et rekordforsøk går han rett bort til speilet, hamrer seg selv på brystet samtidig som han brøler mot speilbildet sitt Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Sånn når jeg er ferdig benk må jeg senke den rolig inn på stativet, slowass ned på mark. Når jeg er ferdig med benpress blir det en ny rep fordi ellers smeller det med låsene Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Noen som har tips til en muskelkrem som funker bra for nakken og skuldrene? reagerer ganske kraftig på tigerbalsam, har fått meg en liten skadegitt! Hva er bruket da? Ibumetin kan du få kjøpt på apoteket. Smertestillende og betennelsesdempende riktignok. 140kg knebøy i morgen, 3*5. Gruer meg som faen! Nice! Det er imponerende. Bra jobba, mann! Tips til hvordan man kan effektivisere militærpress best mulig? Tenkte på hvordan man skal stå, teknikk etc. Liten svikt i knærne, stram opp kjernen og press rett opp forbi hodet. Kan hjelpe å se litt oppover. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Tips til hvordan man kan effektivisere militærpress best mulig? Tenkte på hvordan man skal stå, teknikk etc. Tenk på og få albuene under stanga (sett fra siden) og press i en skrå-bane bakover, stram gluteus, beina, og magen for og holde spennet, kjør stanga så nærme ansiktet som mulig, og skyv brystet fram når stanga nærmer seg ansiktet. Hvordan du står har ikke så mye og si, du skal ikke bruke beina uansett, så stå slikk som du står mest stødig. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Du kan jo nesten kaste stein til Haralds Gym! Ikke er der spesielt langt til 24 fittness heller (Karl johans gate) Bor hjemme og mamma betaler for studio. Fikk Kraftig nei.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 EVO på grunerløkka (ganske langt ned i thv. meyers gate) vil jeg tro du kan bråke på. Har brukt EVO andre steder, ikke på løkka, men jeg var veldig fornøyd. Evt. har du noe som heter Actic Gym rett ved røde kors-bygget. Samme side av trikkelinjene som røde kors, men andre sida av gata. Aldri vært der, men sett inn vinduene og det er en del sterke folk der i alle fall Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg blir mer og mer usikker på utførelsen min av knebøy og markløft jo mer jeg putter på stanga. Hva skal jeg gjøre? Er på uke 9 av SL 5x5 og som sagt føler jeg meg litt utrygg på øvelsene. Hva burde jeg gjøre? Har også merket at jeg er utrolig sliten når jeg kommer til markløft. Til og meg oppvarmingen føler jeg meg som en krøppling. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Få det sjekka ut. Det er ikke vits i å ødelegge deg selv med mer vekt enn nødvendig. Spis mer. Markløft og knebøy skal være tungt. Oppvarmingen bør gå greit. Ta i verste fall en pause. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg blir mer og mer usikker på utførelsen min av knebøy og markløft jo mer jeg putter på stanga. Hva skal jeg gjøre? Er på uke 9 av SL 5x5 og som sagt føler jeg meg litt utrygg på øvelsene. Hva burde jeg gjøre? Har også merket at jeg er utrolig sliten når jeg kommer til markløft. Til og meg oppvarmingen føler jeg meg som en krøppling. Markløft skal være veldig tungt. Jeg brukte helt feil teknikk i de første 2-3 ukene mine, og når jeg fikk ordnet teknikken min løftet jeg 50% mer. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Da er det klart at jeg skal krysse landet vårt og flytte til Bergen om tre uker. Som student ved NHH får jeg medlemskap på SiB sine treningssentre for 890 kroner i semesteret. Hvilke av disse treningssentrene er å anbefale? http://www.sib.no/no/bolig/no/trening/temp/treningssentre Lenke til kommentar
discostu Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Du kan jo nesten kaste stein til Haralds Gym! Ikke er der spesielt langt til 24 fittness heller (Karl johans gate) Bor hjemme og mamma betaler for studio. Fikk Kraftig nei.. Hvorfor nei? Ta deg en prøvetime på haralds så ser man at det ikke er så ille som folk snakker om... Jeg digger stedet og har trent der ca ett år nå. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 En ting jeg har lurt litt på, men tror egentlig svaret etter hva jeg har lest rundt er ja. Når man skal ha i seg 2-2,5g proteiner per kg/kroppsvekt (jeg pleier å si minimum 200g per dag og veier 80kg-ish) regner man med proteinene fra crap som brød, havregryn, pasta og annet skit som ikke er proteinkilder? Eller er de uegnet og man regner kun proteinene fra rene proteinkilder? Er vel noe med aminosyrene fra rene kilder supplerer de crappy kildene slik at man kan nytte seg av alt? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Det er klart man regner med proteiner fra brod og lignende. Hvorfor skulle man ikke det? Det blir som aa ikke regne med stanga du lofter fordi det er "ikke en vekt". 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Det er kanskje ikke proteinene fra "proteinene fra crap som brød, havregryn, pasta og annet skit" som drar toget, men du kan ta deg fan på at de er med på turen... Diett.no er ok å bruke i så måte... Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Folk her som spiser nøtter? Hva slags nøtter spiser dere og hvor mye? Har lest litt rundt omkring at folk er redde for selen-forgiftning og slikt... Vet ikke hva jeg skal tro Lenke til kommentar
Akse Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Trør i meg mye nøtter ja. Synes first price sin nøttemix er fin siden den er usaltet. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Spiser det hver dag og lever enda. En neve valnøtter og en neve mandler på havregrøten. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Valnøtter og peanøtter med skal stort sett kvar dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå