Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 skal man trene bryst så er det manualer som teller..mener nå jeg da. For du med støtte-muskler som bonus også. 5976404[/snapback] Riktig. And that equals volume... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 nå synes jeg at jeg har helt greie armer. Større bryst trenger jeg kanskje litt. Magemusklene er ganske greie, MEN problemet er fettet oppå magemusklene. Noen som har en eller flere måter å fjernet det på en måte som er litt variert, ikke så kjedelig? Det som er tilgjengelig for meg er, treningsstudio(tredemølle, vekter o.l) Gå tur? - Slutte å spise godteri og skjokolade - Brus (bare på bursdag) Jeg tar ikke noe proteiner, kreatin eller noe. Vurderte noe sånn her: 2 dager i uken på treningsstudio å trene forskjellige muskelgrupper, og ca. 15 -20min gåing i høy tempo. 1 eller 2 dager i uken i gå tur/jogging i ca. 25min. Er det noe som gjør at forbrenningen øker? Hva bør jeg spise på skolen eventuelt? 2 brødskiver soom vanlig? Hva med som frokost? Takk hvis noen gidder å svare på spørsmålene. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 her står det en god del om fettforbrenning, happy reading http://www.iform.no/pub/search.php?q=fettforbrenning Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 For å forbrenne fett burde du ha lengre turer enn 20-25 min. 45-60 min på lavt tempo er å annbefale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 nå synes jeg at jeg har helt greie armer. Større bryst trenger jeg kanskje litt. Magemusklene er ganske greie, MEN problemet er fettet oppå magemusklene. Noen som har en eller flere måter å fjernet det på en måte som er litt variert, ikke så kjedelig? 5978276[/snapback] Gerilja Kardio Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Guerilla cardio har jeg hørt mye bra om, skal prøves Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 så utrolig deilig følelse etter en hard treningsøkt blir å hoppe rett i dusjen, så senga nå, norsktentamen i morra Lenke til kommentar
Seether Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Søren altså. Den ene foten min er litt skjev og gjør at jeg går litt innover. Merker at jeg har sinnsykt vondt i beinet og spesielt rundt ankelen nå. Har joggesko med støtte, men på karaten må jeg trene barfot. Noen som har noen råd for å dempe smertene eller unngå dem? Finnes det f.eks. støttebandasjer som kan hjelpe eller må jeg til ortoped? Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Søren altså. Den ene foten min er litt skjev og gjør at jeg går litt innover. Merker at jeg har sinnsykt vondt i beinet og spesielt rundt ankelen nå. Har joggesko med støtte, men på karaten må jeg trene barfot. Noen som har noen råd for å dempe smertene eller unngå dem? Finnes det f.eks. støttebandasjer som kan hjelpe eller må jeg til ortoped? 5981163[/snapback] Får tak i sånn støtte sokk eller hva det nå heter, de har det vel på sportsforetninger. Ikke sikker om at det hjelper deg men kan jo høre å prøve en slik, det beste er vel om du går til ortoped og får spesialtilpassa hjelpemiddel. Kan hjelpe å kjøle ned der det gjør vondt, men har du vondt i ankelen og skjev fot så bør du vel heller ta det litt roligere. Va nu å trena kondis 15km i dag Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Va nu å trena kondis 15km i dag 5982133[/snapback] BRA! Hvor lang tid? 1:15 eller noe? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Da var jeg nettopp kommet inn fra den første morgenen med Gerilja kardio, dette skal faen ikke bli noen dans på roser! Endret 25. april 2006 av christer-R Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Va nu å trena kondis 15km i dag 5982133[/snapback] BRA! Hvor lang tid? 1:15 eller noe? 5982482[/snapback] 1:30 rolig langkjøring på asvalt. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Va nu å trena kondis 15km i dag 5982133[/snapback] BRA! Hvor lang tid? 1:15 eller noe? 5982482[/snapback] 1:30 rolig langkjøring på asvalt. 5982854[/snapback] 15KM på asvalt Lenke til kommentar
kdog Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 En times morgentur med landeveissykkel. Fantastisk start på dagen! Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Har begynt på kreatin igår kveld. Og kan si at den hjelper så mye at jeg overtrent og har litt skader idag.. Her er mitt programm: Mandag: Brøst, triseps, mage. Tirsdag: Biseps, skuldra, rygg. Onsdag: Alle bein muskler, mage. Torsdag: Biseps, skuldra, rygg. Fredag: Brøst, triseps, mage. Er det ett bra programm? Eller trener jeg samme muskler for ofte? En venn av meg sier at det må gå en viss tid (48 timer) før du trene samme muskler. Noen som har forslag til ett bedre prog. eller den er god nok? mvh. Endret 26. april 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg går/jogger til og fra skolen. regna ut at det er 5,5 km hver vei. Vil det si at jeg får bedre kondis ut av det? altså. om det vil bli en forbedring. Har ikke så aller best kondis at det gjør no. Men jeg må gå fort/jogge for å rekke skolen. Syns det er deilig å slippe bussen. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) En venn av meg sier at det må gå en viss tid (48 timer) før du trene samme muskler. 5983872[/snapback] Stemmer det. Tar ca 48 timer for trente muskler å restituere (bygge seg opp igjen etter treningen) Endret 25. april 2006 av krizkriz Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 nå synes jeg at jeg har helt greie armer. Større bryst trenger jeg kanskje litt. Magemusklene er ganske greie, MEN problemet er fettet oppå magemusklene. Noen som har en eller flere måter å fjernet det på en måte som er litt variert, ikke så kjedelig? Det som er tilgjengelig for meg er, treningsstudio(tredemølle, vekter o.l) Gå tur? - Slutte å spise godteri og skjokolade - Brus (bare på bursdag) Jeg tar ikke noe proteiner, kreatin eller noe. Vurderte noe sånn her: 2 dager i uken på treningsstudio å trene forskjellige muskelgrupper, og ca. 15 -20min gåing i høy tempo. 1 eller 2 dager i uken i gå tur/jogging i ca. 25min. Er det noe som gjør at forbrenningen øker? Hva bør jeg spise på skolen eventuelt? 2 brødskiver soom vanlig? Hva med som frokost? Takk hvis noen gidder å svare på spørsmålene. 5978276[/snapback] Kondis... Du må fjerne fettet før du kan få six-pack Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Jeg går/jogger til og fra skolen.regna ut at det er 5,5 km hver vei. Vil det si at jeg får bedre kondis ut av det? altså. om det vil bli en forbedring. Har ikke så aller best kondis at det gjør no. Men jeg må gå fort/jogge for å rekke skolen. Syns det er deilig å slippe bussen. 5984624[/snapback] Kondisen vil selvsagt bli bedre hvis du jogger 11 km hver dag, men den beste kondisjonstreninga er intervalltrening, 15-15 e.l Endret 25. april 2006 av Tee_C Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Va nu å trena kondis 15km i dag 5982133[/snapback] BRA! Hvor lang tid? 1:15 eller noe? 5982482[/snapback] 1:30 rolig langkjøring på asvalt. 5982854[/snapback] 15KM på asvalt 5983068[/snapback] Ingen problem, var plaga med legghinnebetennelse før men ikke nå lenger. Så lenge du har gode sko og litt førnuft så går det greit å springe asvalt, men nu blir det mere mark kjøring etter snyen snart e borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå