Sprutopp Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 eller legge ut en diskusjon Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Går på et underforum og trykker på opprett nytt emne, ja? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hvis du lurer på hvordan du oppretter en ny tråd, eller et nytt emne som det også kalles, så gjør du det på følgende vis: Gå inn på det forumet du ønsker å legge tråden under (gjør gjerne litt research, så slipper jeg eller mine med-veiledere å flytte det for deg), og trykk på "opprett nytt emne". Det er en knapp helt til høyre, under "dette diskuteres nå" og subforum-oversikten, men over trådoversikten. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Nå er mesteparten av løpeøktene byttet ut med fjellturer. Ganske herlig å være hjemme på ferie altså. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 *Hunky Bilde* Går i mye Laks, kyllingfilet, skyr!, hjemmelagede proteinpannekaker, Herbalife (ikke skyt meg), Wok, egg. Kuttet ut all saus på mat, også har jeg såvidt begynt å spise bittelitt grønnsaker, en gang måtte jo det skje også Me jelly! Jeg skal bulke til og med desember/januar. Men aldri faaeeen om jeg kutter ut saus på maten! Sausen er jo halve maten 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Januar til Juni 90kg til 74kg Fra hval til skinny! Ingen flex på noen av bildene. Hvertfall ikke det fra Juni Antall timer med cardio = ca 1time sammenlagt på 6mnd Hmmm.. Vet ikke helt hva jeg hadde foretrukket, jeg, om jeg skulle valgt. Selv vil jeg heller være litt monsterbols enn markert og tynn.. Men godt gjort, da, det skal du ha! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 hadde aldri tenkt å bli det jeg heller. men, ble bare morsommere å morsommere for hver kg jeg gikk ned. Corey, det hender jo at jeg koser meg da! men, i uken så går det i mat uten saus:-) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 hei hvordan legger man ut sånt innleg ??? hvordan ligger man ut et innleg på diskusjon ??? jeg vet ikkkkkke hvordan man gjør det eller legge ut en diskusjon Good one. 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Idag trente jeg på tom mage (Faster) Jeg hadde 2 scoops Jack3d og 2 scoops Xtend innabords. Jeg trente i wifebeater selvom det står tydelig at det ikke er lov. Jeg trente også knebøy til under 90 grader, uten sikring og uten pussypad. Vil dette øke sjansen for at jeg får hjerneblødning eller svulst på baksiden av venstre testikkel? Det glemte jeg, tøya ikke ut heller. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 du har maks 24 timer igjen å leve! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Bare pass på å få i deg raske proteiner i løpet av 34 minutter etter fullført trening, da er du safe! 2 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Mente det var en selvfølge jeg og trene uten pussypad og gå langt under 90/kvart knebøy jeg Hjerneblødning pleier som oftest og skje dersom du kjører knebøy med stanga på hodet :xmas: 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Eventuelt miste stanga på hodet! Hvordan det kan være mulig å få til er jeg ikke sikker på, men er vel noen som får til det også. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Noen her som har prøvd ut UD 2.0? Kjørte første glykogentømningsøkten idag og det var hardt! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Nei. Skulle gjerne likt å prøve den ut, men $39.99 for et kostholdsregime er litt stivt, synes jeg. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Ny konkurranse i gjengen min: Førstemann til å ta 30 chins i ett sett. Premie: Én Aker Brygge-øl til vinneren, sannsynligvis neste sommer. Dårlige tider for bulk 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 30 chins!? Å i svarte. Rekorden her er 14. Ikke halvveis engang Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Det er bare sykt. Men er lett med på en intern konkurranse her i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå