Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du lurer på hvordan du oppretter en ny tråd, eller et nytt emne som det også kalles, så gjør du det på følgende vis:

Gå inn på det forumet du ønsker å legge tråden under (gjør gjerne litt research, så slipper jeg eller mine med-veiledere å flytte det for deg), og trykk på "opprett nytt emne". Det er en knapp helt til høyre, under "dette diskuteres nå" og subforum-oversikten, men over trådoversikten.

Lenke til kommentar

*Hunky Bilde*

Går i mye Laks, kyllingfilet, skyr!, hjemmelagede proteinpannekaker, Herbalife (ikke skyt meg), Wok, egg.

Kuttet ut all saus på mat, også har jeg såvidt begynt å spise bittelitt grønnsaker, en gang måtte jo det skje også :w00t:

Me jelly!

Jeg skal bulke til og med desember/januar. Men aldri faaeeen om jeg kutter ut saus på maten! Sausen er jo halve maten :p

• Liker 3
Lenke til kommentar

Januar til Juni

90kg til 74kg

Fra hval til skinny! :)

post-113801-0-95948000-1342439250_thumb.png

Ingen flex på noen av bildene. Hvertfall ikke det fra Juni :green:

Antall timer med cardio = ca 1time sammenlagt på 6mnd

Hmmm.. Vet ikke helt hva jeg hadde foretrukket, jeg, om jeg skulle valgt. Selv vil jeg heller være litt monsterbols enn markert og tynn.. Men godt gjort, da, det skal du ha!

Lenke til kommentar

Idag trente jeg på tom mage (Faster) Jeg hadde 2 scoops Jack3d og 2 scoops Xtend innabords. Jeg trente i wifebeater selvom det står tydelig at det ikke er lov. Jeg trente også knebøy til under 90 grader, uten sikring og uten pussypad.

Vil dette øke sjansen for at jeg får hjerneblødning eller svulst på baksiden av venstre testikkel?

Det glemte jeg, tøya ikke ut heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...