Skosåle Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Damn! Du var mjuk! Har ikke sjangs til å holde meg så rett når jeg går så langt ned. Creeedz Lenke til kommentar
magb Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Samme her, ikke i nærheten av å klare å utføre ett slikt løft. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Neon her som spiser hvalbiff? Næringsinnholdet er sykt nice! 23g protein og 116kcal pr 100g. Også smaker det biff! Seifilet er vel hakket bedre men, det smaker ikke så digg som hvalbiff. 63kcal (mener jeg å huske) og 17g protein pr 100g. Deffemat! Hvalbiff er helt fantastisk godt, synd det er så dyrt om man kjøper det i butikk Torsk er heller ikke så ille, og smaker mye bedre enn sei. Prøv ovnsbakt torsk med litt pesto, og kesam som "saus". Yummy Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Damn! Du var mjuk! Har ikke sjangs til å holde meg så rett når jeg går så langt ned. Creeedz Samme her, ikke i nærheten av å klare å utføre ett slikt løft. Da har dere bare ikke tøyd nok, dere stive pirater. Nesten alle kan klare det. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Klare, ja? Men å tøye er smertefult og kjedelig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Det blir ein prioriteringssak. Har og ein del med teknikk å gjere. Dei med brei beinstilling vil ikkje kome like langt ned uansett. Eg har ikkje noko behov for å gå lengre ned enn nødvendig. Akkurat no er knebøy bytt ut med beinpress, det er ganske chill. 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Klare, ja? Men å tøye er smertefult og kjedelig. Å makse i knebøy er ikke akkurat velbehag og silkeseng det heller. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Klare, ja? Men å tøye er smertefult og kjedelig. Å makse i knebøy er ikke akkurat velbehag og silkeseng det heller. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Kjetil_90: Thx Tøying er kanskje kjedelig og smått vondt. Men enda vondere er det med skader, og det er også mye mer kjedelig. Endret 17. juli 2012 av joakimz Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 smått vondt Hah! Morsommen. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 ZOMG! Jeg kom nettopp hjem fra gymmen, så var det seriøst ei dame som rodde slik som dette: http://www.youtube.com/watch?v=iZUK1EIQ9r0 Det beste var at det faktisk var folk som gikk rundt henne å bare "wtf?" 2 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Hva i huleste er det som skjer med meg? Siden jeg kom hjem på ferie (fredag) har jeg vært ustoppelig sulten. Tankene om å gå i kaloriunderskudd kan jeg bare glemme, og jeg vil tippe på at jeg får 1000-1500 ekstra kalorier i ren mat. I tillegg kommer et ekstremt søtsug/saltsug/brussug (som jeg prøver å dempe til et minimum). Jeg trener nå daglig i allefall, men innser at med det matinntaket jeg har for dagene burde jeg bytte ut løping med tung styrke. Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Hva i huleste er det som skjer med meg? Siden jeg kom hjem på ferie (fredag) har jeg vært ustoppelig sulten. Tankene om å gå i kaloriunderskudd kan jeg bare glemme, og jeg vil tippe på at jeg får 1000-1500 ekstra kalorier i ren mat. I tillegg kommer et ekstremt søtsug/saltsug/brussug (som jeg prøver å dempe til et minimum). Jeg trener nå daglig i allefall, men innser at med det matinntaket jeg har for dagene burde jeg bytte ut løping med tung styrke. Har slike perioder selv. Pleier å lytte til kroppen og spise så mye ren mat den ønsker, eventuelt tørket frukt dersom jeg er veldig søtsugen. Som oftest går det over i løpet av 4-6 dager, ikke pleier jeg å gå opp i vekt heller, så det plager meg i grunnen ikke. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Hva i huleste er det som skjer med meg? Siden jeg kom hjem på ferie (fredag) har jeg vært ustoppelig sulten. Tankene om å gå i kaloriunderskudd kan jeg bare glemme, og jeg vil tippe på at jeg får 1000-1500 ekstra kalorier i ren mat. I tillegg kommer et ekstremt søtsug/saltsug/brussug (som jeg prøver å dempe til et minimum). Jeg trener nå daglig i allefall, men innser at med det matinntaket jeg har for dagene burde jeg bytte ut løping med tung styrke. Om jeg skjøner deg rett prøver du å gå ned i vekt? Spis mer ren mat med masse proteiner (egg, kylling, rent kjøtt, skyr) og frukt, så skal du se du blir mett. Søtsuget er forferdelig når det er der, men det forsvinner litt og litt dess lengre du går med lavt sukkerinntak (ikke basert på forskning, men på egne erfaringer). Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg tar vanligvis benkpress med stang og skråbenk med manualer. Vurderer og bytte om på det å ta bank med manualer og skråbenk med stang. Eller burde jeg bare gå over til manualer på begge? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Om jeg skjøner deg rett prøver du å gå ned i vekt? Spis mer ren mat med masse proteiner (egg, kylling, rent kjøtt, skyr) og frukt, så skal du se du blir mett. Søtsuget er forferdelig når det er der, men det forsvinner litt og litt dess lengre du går med lavt sukkerinntak (ikke basert på forskning, men på egne erfaringer). Ja, hovedsakelig ned i fettprosent, men det går vel for det samme. Er på 15.5 % nå, vil ned til 12 % før jeg skal begynne å bulke. Ja, lurer litt på om jeg skal få kjøpt inn litt ekstra proteiner mens jeg er hjemme. Problemet er at jeg heller aldri får metthetsfølelsen om jeg ikke får karbs, men det er vel kanskje bare psykisk. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Om jeg skjøner deg rett prøver du å gå ned i vekt? Spis mer ren mat med masse proteiner (egg, kylling, rent kjøtt, skyr) og frukt, så skal du se du blir mett. Søtsuget er forferdelig når det er der, men det forsvinner litt og litt dess lengre du går med lavt sukkerinntak (ikke basert på forskning, men på egne erfaringer). Ja, hovedsakelig ned i fettprosent, men det går vel for det samme. Er på 15.5 % nå, vil ned til 12 % før jeg skal begynne å bulke. Ja, lurer litt på om jeg skal få kjøpt inn litt ekstra proteiner mens jeg er hjemme. Problemet er at jeg heller aldri får metthetsfølelsen om jeg ikke får karbs, men det er vel kanskje bare psykisk. Det er utrolig sykisk. Hvis ikke du blir mett av store mengder proteiner, så vil jeg gjerne ha deg inn på laben min og forske litt på deg. Da er du unik. Hvorfor skal du ned i 12% før du skal bulke? Bulk deg diger, typ. 100 kg, og deff bort 10-15 av de neste sommer (dersom du allerede er stor nok til å komme deg til 100 på et år). Etter min (personlige) mening ser det bedre ut for både kameratene dine og jentene om du er diger og ikke supermarkert, enn om du er tynn og markert. Kyllingkjøttdeig og hvalbiff som nevnt litt over her, er en del proteiner i. Det samme gjelder som sagt skyr som mellommåltid. Når det er sagt er det fullt mulig å øke stort i muskelmasse uten å legge på deg fett, men det er vanskelig, du må være strukturert, og kunne det du må kunne til fingerspissene og litt til. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Hvorfor skal du ned i 12% før du skal bulke? Bulk deg diger, typ. 100 kg, og deff bort 10-15 av de neste sommer (dersom du allerede er stor nok til å komme deg til 100 på et år). Etter min (personlige) mening ser det bedre ut for både kameratene dine og jentene om du er diger og ikke supermarkert, enn om du er tynn og markert. 12 % er vel egentlig bare et mål jeg har satt meg. Hovedgrunnet til at jeg går ned nå, er fordi jeg trener til et halvmaraton/maraton (og jeg hater styrke/elsker utholdenhet), og det er/var en god unnskyldning for å få bort litt fett som har kommet på etter år med latskap. Har gått ned fra 96 (24 % ish) kg til 84 (15.5 %) på ett år. Men begynner med styrke (SL 5x5) når ferien er over, i tillegg til utholdenhet. Man kan godt si at folk ikke liker syltynne løpere, og jeg er helt enig, det ser ikke bra ut. But here is the case: løping gir meg alt, jeg får tømt hjernen, får "runners high", ser resultater fra gang til gang etc. Jeg elsker det! Stryketrening gir meg ingenting. Synes det er gørr kjedelig, og det gjør vondt (tar bakkeintervall anyday over knebøy). Men, det er vel noe som må til uansett. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Vel, det er jo opp til deg.. Men hvis du sier du skal bulke og bli stor, så hjelper det lite å fise rundt i minishorts og briller. 1 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Fordommer mot løpere, have we? Ikke alle løpere er prepubertale tenåringer uten holdning. Ta f.eks Rich Roll: En av verdens beste ultraløpere, har gjennomført f.eks fem Ironman på en uke. Jeg tar gladlig hans kropp og utholdenhet anyday over en av de store gutta på den lokale gymmen som bare kan løfte tungt. Edit: Men ja, styrke må til. Bare nevnte over at jeg ikke liker det, kontra løping/sykling. Endret 17. juli 2012 av Ustedalen 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå