Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser bra ut HuzZzla :thumbup:

bare lurer på en ting, hvor høy er du?

Kom meg nettopp over 100kg som var målet jeg satte meg denne vinteren, slenger opp noen pics. neste mål blir nå å markere meg ned til 95.

bicep.jpg

9des.jpg

erm, sist gang jeg målte meg var jeg vel 179, har nok vokst noen cm siden sist.

Takker for tilbakemld

Lenke til kommentar
162? Du? wow!  :ohmy:

Ditto.

Pass på så du ikke knekker i to. :p

Btw, er det strak markløft du tar da?

Jepp, tar 162. går mye på teknikk da. Uten den kan du bare glemme det! Tar som vist under her, bare ikke like mye bøy i beina, lener meg mer fremover, lar vekta touche bakken, så opp igjen til rett!

post-214-1105392376_thumb.gif

Lenke til kommentar

Regner med det er mange av dere som så dokumentaren nå nettopp. Stussa litt på det faren han sa da han ble bedt om å ta løgndetektortest. Han svarte han skulle drepe han som drev golds gym om han stoppet treningen av sønnen og at han nekta å ta testen. Sier ikke noe sånt uten at han har gjort noe ulovlig vett!! kan jo hende Richard har blitt proppa full av oppknuste russere,winny eller anavar i shakene sine.. tviler på at det er all natural uansett hvor mange tester han har vært igjennom hvertfall!

Endret av lperik
Lenke til kommentar
ah deilig, fikk trene første gang på trenings studio i dag, på nrk sitt.. fikk mye utav treningsdagen. Noen som veit ossn å trene nakkemuskler`?

denner er bra på nakken og trapsa

Hold litt smalere grep en kisen på bildet! Det skal vist ta nakken bedre en bredt grep!

Gå inn her: Her ja. Så ser du en del øvelser og hvordan du utfører dem :D

post-214-1105392581_thumb.gif

Endret av HuzZzla
Lenke til kommentar
Regner med det er mange av dere som så dokumentaren nå nettopp. Stussa litt på det faren han sa da han ble bedt om å ta løgndetektortest. Han svarte han skulle drepe han som drev golds gym om han stoppet treningen av sønnen og at han nekta å ta testen. Sier ikke noe sånt uten at han har gjort noe ulovlig vett!! kan jo hende Richard har blitt proppa full av oppknuste russere,winny eller anavar i shakene sine.. tviler på at det er all natural uansett hvor mange tester han har vært igjennom hvertfall!

Word! Sånn som han kan man ikke bli uansett hvor mye du eter av sunn mat og trener! Er nok ugler i mosen her..

Lenke til kommentar
Jepp, tar 162. går mye på teknikk da. Uten den kan du bare glemme det! Tar som vist under her, bare ikke like mye bøy i beina, lener meg mer fremover, lar vekta touche bakken, så opp igjen til rett!

Tok 180kg før jeg hadde kneoperasjon, men det var så mye som mulig på beina.

Edit: Med masse bånd og greier da, aldri i livet om jeg klarer å holde så mye oppe så dårlg trent bryst og armer jeg har...

Har ikke tatt mer enn 30kg nå. :p

Han lille ungen må ha fått i seg noe ufine midler.

Er omtrent ikke vits i å spekulere på det engang etter å ha hørt hva folket sa. :no:

Endret av Goophy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...